Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 23:54


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 05 feb 2017 19:02 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 dec 2016 13:23
Indlæg: 49
Hvis man har 'fløjet' sig en tur med noget Heroin, så kan det jo ske at 'landningen'/nedturen (coming down) forløber vildere og være end forventet og håbet !

Forleden kom jeg til at indtage noget LSD lige inden 'landningen' (coming down) ca. 3/4 time efter at have indtaget noget Heroin, hvilket medførte en ekstrem intensivering af skælven og rystelser ved 'landing' som varede flere timer og også var der dagen efter. Jeg kom så i tvivl om benzoer ville være sikre at tage på det tidspunkt (f.eks. Valium og Xanax), og om alkohol ville være for farligt at indtage efter opturen/rusen (man bør selvfølgelig ikke drikke alkohol i store mængder inden og ved under selve Heroin rusen, da begge er depressanter som ved peak og rus så kan medføre pulsstop pga. synergi effekt) ! Jeg tænker at skælven og rystelserne måske skete pga. af blandingen af Heroin og LSD, da det føltes som om at ca. 1/3 af mit legeme skælvede, og resten var afslappet (vel pga. Heroinen). Er her nogle der har oplevet det samme eller ved hvad grunden er (rystelerne var noget i retning af abstinencer, men startede kun ca. 1 1/2 time efter indtagelsen af Heroinen). Jeg prøvede samme type Heroin (fra samme 'kugle'/pakke fra samme pusher) 2 dage efter uden LSD, og da var trippet roligt, varmt, og lækkert og uden rystelser ! Jeg vil gerne høre om andre har oplevet det samme og også gerne have gode råd til hvordan man kan mildne det hvis det sker igen ?

Kan det anbefales at 'surfe' sig ud trippet ved at redosere med trinvis faldende doseringer, eller er dette mere vejen til en værre nedtur (jeg plejer ikke er redosere da jeg tænker at dette måske er vejen til akut afhængighed, men måske dette ikke er rigtigt da det måske kan bruges til at forlænge rusen og blødgøre 'landningen') ?

Jeg tænker derfor at det forhåbentligt vil være interessant med en tråd til mildningsforslag af Heroin 'landningen' hvis den går dårligt, især da man i situationen er temmelig meget ude af stand til at studere andet end meget overfladisk ! Det vil også være interessant at læse om forslag til hvad man ikke bør gøre (f.eks. at indtage LSD). Hermed er tråden tænkt som harm reduktion, bl.a. da det ellers ligger noget tungt med at finde info på nettet om det (og hvis udenforstående læser tråden så falder de ikke i den illusion at Heroin bare er optur) !

Vedr. Fentanyl HCL og analogier så forstår jeg godt at Fentanyl dosering kan være meget farligt (da det som med LSD er aktivt i mikrogram størrelser, ligesom overdosering kan afgøres af få mikrogram), men hvis man alligevel vælge at gøre det og vil dosere ved at bruge volumetric liquid dosing, så er det at jeg vil spørge om her er nogle kemi eksperter på forumet, som ved om man kan være sikker på at Fentanylen bliver helt ligeligt fordelt i væsken hvis man som væske bruger f.eks. sterilt vand (og er koncentrationen f.eks. lige så høj i bunden som i toppen at væsken) ? Jeg kunne også godt tænke med at vide hvor lang holbarhed Fentanyl iblandet i væske som f.eks. sterilt vand har (har det f.eks. samme effekt efter 10 år) ? Og opnår man en bedre iblanding og fordeling af Fentanylen og/eller holbarhed hvis man bruger en form for alkohol istedet for vand (f.eks. Vodka) ?

_________________
Det eneste videnskaben kan bevise er at det er muligt at gøre livet røvsygt og kedeligt !


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team