Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 23:01


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 30 okt 2016 00:46 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 okt 2016 00:25
Indlæg: 1
Er så træt af og få ondt i næsen når jeg suger kokain.... de sidste gange har det gjort ondt HVER gang og det gør virkelig ondt.. andre der har oplevet det og som har nogle råd til at det stopper med at svie?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 okt 2016 02:29 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
Hvor tit suger du?

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 okt 2016 02:55 
Rens dit coke, ren Kokain er ikke slemt at sniffe, det er næsten lækkert :P


Top
  
 
Indlæg: 30 okt 2016 11:10 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 nov 2006 17:29
Indlæg: 1714
Geografisk sted: Gellerup
Ø Tripperen! skrev:
Rens dit coke, ren Kokain er ikke slemt at sniffe, det er næsten lækkert :P


Ja, hvis han bare renser sin kokain, kan han uden tvivl fortsætte med at sniffe det, til trods af smerter fra næsen... Genialt råd. :roll:


OP, det kan være at du har fået erhvervet dig enten en skade i næsen eller muligvis en infektion? Har du overvejet at snakke med lægen om smerter i næsen?

Det bedste råd er selvfølgelig at stoppe med at proppe ting op i næsen hvis det gør ondt. Næsen er ikke lavet til pulver men til respiration.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 okt 2016 14:07 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Jeg ville klart anbefale at holde en lang pause og tage et smut forbi lægen og få din næse tjekket.

Hvis det ikke er en mulighed ville jeg stadig holde en pause med næsen og bombe det i stedet. Hvis du af en eller anden selvdestruktiv grund insistere på at komme det i næsen så lav en acetone rens som Øtripperen har forslået.

Alt andet lige så fortæller din krop dig, at det du gør ikke er godt, det er ikke meningen det skal gøre ondt, måske er det på tide at overveje om du måske har et for stort forbrug?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 okt 2016 16:43 
Khazim skrev:
Ø Tripperen! skrev:
Rens dit coke, ren Kokain er ikke slemt at sniffe, det er næsten lækkert :P


Ja, hvis han bare renser sin kokain, kan han uden tvivl fortsætte med at sniffe det, til trods af smerter fra næsen... Genialt råd. :roll:


OP, det kan være at du har fået erhvervet dig enten en skade i næsen eller muligvis en infektion? Har du overvejet at snakke med lægen om smerter i næsen?

Det bedste råd er selvfølgelig at stoppe med at proppe ting op i næsen hvis det gør ondt. Næsen er ikke lavet til pulver men til respiration.


Ja det kan jeg godt se. Jeg forstod det som om, at selve coken kradsede i næsen, som forskellige andre stoffer gør. Og det rene Kokain jeg har prøvet, har ikke lavet smerte i næsen overhovedet, som f.eks. Meth eller 2c-b gør, derfor min udtalelse. Men det kan klam gade Kokain til gengæld gøre.

Men er næsen i stykker, er det tid til en pause selvfølgelig. Jeg har aldrig selv tortureret min næse på den måde, så derfor var det ikke, det første jeg tænkte på.


Top
  
 
Indlæg: 30 okt 2016 17:06 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Lyder virkelig til at vi snart skal have oprettet en "HOW TO: Næsepleje" stickyguide af en eller anden art :mrgreen:

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 okt 2016 17:29 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
BasicReality skrev:
Hvis det ikke er en mulighed ville jeg stadig holde en pause med næsen og bombe det i stedet.


Jeg synes at huske, at oral administration af kokain ikke er særlig godt. Man spilder vidst bare sit narko, så lad være med at bombe det. :)

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 okt 2016 18:25 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Leah skrev:
BasicReality skrev:
Hvis det ikke er en mulighed ville jeg stadig holde en pause med næsen og bombe det i stedet.


Jeg synes at huske, at oral administration af kokain ikke er særlig godt. Man spilder vidst bare sit narko, så lad være med at bombe det. :)

Enig, han kunne smutte det i røven hvilket er ligeså effektivt som næsen, men altså det var også bare for at stille ham/hende et alternativ til fortsat at ødelægge sin næse.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jul 2022 19:47 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 jul 2022 19:31
Indlæg: 1
Det kan lyde som om at du har tendens til tørre slimhinder i næsen. Udtørret slimhinder gør ondt og kan svie og brænde ect.
En mulighed vil være at købe sesamolie spray på apoteket og prøve den vej.saltvandsopløsninger kan sagtens gøre smerterne værre og vil anbefale at benytte dem når smerterne ikke er tilstede som forebyggelse af evt senere smerter.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jul 2022 00:06 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2005 19:15
Indlæg: 1331
Geografisk sted: Neogen
Længerevarende kokainforbrug kan resultere i perforering af næsens skillevæg.
Billede
Der er en masse videnskabelige artikler der prøver at forklare hvad det skyldes:
https://scholar.google.com/scholar?hl=d ... ose+damage
Hvad end årsagen er, så er det bedste råd nok at skrue ned for dit forbrug.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team