Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 aug 2025 06:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Jeg har anskaffet mig en purity test til mit eftersigende 75+ % rene kokain, og mindsandten om ikke testen viser et højt indhold af kokain, men nu er mit spørgsmål så bare, hvad er jeres erfaringe med disse kits? Og rammer de plet? Og så lige et side spørgsmål ang. Sager fra darkweb? Holder de hvad de lover?

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden
Ny men gammel skrev:
Jeg har anskaffet mig en purity test til mit eftersigende 75+ % rene kokain, og mindsandten om ikke testen viser et højt indhold af kokain, men nu er mit spørgsmål så bare, hvad er jeres erfaringe med disse kits? Og rammer de plet? Og så lige et side spørgsmål ang. Sager fra darkweb? Holder de hvad de lover?

Med kits kommer du et skridt foran alle andre, da det nok er det tætteste på at finde ud af det på.
Har dog kun kendt nogle som har brugt kits, mest til mdma, men der har resultaterne været ret præcise, og til at stole på :)
Medmindre du sender dit stof til et af de mange laboratorier der tester det gratis for folk.

Jeg har også ladet mig overtalt at kvalitetten er bedst på Darkweb, der er en grund til at top-sælgerne derinde har mange kunder, og god reputation.
Hvis du kigger lidt rundt på reddit, kan man som regel finde legit anmeldelser af sælgerne som man godt kan gå efter.
Jeg tror mere på Darkwebs sælgere (Brug hovedet alligevel) er mere legit end på gaden :)

ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Mener med EZtest kits at din coke som minimum er 80% ren hvis den rammer den højeste farve.

Du kan selv foretage en acetone vask for yderligere rengøre det, men i sidste ende så bliver det meget vanskeligt at fjerne Levamisole som stort set alt coke er cuttet med.

Har kun erfaringer med at bruge deres MDMA kit og det har været upåklageligt, ingen tvivl om jeg fik et produkt af høj renhed som testen viste.

Om folk holder hvad de lover på darkweb? Det kan man ikke sige noget om generelt, det er meget forskelligt. Jeg har både været meget tilfreds men er også blevet røvrendt, så det er sådan lidt hips om haps.

Junior medlem
Brugeravatar

Det lyder godt, så kan jeg godt glæde mig til mit eget gode selskab og en nat med min PlayStation :D

Hvad jeg har fået læst mig frem til så er darkweb også vejen frem for mig, og efter en nat med computeren fik jeg endda arbejdet frem til at bruge det :P :P så nu mangler jeg bare at teste varen på mig selv, selvfølgelig små doser af gangen :D :D

PS. Testen af mit Coke blev næsten hel sort, så jeg glæder mig :D :D

Junior medlem
Brugeravatar

Ny men gammel skrev:
Det lyder godt, så kan jeg godt glæde mig til mit eget gode selskab og en nat med min PlayStation :D

Hvad jeg har fået læst mig frem til så er darkweb også vejen frem for mig, og efter en nat med computeren fik jeg endda arbejdet frem til at bruge det :P :P så nu mangler jeg bare at teste varen på mig selv, selvfølgelig små doser af gangen :D :D

PS. Testen af mit Coke blev næsten hel sort, så jeg glæder mig :D :D

Ja, jeg brugte også en nat eller 2, bare på at læse om sælgernes kommentare, og hvordan deepweb bare virkede :)
Men ja, foretrækker også deepweb fremfor alt, medmindre at gaden rammer noget godt som den godt kan af og til hehe :roll:
God aften til dig ven!

ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ

Junior medlem
Brugeravatar

He he ja lige præcis, og så har jeg bare gået og ventet spændt hele ugen :D :D

Ja jeg tror også at det bliver min nye "go to guy" :D :D

Mange tak og i lig måde ven :rocking: :D

Junior medlem
Brugeravatar

Lige en hurtig tilbage melding.
ez kits og darkweb skuffer bestemt ikke, jeg har taget omkring 150 mg, fordelt over hele natten på bitte små lines, jeg tog den sidste omkring 5.00og har ikke haft noget nævneværdigt comedown, men jeg kan ikke rigtig falde i søvn.

jeg har en varm og behagelig følelse i kroppen, så nu vil jeg drikke en kop te og tage et varmt bad og stene lidt Netflix...

God weekend til alle :D :D :D

Junior medlem
Brugeravatar

Ny men gammel skrev:
Lige en hurtig tilbage melding.
ez kits og darkweb skuffer bestemt ikke, jeg har taget omkring 150 mg, fordelt over hele natten på bitte små lines, jeg tog den sidste omkring 5.00og har ikke haft noget nævneværdigt comedown, men jeg kan ikke rigtig falde i søvn.

jeg har en varm og behagelig følelse i kroppen, så nu vil jeg drikke en kop te og tage et varmt bad og stene lidt Netflix...

God weekend til alle :D :D :D

Det lyder som en fantastisk ide! Nyd det ven!
Og god weekend til dig! Godt at få fik noget du kunne li 8)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]