Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 aug 2025 23:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: København
Her guys

Jeg ville høre om der var nogle der havde prøvet stesolid kontra morfin/metadon

Hvordan er effekten/virkningen? Er der meget forskel eller er det i samme boldgade?

Har ikke erfaring med benzoerne eller førstegangs dosis. :peace:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Det er to forskellige stoffer, forskellige stofgrupper. Dog samme 'type' nemlig downers.

Sæt dig rigtig godt ind i det, læs trip rapporter, bagsiden af medaljen osv. Der er virkelig mange der kommer slemt til skade på lige præcis benzoer og opiater.

Medlem

Hej Obama og tak for et svar.

Jeg har en del erfaring inden for felte når vi taler opiater, upper og downer osv.
Har utrolig respekt for alt hvidt pulver, hvilke er grunden til jeg os benytter mig af dette forum.

Har søgt div. steder uden held, ville prøve her og håbe på der var en sjæl der havde siddet i samme situation.

Kan man måle effekt med hinanden eller er det Way off?

Dedikeret medlem

Jeg forstår ikke helt hvad det er du gerne vil vide? Altså de minder en del om hinanden, begge to får tiden til at gå latterligt hurtigt, mens man bare har det rart, men de virker ikke helt ens.. Det er virkelig svært at forklare virkningen lige, for jeg kan aldrig huske det... Pas rigtig meget på med at blande dem :)

Medlem

Fritzie skrev:
Jeg forstår ikke helt hvad det er du gerne vil vide? Altså de minder en del om hinanden, begge to får tiden til at gå latterligt hurtigt, mens man bare har det rart, men de virker ikke helt ens.. Det er virkelig svært at forklare virkningen lige, for jeg kan aldrig huske det... Pas rigtig meget på med at blande dem :)

Tak for svar.
Der var heller aldrig mening at kombiner dem, jeg var bare nysgerrig på det stesolid da jeg har haft dem til at ligge i lang tid.

Jeres pegefinger med forsigtighed er noteret

På Opiater bliver jeg meget langsom, det klør overalt på kroppen, og jeg sveder. De få gange jeg har prøvet Benzo præparater, bliver jeg så lam i hovedet, at jeg er flov over, at vise mig overfor andre. Jeg synes, at benzoer er afskyelige, da personlighed er en by i Kina for mit vedkommende. Jeg får heller ikke blackouts på Opiater, men det kan ske på Benzo præparater.

Fordelen ved Benzodiazepiner er at appetiten ryger i vejret, hvor jeg mister appetitten på Opiater. Men jeg indtager nok aldrig et Benzo præparat igen alligevel.

Min erfaring er dog meget lav, med begge stofgrupper.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Stesolid (Diazepam) virker knapt så lammende på mig, men har en udmærket angstdæmpende effekt.

Det er i den mildere ende af benzodiazepiner og fint nok hvis man bare vil slappe totalt af.

Syntes dog ikke Diazepam er et særligt spændende stof som rusmiddel, eller benzodiazepiner i det hele taget.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]