Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 aug 2025 14:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hej forum! jeg har brugt jeres side on and off da jeg har prøvet en smule from time to time, da jeg ramte de 21 år tænkte jeg det var på tide at prøve en lille smule amf i byen, tog kun en halv bane og havde en fantastisk aften, men nedturen bagefter har stået på i 2 dage, har søgt lidt på det og så vidt jeg kunne læse mig frem til kan det sagtens tage længere, men jeg ville høre om jeg kan gøre noget yderligere for at sænke nedturen? har lidt ekstra trykken ved venstre side af kroppen også..

OBS: det skal lige siges at jeg er meget uerfaren omkring stoffer generelt, så det er derfor jeg spørger til råds.

håber jeg kan finde svar herinde!

Dedikeret medlem

Hej

Det er ikke min erfaring at en streg amfetamin giver nævneværdige bivirkninger... Var det en rigtig fed aften? Tænker på at det kan være psykisk, at det at længes efter oplevelsen måske holder humøret nede. Alkohol-tømmermænd kan også give nedtur. En anden ting jeg har lagt mærke til, er at det kan sænke koncentrationen, og gøre at ens tanker hopper lidt i øst og vest, og det kan da give lidt nedtur overfor en selv, hvis man slet ikke kan holde fokus på noget, og skal have tiden til at gå. Måske noget af det rammer i nærheden?

Ting der altid virker på at få kroppen igang igen, er god sund nærring, motion, og afslapning, og ikke at hænge sig for meget i det, selvom det selvfølgelig fylder. Vitaminer, og andre kosttilskud hvis du har nogen, kan også hjælpe lidt på bedringen.

Junior medlem
Brugeravatar

Hej igen, ja det var en fantastisk aften! men du kan vel have ret i det er psykisk føler mig bare ekstrem tung i kroppen og føler mig stadig rimelig "hungover" det kan vel selvfølgelig have meget at gøre med jeg drak bagefter?? følte jeg kunne drikke som et hul i jorden nemlig!

Dedikeret medlem

Det er helt normalt at man kan drikke meget mere på stimulanser, så det er nok derfor, hvis du har en idé om hvor meget du drak i forhold til hvad du plejer, så kan du jo regne lidt på det, og se om det går op med at det skulle tage en dag ekstra at komme sig over. Man skal selvfølgelig heller ikke helt kimse af amfetaminen, det giver tømmermænd, men én streg burde næsten ikke være mærkbart 2 dage efter - men selvfølgelig hvis det 200mg... Lyder det ikke til :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Når amfen aftager, og alkoholen virkelig begynder at ramme.. av.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Junior medlem
Brugeravatar

tror næppe det var så meget, tror maks det var 5mg eller 10, lod ikke mærke til det da jeg var rimelig påvirket af alkohol i forvejen, men ja okay, jeg giver det lige en ekstra dag eller 2 så må jeg bare lige få tankerne på noget andet, mange tak for jeres hurtigere og konkrete svar! :peace:

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
5-10mg amfetamin burde slet ikke give dig nedtur, du burde knapt nok kunne være mærke det vil jeg mene

Medlem
Brugeravatar

Det en sød lille buttet vuf du har op dit avatar, Elm-dope :lol:

Medlem

det er nok bare tømmermænd drik et par bajer det burde hjælpe=)

Dedikeret medlem

Richpiana skrev:
det er nok bare tømmermænd drik et par bajer det burde hjælpe=)

øøhhhh nej!!! du mente det ironisk måske? men nej FFS... gsus for et nitten råd.. drik dine tømmermænd væk.. :roll: på et HR-board!! NEJ med NEJ PÅ!!
vh stop

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]