I kan lige høre grunden til jeg har lavet opslaget.
Jeg får altid lyst til at ryge et eller andet når jeg er på psykedeliske ting, og kunne godt
tænke mig et alternativ til cigaretter.
Jeg ved godt at der ikke er nogle ting der er sunde at ryge, men tænker at der må være nogle ting der er sundere end cigaretter/mindre skadelige end cigaretter, siden cigaretter bliver fyldt med så mange ting for at gøre en afhængig, så de kan tjene penge.
Hvis jeg selv skulle undersøge alle de ting jeg har listet op ville det tage flere dage, så tænkte at jeg kunne høre om nogle havde nogen positive erfaringer med nogen af dem, som et alternativ til cigaret tobak, og så vil jeg så bagefter undersøge de ting i har nævnt, i stedet for at kigge dem alle igennem
Så leder efter noget der måske er mindre skadeligt, eller bedre på andre måder, som bare kan købes og rulles direkte, uden at skulle tørres.
Kan i anbefale nogle af urterne eller andet som kan bruges som alternativ til cigaretter? Jeg har læst om tørret kongelys blade/mullein, men det kan jeg bare ikke finde på nogen dansk webshop, så tænker på nogle andre ting.
Hvad har i erfaringer med?