Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 08:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Hej jeg har spørgsmål angående at lave change.
Jeg vil gerne lave changa uden at bruge opløsningsmidler som alkohol, ved at bruge denne guide https://wiki.dmt-nexus.me/Warm_water_bath_changa

Jeg vil så høre hvad jeg kan bruge udover DMT. Kan jeg lade DMT'en smelte ned i almindelig tobak, eller pipetobak?
Kan jeg bare bruge hvilken som helst tobak?

Nu har jeg aldrig selv lavet Changa, så jeg er ikke pro.

Men der burde ikke være noget i vejen for at bruge almindelig tobak. Nu ryger jeg selv ikke tobak, derfor ville jeg finde en anden løsning både for smagens skyld, men også for at slippe fra nicotinen, som for mit vedkommende helt sikkert vil gøre oplevelsen mere ubehagelig. Kan forestille mig et nicotin shock, på vej ind i dmt land hvilket jeg ikke vil prøve:)

Ofte bruges plantemateriale som indeholder MAOI, hvilket jeg troede var formålet med at ryge Changa fremfor at ryge rent dmt, sådan at oplevelsen varer længere. Men jeg har aldrig prøvet Changa, så jeg kender ikke helt forskellen imellem at ryge Changa og rent dmt freebase.

Gad faktisk godt at lave noget Changa, nu da jeg har dmt liggende sådan at det kan afprøves:)

Vh Ø !

Medlem

Kan du nævne nogle forskellige former for plantemateriale som indeholder MAOI, som kan købes i normale tobak forretninger i Danmark?
Og er det nok med en slags plantemateriale som DMT'en bliver smeltet ned i?

Medlem

Ville tobakken Bali Shag, kunne bruges for eksempel? Og indeholder den MAOI?

Jeg kender ikke den tobak, men lav en hurtig google søgning på planter indeholdende MAOI, så finder du det med det samme.

Jeg må ikke linke her, men der er en dansk webshop, som sælger sådan noget plante materiale.

Har du rodet med Changa eller DMT før?

Medlem

Jeg har ikke rodet med Changa eller DMT før.
Jeg ved ikke om jeg skal finde en tobak der smager okay og smelte DMT ned i det, eller om jeg skal købe noget andet.
Kan i ikke nævne nogle navne på nogle af plantematerialer man kan købe på danske webshops som indeholder MAOI?

Medlem

Jeg har fundet et sted hvor jeg kan købe Banisteriopsis caapi, som man siger indeholder MAOI.
Men der står at det indholder 25 g skåret rodbark.
Jeg forstår ikke hvordan man skal ryge skåret rodbark?

Medlem

Jeg har også fundet Syrian rue/Peganum harmala.
Men der står der at det indeholder 10g frø.
Hvordan skal man ryge det?

Stodder
Brugeravatar

Hvis du vil lave changa så simpelt så muligt så få fat på Banisteriopsis caapi blade og smelt din DMT ned i det.
Det indeholder nok MAOI til at trippet bliver en smule længere, men hvis du laver en opkoncentrering vil virkningen blive stærkere.
Se f.eks https://www.dmt-nexus.me/forum/default. ... ts&t=32175

Hvis du bruger rodbark eller harmala frø er du nød til at lave en ekstraktion.

Det lyder ikke som, at du har brugt nok tid til at lave research!

Der er flere forskellige guides til hvordan man kan lave Changa på nettet, det burde ikke være noget problem at finde. Da jeg selv ikke har rodet med at lave Changa endnu, er jeg faktisk ikke en kompetent person til at fortælle dig fremgangsmåden, da det eneste jeg ved, er det jeg har læst. Researche og Læse kan du selv finde ud af:)

Men hvorfor prøver du ikke bare at ryge DMT´en ren hvis ikke du har prøvet det før? Det kan jo være at du bliver meget glad for det, og jeg regner ikke med, at oplevelsen med Changa er meget mere easy going, end hvad oplevelsen med DMT freebase er hvis du frygter intensiteten. Men her må andre der både har røget Changa og DMT freebase, gerne byde ind med deres erfaring!

Hvad er din erfaring med andre psychedeliske stoffer?

Vh Ø !

Medlem

Jeg har prøvet LSD omkring 6 gange og svampe 3 gange.
Grunden til jeg vil lave changa, blandt andet fordi at det skulle være svært at vaporize det ordentligt, hvilket man skal når det er freebase.
Problemet er bare at jeg ikke ved hvilken tobak jeg skal købe i en tobak forretning.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Du skal ikke bruge tobak. Det vil kradse for meget.
Du skal bruge nogle urter som er milde ved inhalering.

Du behøver ikke rode med changa, du kan nøjes med at lave enhanced leaf. Så blander du kun DMT og blade/urter og det er en fin løsning til de problemer der kan være ved at vaporize rent DMT.

Lav nogle ordentlige opvejninger, så du ved hvor meget du ryger. F.eks. 2:1 urter til DMT. Så ved du at 90mg enhanced leaf svarer til 30mg DMT.

Hvis du ikke har travlt, så find noget mullein på ebay. Det tager en uges tid om at komme hvis du bestiller det fra England. Det hedder kongelys på dansk.

Hvis du virkelig vil lave changa, så kan du købe bladene fra B.caapi og smide nogle af dem sammen med DMT og kongelys. Måske en 2:1:1 blanding. 2 dele kongelys, 1 del blade fra B.caapi, 1 del DMT.
Så skal du så op på 120mg changa for at ryge 30mg DMT. Men så har du også en nem changa.

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Medlem

Tusind tak for det svar Pestilence, det var lige hvad jeg havde brug for!
Har lige nogle andre ting jeg undre mig over.

1 Når man ryger changa, kan man så bare ryge det helt som normal tobak, med flammen direkte på?
2 Jeg har fundet ¨100% Organic Dried Mullein Leaf 1 Ounce¨ til kun 38 kroner for 1 ounce=28 gram. Der er vel det jeg skal bruge?

Medlem

3 Jeg har fundet noget der hedder ¨NDS Verbascum Thapsus, 30 gr. (Filtret kongelys)¨ Kan filtret kongelys godt bruges? Vil gerne bestille det hvis det virker, da der ikke er så meget fragt pris, som hvis jeg køber fra amazon eller ebay.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

1: Ja. Det er anbefalet at ryge det på bong, hvis planen er at komme til hyperspace.
2: Lige præcis. Det er det rigtige produkt.
3: Nej, det kan desværre ikke bruges. Det er et ekstrakt i pulverform.

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Medlem

Angående første spørgsmål. Så du er helt sikker på at man bare kan holde flammen direkte til ens infused leaf mix, uden at brænde og miste noget af DMT'en? Altså hvis jeg nu røg det på samme måde som jeg ville ryge weed fra bong.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Jep. :)

йети skrev:

Medlem

Når jeg ryger det i bong, kan jeg så bare ligge det i, eller bør jeg lægge et lag aske eller tobak nedenunder? Eller en form for pipe skærm eller chore boy copper?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

En form for si eller riste i bunden af hovedet er en god idé. Bare brug en almindelig chillum-riste.
Vedrørende flamme, så bare brug en almindelig lighter med en middelstørrelse flamme, ikke noget med at hive den store jet flame storm lighter frem. Fyr stille og roligt op i changa'en. Få tændt det godt og lad gløden klare resten.
Tag det hele i eet hug og hold det så længe som muligt.
Start i det små og arbejd dig op. Det kan godt være at du kommer til at prøve et par gange inden du finder sweetspottet for mængde og måden det skal tændes på.

йети skrev:

Medlem

Okay jeg køber en pipe rist, eller en chillum rist.
Når jeg skal ekstrate DMT'en, kan jeg så bruge ¨Matas Rense Benzin 500 ml¨ eller ¨Matas Acetone 500 ml¨ eller virker de begge?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]