Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 04:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Narkokørsel
Junior medlem

Hej alle sammen.
Min kæreste er i dag blevet stoppet af politiet, og pga. De fandt narko på to af hans kammerater, har han været inde og få taget prøver for narko. Han tog sidst kokain i sidste torsdags, og spytprøven var positiv. De har så også taget en blodprøve på ham, som han først får svar på om nogle dage. De sagde deroppe at selvom spytprøven var positiv, kunne blodprøven godt være negativ. Jeg er meget bekymret, og jeg ved ikke hvad jeg skal tro. Har i nogle erfaringer inde for dette? Tror I han mister kortet?

Dedikeret medlem

Hvis de finder kokain i hans blod, og det er over bagatelgrænsen, så mister han kortet i 3 år. Det er jo aldrig helt til at sige, men hvis han tog coke for en uge siden, og ikke har taget ret meget, så er der ikke særlig stor risiko for at den slår ud, men det er lige omkring grænsen. Spyt og urin test melder jævnligt fejl, og slår ud på ting man ikke engang har indtaget. Jeg tror og håber at i slipper med skrækken. :)

Edit: Det slog mig lige, at jeg ikke er så sikker på det med hvor præcise spyttests er.

Senest rettet af Ubrugtnavn 26 feb 2016 00:08, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

Han har sagt han tog noget der var rigtig godt, der i sidste uge. Så det er derfor jeg virkelig er bekymret.:-(

Dedikeret medlem

Det kan jeg godt forstå at du er. Jeg kan ikke give et mere præcist svar end det, da det er næsten umuligt at opstøve pålidelige tal når det kommer til målinger i drugtests.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Jeg tror det er mere vigtigt at finde ud af om din kæreste taler sandt.
For coke skulle gerne være ude af blodet, og ihvertfald ude af spyttet efter 7 dage.
Så hvis blodprøven kommer tilbage positiv, så kunne det nok godt tænkes at coken var så god sidste torsdag at den skulle prøves igen.

Ved ihvertfald fra mig selv at det ikke ville være første gang jeg gav en hvid løgn om en lille hvid streg coke. 8)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]