Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jun 2025 01:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Psy.
I må endelig rykke mig vis jeg er det forkerte sted....
Jeg ville høre om der er nogle som har pendlet mellem odder og aarhus el. lign. som ved noget om der er hunde der? Står nemlig at skal til aarhus og ville gerne have noget røg med. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Der er ingen narkohunde på Mols-liniens færger :P
Jeg har kun set hunde i lufthavnen, og de opfangede ikke de 0,2 gram hash, jeg havde glemt i kufferten. Kan de overhovedet noget de kræ udover at indgyde frygt i potentielle brugere?

Senest rettet af Hindbaerroulade 12 okt 2015 19:17, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

Det lyder satme lækkert. Er det som i aldrig aldrig aldrig, eller yderst sjælendt? :)

- tak for det hurtige svar! :)

Medlem
Brugeravatar

Har godt nok aldrig set hunde på nogen af de færger jeg har været på :-D
Det er vidst som tidligere nævnt, kun i lufthavnen ;-)

Junior medlem

Lækkert, ville nødigt blive snuppet jo :D - Tænkte det dog heller ikke, men hvorfor ikke lige høre for en sikkerheds skyld :)

Insane psychedelia user!

Hindbærroulade skrev:
Der er ingen narkohunde på Mols-liniens færger :P
Jeg har kun set hunde i lufthavnen, og de opfangede ikke de 0,2 gram hash, jeg havde glemt i kufferten. Kan de overhovedet noget de kræ udover at indgyde frygt i potentielle brugere?

Ja, det kan de. Jeg blev nuppet på vej til Sverige. Jeg havde ca 2g i min tobakspung. Det sniffede hunden slf. Tolderen fandt det dog aldrig. Til gengæld fandt de 10 8mg subutex. 10000kr i bøde og en meget skidt weekend hos svigermor blev resultatet. 2g hash er ikke til megen nytte i sådan en situation. :(

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Mr. Gone skrev:
Jeg troede ikke det var narkohunde i lufthavne, men at de derimod var trænede til at snuse bomber o. lign.
Hvorfor fuck går de dog efter at snuppe stoffer til privat forbrug -_-

Jeg tror ikke hunden kan fortælle om der er et kilo eller et gram, og om den kunne er det egentlig også ligemeget, tager du narko med i lufthavnen til eget eller andres forbrug er du en idiot :lol:

Insane psychedelia user!

Apollo. skrev:
Mr. Gone skrev:
Jeg troede ikke det var narkohunde i lufthavne, men at de derimod var trænede til at snuse bomber o. lign.
Hvorfor fuck går de dog efter at snuppe stoffer til privat forbrug -_-

Jeg tror ikke hunden kan fortælle om der er et kilo eller et gram, og om den kunne er det egentlig også ligemeget, tager du narko med i lufthavnen til eget eller andres forbrug er du en idiot :lol:

Og hvorfor er man så det? Hav dg lidt rspekt for de mennesker der velvidende at det kan koste dem år bag tremmer, stadigvæk løber en risiko for at du kan hygge dig en gang i mellem!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Steve Holt!..... land?
Citat:
tager du narko med i lufthavnen til eget eller andres forbrug er du en idiot :lol:

Oh really Rick?..

phpBB [video]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

ragamuffin skrev:
Og hvorfor er man så det? Hav dg lidt rspekt for de mennesker der velvidende at det kan koste dem år bag tremmer, stadigvæk løber en risiko for at du kan hygge dig en gang i mellem!
Jeg siger ikke man er dum fordi at man smugler stoffer, jeg siger man er dum hvis man gør det igennem lufthavnen :D Desuden tror jeg ikke rigtig at den slags narkotika jeg fortrækker bliver smuglet via lufthavnen' og heller ikke rigtig at dem der gør det, gør det for forbrugerens skyld men for deres egen pengepung naturligvis.

Steve Holt! skrev:
Citat:
tager du narko med i lufthavnen til eget eller andres forbrug er du en idiot :lol:

Oh really Rick?..
phpBB [video]

:lol: :lol: amen det var jo i en anden dimension eller sådan noget.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hundens næse er kendt for at kunne adskille lugte fra hinanden, så jeg tror ikke, at din plan holder stik mod en veltrænet narkohund :P

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg ved ikke meget narkohunde desværre, men mon ikke den gængse narkohund er i stand til at genkende lugten af frisk og tørret cannabis.
Ekstraheret THC og psilocybin gætter jeg på vil være en del sværere for en hund at opsnuse, men jeg kan ikke udelukke, at der vil være lugtpartikler fra planten i stoffet.

Generelt vil jeg fraråde smugling af enhver form. Det er ikke risikoen værd!

Senest rettet af Hindbaerroulade 15 okt 2015 15:15, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Mr. Gone skrev:
Kan ikke se hvorfor det er anderledes at have stoffer i en kuffert i et fly, i fht. at have dem i bagagen når man kører til et andet land :P
sådan er vi alle jo så forskellige for det kan jeg. sgu spøjst
Mr. Gone skrev:
Hindbærroulade skrev:
Hundens næse er kendt for at kunne adskille lugte fra hinanden, så jeg tror ikke, at din plan holder stik mod en veltrænet narkohund :P

Ved du om de er trænet til at snuse THC og psilocybin eller plante/svampematerialet?

THC ? nogle hunde ja. Svampe ? aner det ikke. Men hvis den kan lugte det nytter det som sagt intet at mixe lugten med andre lugte for at forvirre hunden, det eneste der virker hvis du vil narre en hund for noget den søger efter og som den ikke må finde, er ved at sørge for at der ingen lugtspor er, og DET er en process der vil noget :P ikke at det ikke kan lade sig gøre naturligvis

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]