Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 05:12


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 21 jul 2015 10:40 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 okt 2009 13:41
Indlæg: 2369
Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Billede


Forkert subforum. Måske en der vil flytte den? tak


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jul 2015 15:18 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 12 mar 2008 12:31
Indlæg: 2055
^Så dan som jeg forstår det er det kombinationen af to stoffer, hvor det vil betyde mindre 'mærkbar' effekt af de to givne stoffer. Fx når der er tale om Benzodiazepiner og Amfetamin i kombination vil det betyder at du når du kombinerer føler dig både mindre høj og mindre skæv end du ville på stofferne taget alene, men i samme dose.


Ret/Lidt omformulering.


Senest rettet af Røvkussen 21 jul 2015 17:22, rettet i alt 2 gange.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jul 2015 10:44 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2813
Geografisk sted: Kolding
jeg synes helt klart, det her burde være en sticky! Virkeligt brugbart billede

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jul 2015 03:11 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
Herligt skema, jeg takker mange gange!

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jul 2015 15:29 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Tak for den!

Hilsen Fanny

Ps: er gjort til en bekendtgørelse.

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 jul 2015 13:43 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 okt 2014 18:17
Indlæg: 451
Mr. Gone skrev:
Lidt sjovt at det eneste felt ved cannabis der ikke er grønt er med benzodiazepiner.. Jeg synes nu benzoer og en god joint gør mig enormt basket ! :P


Jeg har nogle alprazolam (1mg?) liggende, kan det anbefales? :-D
Har aldrig taget benzoer før.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 jul 2015 17:49 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 okt 2014 18:17
Indlæg: 451
Okay, hvilken dose?:-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 jul 2015 20:09 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 okt 2014 18:17
Indlæg: 451
Okay tak, må jeg se på :-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 aug 2015 17:21 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 10 jul 2013 21:49
Indlæg: 138
Træd nu varsomt Soft parade. Der er ret stor individuel variation i hvordan man reagerer på benzoer, og tolerance spiller en rigtig stor rolle. De få gange jeg har taget alprazolam er jeg blevet fuldstændig retarderet af 0,25-0,5 mg. Hvis jeg tog 2mg ville jeg helt sikkert være et helt andet sted end mildt buzz. Mit gæt vil være at det samme vil gøre sig gældende for dig hvis du ikke har nogen benzodiazepin-tolerance. Start lavt og arbejd dig opad.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 aug 2015 20:28 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
Jeg er enig med Turbodiesel. Man blir slået ret godt i gulvet af alprazolam. Hvis du aldrig har taget benzoer før, synes jeg det er bedre at starte med 0,5 mg. Man kan altid arbejde sig stille og roligt op.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 aug 2015 22:17 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 10 jul 2013 21:49
Indlæg: 138
Forresten, er der mon nogen der sidder inde med nogen spekulationer om hvorfor det ikke er helt ufarligt at blande meskalin og kokain? Jeg har gjort det et par gange. Det har dog altid været med mikrodoser af meskalin (50-100mg meskalin HCl). Jeg gider ikke være på coke hvis jeg tripper rigtigt. Men 1-2 streger kokain af ~25mg en 4-6 timer inde i en mikrodose af meskalin synes jeg er meget lækkert, og jeg har ikke rigtig mærket nogen bivirkninger af det endnu.

Kunne forestille mig det let kunne bære hen af mod overstimulation hvis man var på en højere dosis meskalin, da meskalin i sig selv er meget stimulerende, men udover det kan jeg ikke lige komme i tanke om hvorfor det skulle være en dårlig blanding. Ideer, teorier, spekulationer?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 aug 2015 14:54 
Meskalin meget stimulerende? så har jeg misforstået noget, jeg troede at Meskalin var en af de mindst stimulerende af de kendte psykedelika.


Top
  
 
Indlæg: 06 aug 2015 00:33 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Meskalin er en phenethylamin, og phenethylaminer er stimulerende.

Hilsen Fanny

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 aug 2015 01:21 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
Fanny skrev:
Meskalin er en phenethylamin, og phenethylaminer er stimulerende.

Hilsen Fanny

Arh, det er altså lige at stramme den. Det giver ikke mening at sætte lighedstegn mellem en bestemt kemisk grundstruktur og en bestemt farmakologisk virkning, de varierer utroligt meget alt efter substitutioner. Selvfølgelig kan man sige at det er svært at sove når man eksempelvis er stærkt psykedelisk påvirket, men så kan man jo sige at alle psykedeliske stoffer er stimulerende. Det passer bare heller ikke, da folk ind i mellem falder i søvn, eller har meget stille oplevelser. Selv har jeg også præsteret at falde i søvn et par timer efter at have indtaget 28 mg 2C-B, som jo også er et phenethylamin, og som i hvert fald ikke var holdt op med at virke da jeg faldt i søvn - Det virkede stadig da jeg vågnede igen :mrgreen:

Mht til kokain og meskalin, så ser det ud til der findes dårlige erfaringer med netop den kombination. Jeg har ikke kunnet finde ud af hvorfor, men her er en rapport: http://www.bluelight.org/vb/archive/ind ... 52441.html

_________________
Der er ingen planet B.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 aug 2015 04:13 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 dec 2012 23:06
Indlæg: 110
йети skrev:
Arh, det er altså lige at stramme den. Det giver ikke mening at sætte lighedstegn mellem en bestemt kemisk grundstruktur og en bestemt farmakologisk virkning,

Helt korrekt. Der er eksempler i både PIHKAL og TIHKAL på stoffer hvis subjektive profil afviger stærkt fra de gængse. MDMA er vel den mest veldokumenterede 8) men derudover sådan noget som DIPT [1], TOMSO [2], ARIADNE [3] og 5-MeO-pyr-T [4]. Der er eksempler på stoffer, der kemisk set er benzodiazepiner, men hvis farmakologiske profil er helt anderledes [5]. Strukturen ligner en sær krydsning mellem en benzo (sedativ) og MDA (psykedelisk) Dens farmakologiske profil ligner bare ingen af delene, men er en stimulans :!:
Ikke at jeg vil opfordre til at prøve alverdens mærkelige RC'er (5-MeO-pyr-T lader til at være decideret farlig), men jeg synes en kortlægning af receptorprofilen af disse og andre afvigende stoffer kunne være interessant. Mere interessant end NBOMe-du-jour ihvertfald.

[1] http://isomerdesign.com/PiHKAL/read.php?domain=tk&id=4
[2] http://isomerdesign.com/PiHKAL/read.php ... =pk&id=173
[3] http://isomerdesign.com/PiHKAL/read.php?id=8&domain=pk
[4] https://www.erowid.org/library/books_on ... al43.shtml
[5] https://en.wikipedia.org/wiki/GYKI-52895


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 aug 2015 12:51 
Sjovt så har jeg ikke lavet mine lektier ordentligt.
Men jeg har engang prøvet 2C-E hvor jeg nåede at falde i søvn, det virkede ikke stimulerende på mig, selvom det er en phenethylamine.
Er der nogen der har erfaringer med, hvordan det er at falde i søvn efter et hård Meskalin trip iforhold til lsd, der er forskellige meninger omkring det på nettet kan jeg se. Det er mit største problem vedrørende Lsd, og nogen gange bliver jeg nød til at spise en benzo, så jeg vil gerne afprøve Meskalin i stedet for:)


Top
  
 
Indlæg: 06 aug 2015 16:49 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 10 jul 2013 21:49
Indlæg: 138
Jeg oplever i hvert fald meskalin som ret stimulerende. Det er især udtalt ved mikrodoser og lave doser. I de doser synes jeg faktisk det har nuancer af både MDMA og amfetamin. Det har en del af hjerteligheden og empatien fra MDMA, og en god portion af get-shit-done faktoren fra amfetamin, med øget initiativ, handlekraft og virkelyst. Stimulationen i sig selv kan vel egentlig også sammenlignes lidt med den man får fra MDMA - man er stimuleret, sådan objektivt set, men man kan føle sig ret afslappet alligevel. Når man kommer højere op, i de doser hvor man tripper rigtigt, så synes jeg stadig det er ret stimulerende, men ikke ligeså stimulerende som LSD.

Der er ikke helt så meget efter-stimulation med meskalin som med LSD, synes jeg selv, men der er stadig en hel del. Jeg vil klart anbefale at du starter trippet enten om formiddagen eller tidligt om eftermiddagen, så du har god tid til at komme ned igen i løbet af natten. Enten det, eller vær forberedt mentalt på at det bliver en all-nighter.

Ved doser på 300mg skal jeg have afsat minimum 12 timer før jeg kan sove. Nogen gange kan det snige sig op på 14. Jeg har ladet mig fortælle at varigheden af trippet hænger sammen med dosen, og at højere doser sagtens kan give trips på 16+ timer.

Glæd dig! Meskalin er nok min favorit blandt de psykedeliske stoffer jeg har prøvet indtil videre. Det er simpelthen så venligt, ukaotisk, indsigtsfuldt, lækkert, lærerigt og ubeskriveligt smukt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 aug 2015 16:53 
TurboDiesel skrev:
Jeg oplever i hvert fald meskalin som ret stimulerende. Det er især udtalt ved mikrodoser og lave doser. I de doser synes jeg faktisk det har nuancer af både MDMA og amfetamin. Det har en del af hjerteligheden og empatien fra MDMA, og en god portion af get-shit-done faktoren fra amfetamin, med øget initiativ, handlekraft og virkelyst. Stimulationen i sig selv kan vel egentlig også sammenlignes lidt med den man får fra MDMA - man er stimuleret, sådan objektivt set, men man kan føle sig ret afslappet alligevel. Når man kommer højere op, i de doser hvor man tripper rigtigt, så synes jeg stadig det er ret stimulerende, men ikke ligeså stimulerende som LSD.

Der er ikke helt så meget efter-stimulation med meskalin som med LSD, synes jeg selv, men der er stadig en hel del. Jeg vil klart anbefale at du starter trippet enten om formiddagen eller tidligt om eftermiddagen, så du har god tid til at komme ned igen i løbet af natten. Enten det, eller vær forberedt mentalt på at det bliver en all-nighter.

Ved doser på 300mg skal jeg have afsat minimum 12 timer før jeg kan sove. Nogen gange kan det snige sig op på 14. Jeg har ladet mig fortælle at varigheden af trippet hænger sammen med dosen, og at højere doser sagtens kan give trips på 16+ timer.

Glæd dig! Meskalin er nok min favorit blandt de psykedeliske stoffer jeg har prøvet indtil videre. Det er simpelthen så venligt, ukaotisk, indsigtsfuldt, lækkert, lærerigt og ubeskriveligt smukt.


Fedt nok, glæder mig til at prøve:D Jeg har 900mg hcl, som jeg nok deler op i to trip, et med 300mg, og et med 600mg.

Angående komboen med Kokain og Meskalin, har jeg en lille historie.
Sidste weekend var jeg i byen, sammen med to venner. Jeg tog 40mg Meskalin, da jeg ville prøve en mikrodosering, før jeg skal prøve en ordentlig dose.
Senene på aftenen køber mine venner 1g kokain, fra deres pusher. Jeg fik cirka 200mg, imens de deler resten. Jeg har på daværende tidspunkt også drukket en 6-8 genstande.
Men lige efter jeg har indtaget coke´en, fik jeg det dårligt, jeg fik kvalme, blev lidt svimmel og begyndte at kaste op. Sådan havde jeg det i måske en 20min, hvor jeg så fik det bedre.
Om det har været komboen med coke og meskalin, ved jeg ikke. Det kan ligeså godt bare have været noget lortecoke, de har købt. Det kan jeg ikke sige så meget om, da jeg ingen erfaring har med kokain, det var næste gang jeg har prøvet det.


Top
  
 
Indlæg: 07 okt 2015 23:14 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 nov 2012 09:19
Indlæg: 6
Nogen der ved hvorfor jeg ikke kan se skemaet/billedet på min iphone?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 nov 2015 15:17 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 okt 2009 13:41
Indlæg: 2369
Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Psychedelia er blevet lidt skør på telefoner efter det nye format,
Her er et link:
http://wiki.tripsit.me/images/d/d6/Trip ... oChart.gif


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Majestic-12 [Bot] og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team