Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 19:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Hej alle sammen
Jeg skal på svampe om lidt men jeg mangler noget god/andet music!
Jeg plejer at lytte til Pink floyd, The Doors, Rollingstones og andre gange Psytrance, Chillstep, Balstyrko, Bikstok, steppeulvene osv.

Hvad plejer i at trippe til når i er på LSD, LSA eller Svampe?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
det her set og tilhørende visuals river mig rundt hvert trip, der er så mange dejlige mystiske lyde og melodier der går rent ind når jeg er på svampe

Crime

Hehe det var sjovt fordi at jeg har haft et af mit livs bedste oplevelse på 6.5g tørret sn og samme Mix som du anbefaler:)

Men jeg vil gerne prøve noget andet denne gang, sidste gang jeg var på svampe lyttede jeg også til Supernova men skiftede da det blev for meget efter nogle minutter.
gerne noget andet end psytrance:)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Jeg er helt vild med chillout og ambient når jeg tripper på psykedelia. Til hverdag lytter jeg til rock og hiphop.

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hol Baumann, Søvnigt Sind og generelt en masse psychill eller hvad man vil kalde de genrer der. Ott, Shpongle etc. etc. Også Higher Intelligence Agency. Der er maaaaaaaaaange.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Trippet er over og det blev gjort på ambient og dark psychill eller hvad det hedder!

Dog var det ikke et optimalt trip, jeg så alle mine med ejere i virksomheden blive gamle, syge og have det dårligt. Plus at jeg mit i trippet begynde at miste følelsen i huden i venstre side på mit andsigt. Jeg kunne mærke at der var noget galt så jeg gik på toilettet, da jeg kiggede i spejlet kunne jeg se alle nerverne i venstre side stille og roligt dø og jeg så mit andsigt falde mere og mere og siden kunne jeg ikke snakke.

Her dagen efter sidder jeg med et halv lammet fjæs, og kan ikke finde ud af at bruge tungen. Jeg aner ikke hvad der er sket, men jeg tror ikkedet er svampene der har gjort det. Jeg har ikke været hos læge endnu, men jeg har tid i morgen.

Dette er ikke sjovt på nogen måde, specielt fordi at jeg er den person som vores kunder i firmaet skal kontakte og snakke med hvis de får problemer med produktet vi har solgt...

Jeg burde måske lave en fuld trip raport af dette mærkelige/vanvittige oplevelse.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
Darkpsy og forest!! Det holder bare max! Min homie fandt også et vold svedigt funk band forleden da vi trippede DOC der hedder "Jimmy castor bunch" kig efter en sang der hedder King kong blandt andet

Jeg har lavet en rapport så godt som jeg nu duer til:)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

:shock: Det er sgu ellers ikke så lidt, du indtager af gangen, Øtripper

Ja jeg kan godt lide at trippe ordentligt :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neden under min kat
[youtube]www.youtube.com/watch?v=YerF7oUTyc8[/youtube]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Hey man, det lyder rigtig meget som et slagtilfælde ! Jeg ville søge læge hurtigst mulig hvis jeg var dig.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvem af os, Flux :lol:

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Ø Tripperen, og det er også vigtigt at tage de symptomer seriøst.

Men det er sjovt, for det minder mig om mit sidste trip. 1,5 g, og efter peaket er ovre begynder min højre hånd at sove. Først tænker jeg bare "nå weird", men efter en kort stund begynder hele min højre side at "sove" (fra knæ op til tunge). Alarmklokkerne ringer, fordi jeg ved det er symptom på et slagtilfælde. Jeg får et lift til vagtlægen og bliver indlagt til observation, de tager nogle tests og forklarer mig, at alt ser fint ud, og det helt sikkert ikke er et slagtilfælde, men nok nærmere svampene, der fucker med min hjerne og nervesystem. Meget sær oplevelse. Den sovende fornemmelse forsvandt gradvist og var helt væk 8-9 timer efter indtagelse.

Men man skal ALTID tage de symptomer seriøst, det er ikke til at spøge med.

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Det er vel også blot et testamente til, at bad trips kan manifestere sig fysisk. Svampe er jo meget "uskyldige", når vi snakker fysiske skader. Men hvis man er den mindste smule i tvivl, skal man altid handle på de symptomer, hellere være på den sikre side end ende som grøntsag/spasser pga. hjerneskader.

For at vende tilbage til emnet, vil jeg gerne anbefale det her. Det er super lækkert og afslappet på svampe, og god til afveksling fra trance.

https://youtube.com/watch?v=LkQLkPfHfic

Senest rettet af Plejadestjerne 14 nov 2014 20:06, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem
Brugeravatar

Hvis det ikke er for sent vil jeg gerne anbefale to gamle numre fra Infected Mushroom, Det adskiller sig meget fra de nyere ting de har lavet og den ene video har nogle fede visuals, helt klart værd at tjekke ud om man kan li IM eller ej. Har røget til det mange gange og det er noget dejligt afslappende "trance"

Infected Mushroom - Elation Station

Infected Mushroom - Avratz (her link til visual video SE DEN https://www.youtube.com/watch?v=wcsrvqPVsUk )

Den her er ikke ligeså syret men har den fedeste melodi: Infected mushroom - Stretched. Den skal lige med :)

Jeg vidste godt at trippet ville ende i sådan en retning, det er jeg heller ikke ked af, det var sådan set meningen.

Lægen forbandt det med min til tider svære migræne, da migræne lammelser er rimelig almindelige.

Dog har jeg det fint og helt normalt nu:)

Dog har jeg intet imod at i kommenterer/kritiserer min rapport sådan at jeg har mulighed for at forbedre mig hvis jeg skulle til at skrive en anden engang :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]