Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 17:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 53 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Kære alle.

Jeg er kørt en lille smule træt i MDMA på det seneste, ikke fordi det skal lyde som om, jeg tager det tit, måske højst hver anden måned. Forstå mig ret, jeg har det altid SKØNT, når jeg danser med Emma, og føler sådan set ikke magien er forsvundet. Har bare lyst til noget andet at veksle lidt imellem. Her tænker jeg ikke på psychedelia (som jeg også nyder, men det er sjældnere og i andre sammenhænge), men noget som er socialt, hyggeligt, lidt tripperen og euforisk.

Det var mange ting, tænker I nok, men kan I komme på noget godt alternativ, hvis det er ovenstående jeg søger? Coke er ikke min kop te.

Har mest brugt MDMA, svampe, lidt keta og lidt LSD, men har også prøvet en del andet, synes dog ikke der er noget der har ramt mig så dybt i hjertet som MDMA. Prøvede også MDA engang, som gav mig en lidt mere indadvendt/noget mere syret trip end MDMA - og det var måske et forslag!? (er ikke sikker på det var MDA faktisk, men det tror vi)

Alle forslag er velkomne. Skyd løs!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Måske Methylone eller 4-FA?

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Her og der
aMT kunne måske også være en mulighed!

Medlem

Du finder ikke noget som MDMA. Måske du skulle prøve at Candyflippe, eller tage MDMA med længere mellemrum. Har selv haft samme tanke som dig, men konklusionen er, at der ikke findes en erstatning der er ligeså god, eller bedre. Det er selvfølgelig individuelt hvad man er til, men personligt mener jeg ikke, at noget slår MDMA.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
I beg to differ^^

Der findes en del RC's der giver meget MDMA lignende effekter, nogen beskriver faktisk de her RC's som bedre end MDMA.

Har selv rigtig gode erfaringer med 6-APB som er en MDA analog.(syntes faktisk bedre om det end jeg gør MDMA) Det føles meget som MDMA imo, det er dog en smule mere stimulerende og så er det længerevarende, oplevelsen kan godt strække sig ud på en 9-10 timer nogen gange, og det er uden redoseringer vel og mærke. Der er desuden også et visuelt element, har set både OEV, som udmønstrede sig i organiske mønstre, og smukke neonfarvede CEVs.
Empatien er ikke så kraftig på 6-APB som med MDMA, men euforien kan sagtens matche!

Har btw ikke taget det uden massive mængder ganja, så det har nok gjort det en smule mere psychedelisk end normalt, selvom visualsne og det lidt trippede mindspace (som man også får på mdma) er en normal virkning.

Ellers kan man kigge på Cathinonerne, her kan jeg uden at have prøvet det selv, anbefale methylone, som også er en euforisk stimulant ala MDMA. Der er også 4-MMC og 3-MMC, hvoraf 4-MMC (også kaldet mephedrone) er super fed, monster euforisk, men den har et rigtig grimt rygte for at lave nogen mærkelige skader på folk der overforbrugte det i stor stil. 3-MMC er rimelig ny på markedet, men skulle også være et fint alternativ, altså både stimulerende og euforisk, men kan ikke tale af erfaring som med 4-MMC.

Men ta og læs op på de forskellige stoffer, især dem jeg har nævnt, de er alle Research chemicals, så mere eller mindre nye på markedet, og ikke særlig meget vides om deres eventuelle bivirkninger.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Methylon er da ikke en cathinon. Det er også en MDMA-analog (beta-keton-MDMA; bk-MDMA). Bare så vi har det på det rene. Ellers udmærket post, Deus. Jeg vil dog ikke anbefale mephedron at all. Det er et klamt stof.

Medlem

Der kan man bare se, troede faktisk ikke den slags fandtes. Desværre er de fleste af dem du nævner, nok ret svære at anskaffe.

Enig med The Doctor, fed response!

Junior medlem

Fedt mand, tak allesammen! Jeg går i research mode (so to speak!), og så vender jeg nok lige tilbage her i tråden, hvis/når jeg har opfølgende spørgsmål.

Har egentlig aldrig prøvet nogle RCs (hvad jeg ved af), er nok lidt en bangebuks på det område. Kan godt lide at tingene er blevet gennemtestet en hel del, men omvendt er jeg så heller ikke afvisende overhovedet, hvis der endnu ikke har været skadesvirkninger. Hvorfor er mephedron klamt, altså hvis I skal beskrive det lidt nærmere? Methylone har jeg også overvejet, men så fik jeg ind i hovedet, at det bare var en fattigmands-MDMA! :D Det er måske helt galt?

Candyflipping bliver helt klart til sommer. Har tidligere prøvet hippieflip (MDMA+psilocybin) og det var så lækkert, at jeg nær smeltede.

Keep em coming, guys, keep em coming... :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Jeg kan faktisk bedre lide methylon end MDMA, da jeg synes, jeg ikke kan genkende mig selv, når jeg tager MDMA. Methylon er lidt mere nede på jorden, so to speak. Det bryder jeg mig ret godt om. Hvis du læser lidt om folks erfaringer med mephedron, vil du finde ud af hvor voldsomt ulækkert det er. Den ene gang jeg tog det føltes rusen bare beskidt, og det er sgu ikke noget jeg længes efter at prøve igen.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Methylon er da ikke en cathinon. Det er også en MDMA-analog (beta-keton-MDMA; bk-MDMA). Bare så vi har det på det rene. Ellers udmærket post, Deus. Jeg vil dog ikke anbefale mephedron at all. Det er et klamt stof.

Det er det faktisk, se bare navnet: 3,4-methylenedioxy-N-methylcathinone :)

Uden at have undersøgt det mere, så syntes bluelight også at være på min side http://www.bluelight.org/vb/threads/539 ... -Cathinone

Har desuden selv prøvet mephedrone, og syntes det er et ok stof, har aldrig mærket til nogen bivirkninger, og havde det faktisk bedre dagen efter end med mdma. Dermed ikke sagt at det er sundere end MDMA. Det er trodsalt ikke noget jeg kan sige efter mit ene forsøg med det.
Meen så vidt jeg ved endte alle de bivirkninger og al den neurotoksisitet der blev snakket om da mephedrone-hypet var på sit største, vidst med ikke at kunne bevises. Afviser dog ikke at det ikke havde nogen klamme bivirkninger ved hverdagsforbrug og sindsyge binges, det var der klare beviser for, men det er der også for overforbrug af MDMA.

Men igen hver mand sin hest.. eller sådan noget

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Vil dog til hver en tid hellere anbefale 6-APB, det er altså et gennemlækkert stof!

Medlem

Vil dog til hver en tid hellere anbefale 6-APB, det er altså et gennemlækkert stof!

https://www.youtube.com/watch?v=uaHGhid9Foc - NeuroSoup. Kommer egentlig meget godt rundt om det.
http://www.talktofrank.com/drug/apb - Lidt på skrift

Her en rapport fra Bluelight, godt nok er der tale om 6-EAPB. Kender ikke lige forskellen.

http://www.bluelight.org/vb/threads/700 ... My-friends)-First-time-quot-SR-I-m-absolutely-ruined!-quot

Det lyder som et lækkert stof, der kan holde en kørende i længere tid. Jeg oplever typisk, at gå død på MDMA før jeg egentlig ønsker det, og før at "festen er slut" så at sige.

Dog virker op til 10-12 timer som utrolig lang tid. Det kræver at man får spist en del inden og drukket noget vand.

Så vidt jeg kan se, er det ulovligt i flere lande. Kan ikke finde noget om Danmark, men et kan du måske fortælle noget om? Et det lovligt herhjemme, og hvis det er, hvad er ens mulighed for anskaffelse?

Har selv fundet frem til en del sider, der sælger RC. De virker dog meget utroværdige.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

6-EAPB er en analog til 6-APB. Der er dog massere info tilgængeligt om 6-APB da det er et af de mere populære research chems, man kan starte her Erowid og bluelight

Men ja, man skal sørge for at spise godt inden, ellers er man helt ødelagt dagen efter, men hvis jeg har spist et godt måltid mad inden og får en god søvn efter 6-apb så er der minimale tømmermænd for mit vedkommende, har selvfølgelig den der drænede følelse der kommer dagen efter en stimulanstur, men slet ikke samme nedtur som med MDMA, hvor jeg virkelig ikke kan noget dagen efter.

Er ikke så godt inde i lovgivningen, men jeg går næsten ud fra at det er ulovligt, det gør jeg med de fleste stoffer efter analoglovgivningen trådte i kraft.

Jeg plejer at undgå sider der sælger det som "benzofury", det lyder alt for sketchy til mig, og har hørt om folk der får til sendt alt muligt andet end 6-APB. Men tror ikke jeg kan komme nærmere ind på det spørgsmål.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Methylone er altså en cathione.

5-MAPB er også MDMA alike, men det er så tæt på jeg ikke kan kende forskel i en blindtest.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem

Jeg har fundet det, dog ikke via det "normale net". Så har jeg vidst også sagt rigeligt.

Det skal helt sikkert prøves!

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

En lav-middel dosis 2c-b kunne måske være en mulighed?
Nu nævner du godt nok at det ikke skal være psychedeliske drugs, men en lav-middel dosis 2c-b lever fint op til de krav du ellers nævner IMO.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
aMT kunne måske også være en mulighed!

Enig, aMT har lidt mere kant, uden at miste en MDMA-magi, klart en af mine storfavoriter.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

aMT, 5/6-APB og Methylon er ret gode alternativer til MDMA. As said..

Insane psychedelia user!

Har kun prøvet Methylon og Mdma synes ikke jeg fik det store ud af dem men rusen mindede om hinanden - grunden til min manglende begejstring skyldes nok at jeg var igang med et langvarigt Meth misbrug og det var det min krop ville have andre stimulanser fx kokain gjorde heller ikke det store for mig.

Junior medlem

Interessante bud, peeps! Jeg har læst en del op på 6-APB, og tror næsten jeg bliver nødt til at teste det. Det lyder nemlig ret så lækkert, en anelse mere psykedelisk end MDMA, men stadig med stimulansens kærlige buzz. Og at det varer længere tid er kun et plus for mig, da jeg - ligesom andre nævner - har en tendens til at falde ned på MDMA ret hurtigt. Og jeg gider ikke æde et halv gram for at holde mig kørende hele natten, kører altid kun med én redosering hvis nogen.

Jeg har egentlig mest fundet overvejende henrykte anmeldelser af stoffet på erowid fx, og det er jo et godt tegn. Selvom vi taler research chem. Hvis nogle finder nogle lidt mere balancerede reviews, please let me know...

deadman

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 53 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]