Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 12:13


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 12 nov 2013 22:43 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 feb 2004 09:57
Indlæg: 1743
Geografisk sted: Orbit Earth
Personlige angreb, mobning og mudderkast er ikke acceptabelt, heller ikke selvom andre gør det. Hvis nogen angriber jer på forummet, så rapporter indlægget eller kontakt en moderator. Men bidrag ikke selv med at kaste mudder tilbage, for det giver bare mere arbejde for mods at rydde op i.

Off-topic støj i de seriøse forummer bidrager ligeledes unødigt til moderatorernes arbejdsbyrde, og sænker samtidig trådenes kvalitet.

I et forsøg på at komme problemet til livs vil der blive uddelt karantæne (2 uger i første omgang) til de brugere, der ikke kan finde ud af at overholde vores retningslinjer. Så er I advaret.

Til alle jer der sagtens kan finde ud af at overholde vores retningslinjer : Carry on.

_________________
Let Go And Let God!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 nov 2013 22:58 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 nov 2011 10:20
Indlæg: 539
Geografisk sted: Lyngfryd
Fint med mig.

_________________
NH: At være på spanden. Det er iøvrigt en gammelt dansk udtryk, der stammer fra når bønderne var løbet tør for jointpapir og derfor var nødt til at sidde ude i markerne og ryge på zinkspande og overskårne colaflasker. - Bubber


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 nov 2013 23:56 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 nov 2013 23:23
Indlæg: 1
og hvad har jeg (viridis) gjort siden jeg skal have karantæne ? i kunne evt give en advarsel først som i gamle dage ?
i minder mig om pakteringsvagter efterhånden. jeg husker engang jeg fik besked på at trappe lidt ned i OFF-T for 3 års tid siden og det gjorde jeg så, hvad er problemet nu med at spørge folk pænt ? jeg har så hvidt jeg ved ikke angrebet nogen, allerhøjst "stukket" lidt til Adian ved at sige (jeg er hård nu.a) i en tråd der ellers blev fyldt op med personlige angreb til alle (også mig) .... så what the fudge ? krøl den panserpik sammen :P


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 nov 2013 00:19 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 dec 2007 14:57
Indlæg: 128
Geografisk sted: Her og der
Godt arbejde til mods og admins, der har godt nok været en del at rydde op i de sidste par dage!

@stikpikken/viridis: Bare fordi andre spammer, kaster med mudder, laver personangreb osv., gør det vel ikke okay at du gør det? Hvis de ikke holder panserpikken erigeret bliver forummet (endnu mere) fyldt med lort!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 nov 2013 00:22 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
+1 BONHEAD

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 nov 2013 12:52 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2080
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Perfekt! Jeg er personligt ved at være træt af at læse alle de "svinere" og skældsord. Lad os dog alle sammen bidrage med noget positivt, så vi kan få et hyggeligt forum igen =)

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 nov 2013 13:18 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 okt 2009 13:41
Indlæg: 2369
Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Hvor var i med karantæner i dr. Phibes æraen? Ved godt han er væk nu. Men shit, han fik lov til at fyre meget lort inden!
Men props, det er nice i gør det bu.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 nov 2013 14:36 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
Er dr. Phibes ikke også blevet permanent bannet? Eller valgte han selv at forlade Psy for good?
Det lyder godt med ændringerne, jovist er det sjovt at læse folk flamer hinanden, men forummet får en grim bagside af det. :)

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 nov 2013 14:48 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 jul 2013 18:25
Indlæg: 928
Geografisk sted: Midtjylland.
Syntes også det er fint :)
Skal nok gøre mit, for at overholde det.

_________________
This is the life we chose, the life we lead.
And there is only one guarantee:
None of us will see heaven.
-John Rooney.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 nov 2013 14:48 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Jeg savner de gamle dage på psy.. Og Phibes. Kan vi plz få Phibes tilbage?

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 nov 2013 15:25 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 jul 2006 18:25
Indlæg: 727
Geografisk sted: den sorte muld
Jeg savner de gamle dage på psy.. Og Phibes. Kan vi plz få Phibes tilbage?


+1

nej selvfølgelig skal vi have en ordentlig tone herinde, men humor, for fanden humor er vigtigt for at bibeholde forummets hyggelige karakter.....dårlig humor er immervæk osse god humor.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 nov 2013 15:50 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2009 23:20
Indlæg: 1316
Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Jeg savner de gamle dage på psy.. Og Phibes. Kan vi plz få Phibes tilbage?


+1

nej selvfølgelig skal vi have en ordentlig tone herinde, men humor, for fanden humor er vigtigt for at bibeholde forummets hyggelige karakter.....dårlig humor er immervæk osse god humor.

+2

Return of the Phibes!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 nov 2013 17:22 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 sep 2007 22:56
Indlæg: 867
TAK!

_________________
lolton


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 nov 2013 00:23 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jun 2007 18:56
Indlæg: 3533
Geografisk sted: Outside
Phibes var da pikkenederen... Han var også altid efter mig af en eller anden grund :lol: Jeg har en teori om, at det var fordi jeg var hans lalleglade modstykke, jeg repræsenterede stærkt undertrykte og forhadte sider af ham selv :P Han var den største flamer af alle IMO... Men det er åbenbart ok når man ironiserer det... :roll:

Anyways, det var godt med de karantæner, som om der er kommet lidt ro på faktisk...

_________________
"Inform yourself. What does inform yourself mean? It means transcend and mistrust ideology. Go for direct experience." - T. McKenna


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 nov 2013 22:18 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Han snakkede bare direkte og ærligt, det synes jeg var fedt.
Det startede også en debat. Ligesom Levose gjorde andre steder.

At de så har haft nogle træls personligheder for dig er mig ligegyldigt egentlig, da jeg værdsætter en god debat højere end folk der bliver offended af det ene eller det andet.. :P

(no offense my love <3)

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 nov 2013 22:52 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jun 2007 18:56
Indlæg: 3533
Geografisk sted: Outside
Gør jeg da også i den grad, god debat er bare at gå efter bolden i stedet for manden og det evnede han sjældent overfor mig, selvfølgelig er det ligegyldigt for dig, siger bare MIN ærlige mening - none taken darling <3 :D

_________________
"Inform yourself. What does inform yourself mean? It means transcend and mistrust ideology. Go for direct experience." - T. McKenna


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 nov 2013 23:53 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 maj 2010 22:06
Indlæg: 957
Geografisk sted: Syd for Skagen
^^
Billede

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.
Bekendtgørelse om euforiserende stoffer
Cannabis Guide

DDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...
kong.svamp: øhm har du HTX på 2 år med fyskik OG kemi på A?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 mar 2014 03:47 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 apr 2007 17:03
Indlæg: 529
Geografisk sted: Astralt plan
Ja, for fanden, gruppekram. Jeg har været bruger herinde længe, men ikke skrevet så meget de sidste par år. Det er stadig et godt forum med megen brugbar viden, men man skal satme grave sig igennem meget lort efterhånden. Det kunne være rart hvis vi kunne højne den generelle standard lidt, det ser heller ikke for godt ud for dem der kigger med udefra. Psychedelia er flere gange blevet hevet frem i medierne og vi behøver jo ikke ligefrem servere idiotien for journalisterne, vel....?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 mar 2014 03:57 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 jun 2010 17:13
Indlæg: 2690
Geografisk sted: over stok og sten
Der findes desværre også idioter der tager narko. hvad skal vi gøre ved dem ? smide dem ud ? der skal jo være plads til alle. også de der "undermenchen"
sieg heil.

_________________
Because Im a faggot alright
Skal du have et gok i nøden din skidespræller ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 mar 2014 04:05 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 apr 2007 17:03
Indlæg: 529
Geografisk sted: Astralt plan
Der findes desværre også idioter der tager narko. hvad skal vi gøre ved dem ? smide dem ud ? der skal jo være plads til alle. også de der "undermenchen"
sieg heil.

Hvem har sagt her skal være plads til alle? Alle skal have adgang til at læse, men jeg er ikke sikker på, at jeg synes alle skal have lov at poste hvor som helst. Forholdet mellem information og lort var noget bedre før i tiden, netop fordi der kun var en mindre, men mere dedikeret brugerskare. Ja, jeg synes folk skal smides ud, hvis de ikke bidrager konstruktivt. Ja, jeg er gammel og sur.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team