Joe_biden skrev:
jeg drak noget hjemmelavet drank med 125 mg kodein og 50 mg promathazin (tror jeg vidst). jeg røg en stor joint oven i, og det endte med at jeg lå 2-3 timer på en sofa uden at vide om jeg sov eller ej, mens mine venner havde det hyggeligt. Ikke nogen super fed oplevelse, men hvis man er til opiater er det sikkert meget sjovt at prøve.
i stedet for at lave en "drank" vil jeg dog råde dig til bare at spise dine præparater... knuste piller og sprite med saft er godt nok en klam combo.
du kan købe promathazin på apoteket under navnet Phernergan, det bliver solgt som køresyge/sovepiller. Kodein skal man have recept på, eller også skal du købe kodimagnyler og trække på dem.
det er et somewhat-stort projekt, og det er lidt spild af tid - min dom over purple drank.
Nu er purple drank jo ikke lavet på kodimagnyludtræk og knuste antihistaminer, men færdigblandet hostesaft som indeholder kodein og phenergan. Jeg har ikke prøvet det, men blandet med sprite skulle det vist smage udmærket. Tror ikke den specifikke hostesaft med phenergan sælges i Danmark, men har set til salg på et hvis onlinemarked. Så er spørgsmålet bare om det kan betale sig at få fragtet en flaske indeholdende een til to doser kodein, fremfor at købe nogle tabletter....