Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jun 2025 22:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey alle! :rocking:

Er der nogen af jer, som har prøvet Purple Drank? Eller kender nogle som har? Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad det er for en rus man får af det. Og er det bare helt umuligt, at få fat på?

MVH Nikoooooo!

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Det ligger lidt i navnet, at det er kodein, der er i.. Søg og du vil finde.
Kodein kan du ekstrahere fra fx kodimagnyler - der er en guide her på sitet

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Det er kodein og promethazine. Promethazine kan købes i håndkøb som "Phenergan" og kodeinen kan, som Frugthat skriver, skaffes ved at ekstrahere det fra kodimagnyler.

Når der drikkes "Purple Drank" i USA, stammer det fra en hostesaft, der indeholder promethazine og kodein. Jeg har aldrig hørt om nogle danskere, der har drukket det.

Medlem
Brugeravatar

Er det ikke kun ikke-stoppende kodimagnyler man kan få nu?

Dedikeret medlem

det er noget lort, du får forstoppelse, og efter dj screw (drank father, ham der gjorde det populært) døde af det, stoppede mange med at bruge det, prometazin er noget af det mest ækle lort du kan stoppe halsen, verdens ringeste søsygepille, du bliver nemlig søsyg når effekt stopper.

det er en dårlig ide at blande opiater og prometazin eller andre opioid forstærkere. du vil heller ha noget opium, hvis du vil ha opiater, der er the real thing.

grunden til det blev populært er også at det er nemt at få i texas hvor screw/chop kommer fra.

iMO WASTE OF TIME, horrible after effects.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
jeg drak noget hjemmelavet drank med 125 mg kodein og 50 mg promathazin (tror jeg vidst). jeg røg en stor joint oven i, og det endte med at jeg lå 2-3 timer på en sofa uden at vide om jeg sov eller ej, mens mine venner havde det hyggeligt. Ikke nogen super fed oplevelse, men hvis man er til opiater er det sikkert meget sjovt at prøve.

i stedet for at lave en "drank" vil jeg dog råde dig til bare at spise dine præparater... knuste piller og sprite med saft er godt nok en klam combo.

du kan købe promathazin på apoteket under navnet Phernergan, det bliver solgt som køresyge/sovepiller. Kodein skal man have recept på, eller også skal du købe kodimagnyler og trække på dem.

det er et somewhat-stort projekt, og det er lidt spild af tid - min dom over purple drank.

Medlem

Joe_biden skrev:
jeg drak noget hjemmelavet drank med 125 mg kodein og 50 mg promathazin (tror jeg vidst). jeg røg en stor joint oven i, og det endte med at jeg lå 2-3 timer på en sofa uden at vide om jeg sov eller ej, mens mine venner havde det hyggeligt. Ikke nogen super fed oplevelse, men hvis man er til opiater er det sikkert meget sjovt at prøve.

i stedet for at lave en "drank" vil jeg dog råde dig til bare at spise dine præparater... knuste piller og sprite med saft er godt nok en klam combo.

du kan købe promathazin på apoteket under navnet Phernergan, det bliver solgt som køresyge/sovepiller. Kodein skal man have recept på, eller også skal du købe kodimagnyler og trække på dem.

det er et somewhat-stort projekt, og det er lidt spild af tid - min dom over purple drank.

Nu er purple drank jo ikke lavet på kodimagnyludtræk og knuste antihistaminer, men færdigblandet hostesaft som indeholder kodein og phenergan. Jeg har ikke prøvet det, men blandet med sprite skulle det vist smage udmærket. Tror ikke den specifikke hostesaft med phenergan sælges i Danmark, men har set til salg på et hvis onlinemarked. Så er spørgsmålet bare om det kan betale sig at få fragtet en flaske indeholdende een til to doser kodein, fremfor at købe nogle tabletter....

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

http://www.youtube.com/watch?v=lOWKGXpl9E0

Tror rusen er fin nok, men som altid start ud med en lav dose og kend din dose!

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
Joe_biden skrev:

Nu er purple drank jo ikke lavet på kodimagnyludtræk og knuste antihistaminer, men færdigblandet hostesaft som indeholder kodein og phenergan. Jeg har ikke prøvet det, men blandet med sprite skulle det vist smage udmærket. Tror ikke den specifikke hostesaft med phenergan sælges i Danmark, men har set til salg på et hvis onlinemarked. Så er spørgsmålet bare om det kan betale sig at få fragtet en flaske indeholdende een til to doser kodein, fremfor at købe nogle tabletter....

nej nej det er jeg godt klar over :) men hvis du vil lave en drank med varer du kan finde i DK, så blir det noget ulækkert noget. man kan selvfølgelig tage den hele vejen, men det er måske også lidt voldsomt bare for at indtage de samme præparater med en anden "konsistens".

Junior medlem

Som mange af jer siger så er det muligt at trække codein ud af kodimagnyler men det er på ingen måde sundt da du aldrig ville kunne destillere stoffer i dit køkken som videnskabsmænd kan i laboratorier. Du vil ende med et produkt der stadig har mange andre stoffer i sig og et ustabilt stof. Destillering er super svært af nogle stoffer. Lad være, mange folk er kommer i koma af at gøre netop det. Men det selvfølgelig bare mit råd, spis hellere nogle cannabis brownies og ryg dig godt skæv istedet. :joint:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Efter at have prøvet det et par gange nu (the real deal), kan jeg egentlig kun sige, at det er meget hyggeligt, hvis man går og sipper af det stille og roligt.
Keywords being sippe stille og roligt så du mærker det løbende.
Ingen grund til at bælle alt for meget, bare fordi du ikke lige kan mærke dit første sip.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]