Morpheus skrev:
Der er INGEN der ved hvor mange piller Kemal tog overhoved..
Har talt med forældre, og det er IKKE selvmord, selvom der er nogle der tror det, fordi en eller anden har været så sød og flink mod deres familie, og poste det så alle kan se det på nettet!! INGEN RESPECKT!!
Jeg kendte manden. Vi gik op og ned af hindanden hele tiden 24-7 på et tidspunkt og 120 mg. alprazolam ville slet ikke være nok til at slå ham ihjel da han sagtens kunne spise 300 danske 1 mgs alprazolam! Han har aldrig rigtigt kunne mærke alprazolam..
Mere Rivotril, lexotaner og nitraer..
Men nok om det..
Men der har været en masse alkohol indblandet, og det kunne have en masse at sige da han havde en smule ustabile levertal..
Er der nogen her inde der ved hvordan man sender en pille til analyse? Altså så en laborant kan teste dem og give mig papir på hvad der nøjagtigt var i dem? Fordi jeg vil ikke bustes hvis jeg går op på politigården bare fordi jeg gerne vil have en pille analyseret..
Peace Morpheus!
Han kunne sagtens spise 300 mg? Du er da ikke rask oppe på øverste etage. Forstår ikke at der er nogen der ikke bider mere mærke i det. Hvis han bare kunne hælde 3 bøtter ned i sækken uden at kunne mærke det, så er der da ikke noget at sige til at det gik som det gik?! ... håber da ikke for dig at det også står sådan til med dig, for så kan jeg være den første til at fortælle dig at du nok ikke når at opleve år 2012.
Indse nu forh..... at de døde pga. af mangel på respekt for stofferne og deres eget liv!
- Skal lige siges at jeg har hørt at der var en sindsyg kombo kemal døde af...og ikke bare 120 mg og nogle cultshakere.
Et eller andet sted var der mange der havde forventet at hvis de blev ved på det plan, så blev det deres død. Måske lyder jeg kold, med tag lige skyklapperne af, Aloprazolam er altså stærkt nervemedicin, lad nu vær´ med at få det til at lyde som om at det var slik de spiste.
Det kan godt lyde som jeg prøver at forsvare de piller, men det jeg mener er at folk behøves altså ikke dø fordi man har fået et beskidt batch..Du kan altså også dø af mængden og kombination! Så pas nu på jer selv, og lad vær at tro at man er usårlig bare fordi det er rent det lort man får om det så er amf, coke eller benzoer it doesnt matter:)