Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 jul 2025 15:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
ADVARSEL!
Lyse Blå Runde piller som eftersigende skulle være alprazolam 1mg, viser sig at kunne være rusisk rulette piller.
2 af mine nære venner (inkl. kemal) er død af netop disse piller.

Jeg anbefaler til alle at hvis i kommer i nærheden af disse piller at i holder sig fra dem. Og får den ud fra DK!!!

Billede
Billede
Billede
Billede

Peace Morpheus!

Medlem

Det gør mig ekstremt ondt :(
Vides der noget om deres dose?

Fuck de svin der på en eller anden måde rationaliserer at gamble med andres liv for egen økonomisk vinding... sikke noget svineri. Jeg mangler ord :evil: :evil: :evil:

Dedikeret medlem

Nej ikke helt angående dosering..
Det værste er jeg selv har spist dem!! Men de er skyllet ud for LÆNGST!!!!!!!!!!!!

Peace Morpheus!!!

Medlem

Wow, det er godt at høre at du ikke selv fik nogen men. Hvordan fik du det af pillerne? Havde de den forventede effekt, fik du det dårligt?
Hvis jeg var dig ville jeg kontakte alle mine bekendte som jeg havde mistanke om måske kunne have handlet hos samme person, og advare dem.
Du bør også advare ham der solgte dem hvis du har muligheden - der er en chance for at han ikke aner at pillerne ikke er hvad han tror de er, og du kan måske redde liv på denne måde!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Emnes navn ændret. Caps lock ser ikke pænt ud. Tak for heads up.

Admin
Brugeravatar

Måske skal den gøres sticky? Selvom man ikke kan konkludere så meget udfra billederne er det nok alligevel en god idé med tydelig meddelelse.

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tak for tippet! Hvor i jylland er du fra, hvis jeg må spørge om det?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Er de blevet analyseret? - eller er det bare spekulationer om at det er disse piller som er skyld i dødsfaldende?

Under alle omstændigheder er det skræmmende at der er sådanne piller i omløb, hvis det viser sig at være tilfældet.

Medlem

BehindMind skrev:
Er de blevet analyseret? - eller er det bare spekulationer om at det er disse piller som er skyld i dødsfaldende?

Under alle omstændigheder er det skræmmende at der er sådanne piller i omløb, hvis det viser sig at være tilfældet.

Jeg er også lidt forvirret, da der er en tråd om at kemal tog en overdosis på 120 mg alprazolam for 1½ måned siden, med spekulationer om selvmord. Det virker ikke som om at der var noget direkte galt med pillerne, men at han bare tog for mange? Jeg håber ikke at jeg giver nogen en sur smag i munden ved at tvivle på historien, men der er simpelthen noget der ikke stemmer inde i mit hoved. Jeg håber at jeg bare har misforstået et eller andet.

Dedikeret medlem

Her er jeg helt klart enig med IMP! Den skal gøres til sticky! der er midnst 100.000 piller af dem stadig her i DK!
Peace Morpheus!

Dedikeret medlem

Der er INGEN der ved hvor mange piller Kemal tog overhoved..
Har talt med forældre, og det er IKKE selvmord, selvom der er nogle der tror det, fordi en eller anden har været så sød og flink mod deres familie, og poste det så alle kan se det på nettet!! INGEN RESPECKT!!
Jeg kendte manden. Vi gik op og ned af hindanden hele tiden 24-7 på et tidspunkt og 120 mg. alprazolam ville slet ikke være nok til at slå ham ihjel da han sagtens kunne spise 300 danske 1 mgs alprazolam! Han har aldrig rigtigt kunne mærke alprazolam..
Mere Rivotril, lexotaner og nitraer..
Men nok om det..

Men der har været en masse alkohol indblandet, og det kunne have en masse at sige da han havde en smule ustabile levertal..
Er der nogen her inde der ved hvordan man sender en pille til analyse? Altså så en laborant kan teste dem og give mig papir på hvad der nøjagtigt var i dem? Fordi jeg vil ikke bustes hvis jeg går op på politigården bare fordi jeg gerne vil have en pille analyseret..
Peace Morpheus!

Dedikeret medlem

Pillerne er sendt til analyse nu

Peace Morpheus!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Burde det ikke klaskes op på forsiden? Ligesom Bromo-dragonfly miseren

Medlem

Jeg ved godt at os tosser herinde giver jer rigeligt at lave, men kan vi måske igen få en admin til at få ryddet ud i Kemal-delen, noget af R.I.P.-tråden er også helt utilstedeligt.

Og selvom nogen kan spise 4000 rivotriler og stadig står oprejst, kan bare en genstand derefter langsomt stoppe respirationen helt.

Desuden er benzoer jo nervemedicin, som en self vil man kunne blive så ramt at man midste bevidstheden om hvor rart man har det. Hvis ikke fx 25 mg diazepam virker første gang, så vent en måned og prøv samme dose, prøv at lærer rusen at kende. Der er imo intet andet end smader at hente i store doser benzoer.

Det sagt, mange tak til Morpheus for advarslen.

Mvh.
Anarkrig

Rettet: Upræcise formuleringer.

Senest rettet af Anarkrig 22 apr 2011 15:35, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem

Luftkaptajnen skrev:
Burde det ikke klaskes op på forsiden? Ligesom Bromo-dragonfly miseren

Jo Luftkaptajnen Det syndes jeg helt klart!!

Dedikeret medlem

Anarkrig. Hvad vil du gerne vide?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gartneriet
Jeg er ked af at høre om disse episoder. selv kender jeg folk der har det med at indtage lidt af hvert uden rigtigt at vide hvad det helt konkret er.
Vil give mine venner og bekendte besked hvis jeg frygter de kunne risikerer at stå med samme pille i hånden.

Tak for heads up!

Junior medlem

Hvis du virkelig kendte dem så godt, synes jeg også du glemmer at fortælle at den 1. som døde, gav den fuld gas aftenen før, og han var virkelig uber brændt af inden han blev smidt væk derude fra. Desuden havde vedkommede en masse problemer, både økonomisk og personligt - især personligt!(Jeg havde nok sprunget ud foran en tog hvis det var mig!) Han havde også det med hans lunger, han blev jo nægtet af lægerne at få hans medicin pga. en uheldig episode, nu er det over et år siden jeg snakkede med ham IRL, men vi skrev et par gange via msn og det tog hårdt på ham.

Nr. 2 var sammen med nogle ret uheldige menesker dagene inden, han hyggede sig sammen med folk, som havde junk tæt inde på livet. Og så havde han altså ikke været særlig god ved sin krop de sidste par år, og den medicin han fik, var altså rigtig skrap kost. Man kunne tydelig mærke forskel på ham, især når man kun så ham sjældent. Jeg kan huske at han slet ikke kunne stoppe mens legen var god.

At de så begge 2 ikke kunne få hold i deres til tider direkte uansvarlige stofbrug gør det vel heller ikke mere troværdigt. 1 ½ gram ketamin + 72 metthylphenidat + 5-15 mg. Aloprozolam + 200 mg Seroquel + 400 mg lyrica, kunne en hverdags menu godt se ud. nemt for nr. 2, nr 1 kunne være lige så slem, dog ikke så hyppigt.

Det var før jeg flyttede til sjælland, og jeg ved at det kun er blevet værre og det jeg kan læse i den anden tråd passer egentlig meget godt på mit indtryk. De har vel også et par indlæggelser i bagagen begge 2 pga. for meget narko. Det glemmer du også at skrive.

...og hvem var det der startede rygterne om de er farlige eller ej, sjovt nok de junkier han var sammen med inden. Jeg tænker at de måske bare vil have rene hænder efter at have fodret ham med alverdens junkiemedicin/junk

Men det kan da godt være at jeg tager fejl, men du er ikke den første der sender dem til analyse i din by og der har svaret været negativt, hvorfor fortæller du ikke det? Måske har de fået et uheldig batch, med hvis man tænker på omstændighederne, så tænker jeg nu mere at det var heldigt at det ikke skete dengang jeg stadig boede i byen....

De piller har været i en evighed på sjælland, og du kunne vel godt tage dig sammen til at undersøge hvilken fabrikant det var.

Junior medlem

Morpheus skrev:
Der er INGEN der ved hvor mange piller Kemal tog overhoved..
Har talt med forældre, og det er IKKE selvmord, selvom der er nogle der tror det, fordi en eller anden har været så sød og flink mod deres familie, og poste det så alle kan se det på nettet!! INGEN RESPECKT!!
Jeg kendte manden. Vi gik op og ned af hindanden hele tiden 24-7 på et tidspunkt og 120 mg. alprazolam ville slet ikke være nok til at slå ham ihjel da han sagtens kunne spise 300 danske 1 mgs alprazolam! Han har aldrig rigtigt kunne mærke alprazolam..
Mere Rivotril, lexotaner og nitraer..
Men nok om det..

Men der har været en masse alkohol indblandet, og det kunne have en masse at sige da han havde en smule ustabile levertal..
Er der nogen her inde der ved hvordan man sender en pille til analyse? Altså så en laborant kan teste dem og give mig papir på hvad der nøjagtigt var i dem? Fordi jeg vil ikke bustes hvis jeg går op på politigården bare fordi jeg gerne vil have en pille analyseret..
Peace Morpheus!

Han kunne sagtens spise 300 mg? Du er da ikke rask oppe på øverste etage. Forstår ikke at der er nogen der ikke bider mere mærke i det. Hvis han bare kunne hælde 3 bøtter ned i sækken uden at kunne mærke det, så er der da ikke noget at sige til at det gik som det gik?! ... håber da ikke for dig at det også står sådan til med dig, for så kan jeg være den første til at fortælle dig at du nok ikke når at opleve år 2012.

Indse nu forh..... at de døde pga. af mangel på respekt for stofferne og deres eget liv!

- Skal lige siges at jeg har hørt at der var en sindsyg kombo kemal døde af...og ikke bare 120 mg og nogle cultshakere.

Et eller andet sted var der mange der havde forventet at hvis de blev ved på det plan, så blev det deres død. Måske lyder jeg kold, med tag lige skyklapperne af, Aloprazolam er altså stærkt nervemedicin, lad nu vær´ med at få det til at lyde som om at det var slik de spiste.

Det kan godt lyde som jeg prøver at forsvare de piller, men det jeg mener er at folk behøves altså ikke dø fordi man har fået et beskidt batch..Du kan altså også dø af mængden og kombination! Så pas nu på jer selv, og lad vær at tro at man er usårlig bare fordi det er rent det lort man får om det så er amf, coke eller benzoer it doesnt matter:)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Morpheus->

Jeg er virklig ked af at høre om Kemal.Jeg har slet ikke vidst det her før nu hvor jeg sidder og læser det.
Godt at de piller er sendt til analyse så man kan få at vide hvad det var der var i.
Jeg håber det går godt med dig ellers (udover det med Kemal selfølgelig).

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]