Ikke for at være efter dig og lyde som en bekymret forælder, men jeg synes dit stofforbrug virker temmeligt ureflekteret.
Du aner ikke hvad Y2G er, og det eneste jeg kan finde er en tråd fra december hvor du også omtaler det. Selvsamme tråd blev låst fordi den var for useriøs. Du må aldrig tage et stof du ikke ved hvad er. Og da slet ikke "hammer meget" af det. Jeg forstår ikke at nogen kan være så ukritiske at man bare godtager at nåmen det her er omnom123 eller lignende gobbledygook, og så bare nedsvælger det uden at skænke det en tanke. Du er sikkert ikke fyldt 20 endnu, og tror stadig du er udødelig. Jeg siger det her for at du måske kan undgå at fortryde dine letsindigheder bitterligt om nogle år.
De stoffer du nævner er ikke nogen man skal tage hammer meget af. Det gælder for såvidt alle stoffer. Det vides med sikkerhed at de fører til ændringer i hjernens måde at fungere på, og hvilke konsekvenser det vil have for dig er uvist. Sandsynligvis er ændringerne reversible, men tør du tage chancen? Det lyder som om du et eller andet sted godt ved at den er gal, eller også er du virkelig letsindig.
Ingen af os kan sige om der er en sammenhæng. Perioder med stress og træthed kan også give pupiller der er større end normalt eller forskellig størrelse. Tager du antihistaminer? De kan nogle gange også føre til mydriasis. Kan det tænkes at du har taget flere stoffer end normalt i denne periode, og derfor har vænnet dig til at kigge i spejlet inden du skal mødes med folk? Er du måske bare mere opmærksom og har en smule paranoia omkring det. Der er mange muligheder. Det er som regel ikke noget alvorligt som ligger bag, men det kan godt være det. Hvis det fortsætter i mange uger hvor du ikke har taget stoffer og det er så markant som dette:
[
Billede ]
så synes jeg du skal få det undersøgt.
yo, ved godt det lyder galt. men heri i byen hvor jeg kommer fra er der y2g over det hele...
ja, ved godt jeg burde slappe af, men ja, i min omgangskreds er jeg nok den der passer mest på.. og så alligevel, er det slet ikke godt nok.. ved det..
men tak fordi du siger det her.
Puny_pete skrev:
ligesom mdma, men kortere rus...
Men hvad er det?
dunno.. krystaller der kommer fra rygmærke mennesker.. Mine venner købte 100 gram, og dem vi købte det af sagde at 200 mg er en dose, men 500 mg er en "heaven" lol...
ved ikke hvad det er.. men folk tager doser op mod 500 mg - 800 mg. det er sindsygt.. det er jeg glad for at jeg dog ikke har gjort.