Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jun 2025 20:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hej psy. Ville det være forsvarligt af mig at sprøjte ti mg stesolid/valium op i røven.
Efter endt druk for 12 timer siden.
Hvis nogen undre sig er det recept medicin som er mening til røven.
Jeg har lav tolerance for benzo og for ikke selv recept. Det er til rekreationelt brug

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Det ville i hvert fald ikke være uforsvarligt når det er så mange timer siden du har drukket :)

Junior medlem

Kan du sagtens efter 12timer, tager selv ofte et par alprazolam når jeg vågner (hvis jeg har tømmermænd, fordi så ved jeg at alt alkohol er væk) efter en voldsom druktur.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Folk har det ofte med at tro at alkohol er hurtigere ude af systemet end det egentlig er! Trådstarter hvad er en druktur for dig? Hvor mange genstande?

Stodder
Brugeravatar

Jeg vil mene at man skal være ret stiv, før 10 mg diazepam begynder at blive farligt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Enig!

Men der skal ikke særligt mange genstande + 30-40 mg før de fleste ikke husker noget som helst dagen efter..
Sneaky drågz, de benzo'er..

Medlem

Geografisk sted: Østrig
Efter min mening virker 10mg diazepam super til eftervirkningerne af forskellige stoffer. Det vigtigste når man tager forskellige stoffer på samme dag er selvfølgelig at man har undersøgt eventuelle problemer kombinationer af de specifikke stoffer kan føre til, før man prøver det. Hvis man lader være med at foretage sig dødsdruk og ikke drikker de sidste timer inden man går i seng kan en valium på 10mg være med hjælpeligt. Vigtigt er at man altid har en god grund til at tage et benzodiazepin (dvs. hvis man kunne klare sig ligeså godt uden at tage en, så bare lade være), hvis man har tænkt sig at gøre det. Man skal lade være med at fortsætte resten af ugen med at snuppe en valium om aftenen, bare fordi man bliver dejligt afslappet, for det er ikke en afhængighed man kan ønske sig. Der er heller ingen mening i at tage det for rusens skyld, for så meget rus får man sgu heller ikke ud af det.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]