Det er altså ikke bare sådan lige at redosere på LSD, efter min erfaring. Et halvt mærke, vil du formentligt ikke få nogen psykedelisk effekt af, og når du først har opdaget det, efter en times tid, så får du heller ingen effekt af at spise det andet halve mærke, på grund af tolerance der allerede har opbygget sig. Tilgengæld vil du forlænge den subtile effekt, som du egentlig ikke er ude efter. Så skal du op, og spise et helt mærke, for at redosere. Hvis du tilgengæld startede med at spise hele mærket på en gang, ville du rent faktisk få en effekt ud af det.
Du risikerer at spilde en masse god LSD ved kun at spise et halvt mærke, og du spilder desuden også en masse mental opladning, som har gået forud for dit trip. If you gotta do it, do it right. Jeg vil dog stadig mene, det er bedst, at du starter med svampe. Den psykedeliske effekt er ikke ligeså massiv og langvarig, som ved LSD, og det er lettere at redosere.
Edit: Fra en anden tråd, hvor en tog et halvt mærke:
Hey Guys... Sidder med en følelse af det ikke rigtig virkede i går. Måske havde vi forventet for meget i forhold til en dose på 75 mikrogram. Jeg blev i hvert fald ikke særlig påvirket af Lsd' en men til gengæld godt skæv af at ryge ret kraftige joints. Det havde vi læst os frem til kunne booste trippet lidt. Alt i alt havde vi en super hyggelig aften, med nogle gode grineflip engang i mellem men ellers ikke den store effekt. Glæder mig meget til at tage et helt mærke.
Det har vi tænkt os at gøre noget tidligere på dagen, ryge en del mindre tjummer og så ellers ikke forvente så meget af det. Tak for svar herinde. Det har været super hjælpsomt !
Peace - Smurf