Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 00:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Ginseng
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: the Land of Ooo
Jeg har for et halvt til et helt år siden fået købt mig nogle ginseng og koffein piller fra bodylab. Koffein er jo meget udbredt og information om doseringer er til at finde, men det samme oplevede jeg ikke omkring ginseng.
Jeg har læst at ginseng giver mere energi og øger koncentrationen, men jeg synes ikke selv at kunne mærke det, når jeg har taget det. Det eneste jeg mærker til dem, er en underlig sult + kvalme fornemmelse, hvis jeg også har taget koffein (150-200mg).

Ginseng pillerne har jeg ikke taget i lang tid, da jeg ikke har fået noget ud af dem,men jeg kunne godt tænke mig at give det en chance til og leder efter noget omkring dosering (pakken siger 1-2 dagligt)
Produktinformation:
1 tablet indeholder standardiseret ginseng ekstrakt svarende til ca. 800 mg ginsengrod af typen Panax Ginseng C.A. Meyer. Indeholder 8 mg ginsenosider pr. tablet.

Hvor meget skal jeg æde af det for at få en effekt, hvor lang tid går der før det virker (minutter? timer? dage?)
Jeg er selvfølgelig godt klar over at jeg ikke har et stof, som laver alt arbejdet for mig, men jeg har bare mere glæde af 200mg koffein.

Titel: Re: Ginseng
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
jeg tog ginseng tabeletter i en periode (uden koffein eller andet) det jeg mærkede var at det var lettere at stå op om morgenen og komme ud af sengen, plus jeg følte jeg "gad" mere i løbet af min dag.

hvor meget jeg tog os.v husker jeg dog ikke, tog vel hvad der stod jeg skulle.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg købte ginseng kombineret med multivitamin i en samlet tablet, på apoteket. De giver mig en smule energi og en jævnt god koncentrationsevne. :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: the Land of Ooo
Jeg er bare i tvivl om det virker efter en halv time, eller om man skal tage det over flere dage før det hjælper.
Hvor meget ginseng indeholder dine piller?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]