Det er fint nok med forsvar osv. Men det bedste ville bare være ikke at udtale sig, når man ikke aner hvad man taler om.
Man kan godt 'styre' et svampetrip. Forstået på den made at man selv har en stor del at sige omkring hvordan trippet udvikler sig. Det være sig ved hjælp af set og setting osv. Det samme gælder for LSD.
Den 'evne'/mulighed forsvinder dog lige så stille i takt med dosisforøgelse. Det gælder for begge stoffer. Det er min erfaring.
Dette er jeg enig, men efter at have prøvet begge dele føler jeg helt klart, at svampe er langt mere uoverskueligt. Ved svampe bliver jeg oftest "revet" med, og prøver at få styr på tankerne så det ikke bliver for overvældende.
Ved LSD har jeg det langt nemmere, det er slet ikke lige så visuelt/kropsligt som LSD er for mig.
Jeg har også prøvet, at "mit tredje øje" åbnede sig på svampe og jeg har slet ikke oplevet noget lignende på LSD; ikke at det ikke kan ske, men efter min mening er LSD klart nemmest at styre.
Og hvis du oplever ubehag i maven ved svampe, så kan dette gøre trippet lidt nedern. Fik selv kvalme de 2 første gange, og 3. gang skulle jeg virkelig flade ud i en time, for at undgå at kvalmen blev til opkast. 4. gang var der intet, men dette er bare mine erfaringer.
Jeg ville anbefale LSD, svampe, 2c-d eller 2c-b sammen med nogle gode mennesker i et godt location.
I skriver bare, hvis I får brug for tripsitter.