Hej...
Jeg startede på seroquel for ca. 15 mdr. siden og har i den tid taget ca. 20 kg på....!!!!

Har været i det psykiatriske system i 11 lange år efterhånden, dog med perioder hvor jeg ikke havde brug for at komme...
Jeg nægtede de første 2 år at tage medicin, var ikke selv klar over at den var helt gal - troede ej på medicin, man bliver jo bare pasificeret ikke...?
Har fået førtidspension siden 01-01-2000 og arbejdet 15 timer om ugen som vicevært i ca. 6 år indtil en arbejdsulykke (knust venstre albue).
Jeg er 42 år og min diagnose tog "dem" næsten 4 år at fastlægge/kortlægge - skizotyp f21 med psykopatiske tendenser...!??
Mit medicin den dag i dag er følgende hvert døgn :
Suboxone 8 mg
Seroquel 300 mg
Risperdal 40 mg
Cipramil 60 mg
Nitrazepam 20 mg
Har aldrig taget illegale stoffer på nær da jeg rejste med Tivoli i 85, da prøvede jeg at ryge et "bonghovede",
campingvognen vi sad i splittede jeg totalt ad og sendte 3 "medarbejdere" på skadestuen - jeg blev dybt psykotisk af dette psykedeliske stof og det mig tog ca. et
halvt år til at få det ud af systemet igen, jeg blev selvfølgelig fyret og lovede mig selv at jeg ALDRIG ville prøve
det igen og det har jeg holdt siden...
Jeg har dog meget ofte fået tilbudt "stoffer" og tror at det har noget med mit udseende at gøre, jeg har mange tattoos og går næsten kun i sort tøj - dette har jeg altid gjort...
Jeg er flyttet meget i mit liv og har også - i min spæde ungdom - boet på gaden...
Den dag i dag bor jeg i Esbjerg, kom hertil ved et tilfælde og jeg orker ej at flytte mere, har fundet mig til rette,
havde også hårdt brug for at skrue ned for min "vandring"...!!!
Jeg har brugt ca. 2 år på at skrive alt ned, brainstorm - det har hjulpet mig rigtig meget da jeg led kraftigt af tvangstanker/handlinger og brystkramper...
Hmmm.... ved egentlig ikke hvorfor jeg skriver al det her, det var jo kun seroquelen jeg ville høre mere om, da
jeg har taget så meget på, men kan samtidigt ikke undvære den medicin og der findes vidst ikke et "substitut"....!!??????????
Håber at høre fra jer der ved noget mere om dette "stof", da jeg vejer 102 og vil gøre ALT at komme ned på ca.
90 kg og dette er målet for mig inden sommer, jeg er 1.80 cm og har fået en ordentlig "badering" på - den skal bare væk.... så HJÆLLLLP MIG FOR F......!!!

Mvh MrMayer