Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 15 jul 2025 00:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Lavede ekstrakt af 20 piller. 2 timer senere havde jeg det fint, men ingen rigtig rus. Lavede et nyt ekstrakt af 10 piller og drak med et glas grapefruit juice. Begyndte at mærke en mild "trykkende" fornemmelse i lever området, som meget vel kunne være indbildning. Besluttede mig alligevel for a fremprovokere opkast, bare for at være sikker. Det er 30 min. Siden. Efter at have kastet op, har jeg fået en virkelig kraftig smerte, der ligesom løber fra et at punkt lidt lavere end brystvorterne, hele vejen over fronten. Det gør ekstremt ondt, men jeg har INGEN symptomer på hverken acetylsalicylsyre overdosis eller kodein overdosis, ingen kvalme tinitus, svimmelhed eller noget. Dette er mit eneste symptom. Kan det have noget at gøre med simpelthen at have kastet en ordentlig bunke citronsyre op?

Ved ikke helt hvad jeg skal gøre. Overvejer at ringe efter hjælp.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Det ville nok ikke skade at ringe efter hjælp. Better safe than sorry. :)

Nu har jeg så selv kun prøvet at kaste noget tequila blandet med citron og hylderbærsaft op, men det ramte i mavesækken, og ikke nær brystet.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
MedlinePlus says that codeine's serious side effects include trouble breathing, difficulty swallowing (dysphagia) and seizures. Choking can occur when you have trouble swallowing. Seizures occur when the electrical activity in your brain is very high. Prolonged seizures lasting for more than 30 minutes is potentially fatal and can result in brain damage or death. Codeine can also cause a fast heartbeat (tachycardia), an irregular heartbeat (arrythmia) and a pounding heartbeat (palpitations). Changes in your heartbeat affect the amount of blood flow through your body. Chest pain can result when less blood goes to your heart and a severe headache can happen when your brain doesn't receive enough blood. Phone your doctor immediately when codeine causes these side effects

Medmindre smerten er aftagende, så kunne være en god ide at ringe til en læge. :/

Medlem
Brugeravatar

Okay. Det er stort set gået væk. For fanden i helvede jeg blev bange. Har aldrig oplevet noget lignende... Holder mig mig vågen et par timer endnu og ser hvad der sker.

Medlem
Brugeravatar

Nu har jeg ikke nogle gode råd, men hvis du har brug for noget at beskæftige dig med, så er Louis CK, Bill Burr, Jim Jeffries og George Carlin nogle fede stand-up komikere. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har selv oplevet ekstreme smerter i brystkassen, det kom blot i små jag - som at få dolke et spyd i hjertet gentagne gange. Det skræmte mig også en hel del. Men jeg har efterhånden lært at den slags symptomer kan optræde når man leger med substanser. Men når det først begynder at lægge sig til ro igen, plejer der ikke at være noget at frygte.

Skulle de komme igen udenfor påvirkning af stoffer, bør du klart kontakte læge og evt. få lavet et cardiogram (undersøgelse af hjertet)

Medlem
Brugeravatar

Har lige læst lidt, og mine symptomer passer faktisk perfekt på et heart attack og ikke så meget andet... :? ....

Har faktisk fået testet hjertefunktion osv i forbindelse med ritalin medicinering da jeg var mindre, og de fandt intet usædvanligt. Har heller aldrig oplevet ubehageligheder mens jeg var på uppers. Vil dog bestemt tage dit råd og søge læge hvis det her skulle opstå i ædru tilstand. Nu er jeg sku færdig med kodein, shit.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
Har lige læst lidt, og mine symptomer passer faktisk perfekt på et heart attack og ikke så meget andet... :? ....

Har faktisk fået testet hjertefunktion osv i forbindelse med ritalin medicinering da jeg var mindre, og de fandt intet usædvanligt. Har heller aldrig oplevet ubehageligheder mens jeg var på uppers. Vil dog bestemt tage dit råd og søge læge hvis det her skulle opstå i ædru tilstand. Nu er jeg sku færdig med kodein, shit.

Hvis det skulle opstå i ædru tilstand?!?

Hvis du har et slagtilfælde nu, behøver du slet ikke bekymre dig om fremtiden, for du er død inden. Søg læge NU!

NUUU!!!!

Medlem
Brugeravatar

Vil nok sige at Khazim har ret. Et hjerteanfald er altså ikke lige noget man skal tage det helt roligt med, hvis man lige har prøvet at mærke nogle af begyndelses-symptomerne på det, og som du selv sagde er blevet testet for hjerteproblemer tidligere i livet.

Hvis det sker i din søvne ender det nok ikke ligefrem godt for dig. Det er bedst at søge kontakt til lægen, så er du i det mindste på den sikre side...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hej humorcide.

Jeg har oplevet det samme som dig, bare lige lidt værre da min ven og jeg fik ASA-forgiftning.
Næste gang hav nummeret til giftlinien eller en ambulance (at foretrække) klar.
Den måde jeg vidste jeg havde overdoseret på var, at efter jeg var gået i seng og egentlig havde haft det ok under rusen (kun med mild hovedpine), vågnede jeg pludseligt med den vildeste ringen for ørene og skulle kaste op. Derudover havde jeg dybt ringe balance og følte mig forgiftet as fuck. Så det bare ind på hospital og drikke carbon. Hvis du har oplevet det samme (kvalme, susen/ringen for ørerne, hovedpine samt dårlig balance og generelt ubehag) men i en lavere grad, ville jeg tro du blot havde lavet drikken forkert. Men jeg ved ikke hvordan du havde det...

Jeg kan dog ikke lige huske, om jeg mærkede decideret smerter samme sted som dig, men jeg kan spørge min ven om det, hvis du ønsker.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Jeg har selv oplevet ekstreme smerter i brystkassen, det kom blot i små jag - som at få dolke et spyd i hjertet gentagne gange. Det skræmte mig også en hel del. Men jeg har efterhånden lært at den slags symptomer kan optræde når man leger med substanser. Men når det først begynder at lægge sig til ro igen, plejer der ikke at være noget at frygte.

Wow.. Tag nu ikke for let på det! :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Wow.. Tag nu ikke for let på det! :)

Symptomerne opstod efter jeg havde indtaget et ellers skamrost præparat der skulle øge mængde af testosteron i kroppen (og nej, ikke et steroid) Jeg smed med det samme det satans produkt ud og blev indlagt til observation på hospitalet, hvor jeg fik lavet diverse undersøgelser af hjertet. Alt viste sig at være normalt, bortset fra mit hjerte i ny og næ slog nogle ekstra slag en gang imellem, men det har jeg oplevet masser af gange før. Lægerne sagde at det var der ikke noget at gøre ved, men jeg skulle ikke bekymre mig om det.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

.

Jeg vil da mene den passer meget fint på for meget Acetylsalicylsyre. :wink:

Medlem
Brugeravatar

Update:

Tror jeg er kommet til bunds i det her... Idag da jeg trænede hanging leg raises, fik jeg pludselig det samme igen. Denne gang var jeg dog ædru modsat døsig og doped, og opdagede at jeg havde en form for krampetrækninger i de øverste mavemuskler. Det gjorde ikke helt så ondt, men smerten var magen til i karakter. :D

Ville lige lade jer vide, så der ikke opstår tvivl om ekstraktionsmetoden eller noget.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]