Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 08 jul 2025 11:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Greve
Da jeg var teenager kom jeg tit til festerne inde på Jagtvej 69, hvor der nogle gange blev afholdt reggae/hiphop koncerter hvor danske musikere optrødte :)
Jeg har altid elsket alle de undergrunds fester, og kunne godt tænke mig at ta ind til nogle igen.. Kender ingen reggae/hiphop fester mere, da det mest er til tramper festerne at jeg befinder mig..
Såå er der måske nogle af jer herinde på sitet, som kender nogle fede fester inde i København, så jeg kan komme ud og ryste røv til noget god undergrunds reggae? :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København <3
Der er tit arrangementer på Christiania med undergrunds raggae. Tjek plakaterne ud, de hænger altid overalt I byen :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Jeg har ikke selv været der, men bolsjefabrikken skulle også have den slags en gang imellem. http://bolsjefabrikken.com/wp/?page_id=2

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Greve
Jamen jeg kommer ik fra kbh, men fra Greve, så ser ik rigtig de plakater.. Men må jo bare holde mig opdateret med hvad der evt sker på staden :) Men ved i om der findes et site på nettet hvor man kan se sådanne arrangementer?

Site Webmaster
Brugeravatar

Jamen jeg kommer ik fra kbh, men fra Greve, så ser ik rigtig de plakater.. Men må jo bare holde mig opdateret med hvad der evt sker på staden :) Men ved i om der findes et site på nettet hvor man kan se sådanne arrangementer?

Facebook. Staden er ret dæmpet i de kommende vintermåneder, i sommermånederne er det fantastisk.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]