Det er ikke nogen hemmelighed at ved hyppigt brug af Cannabis, nedsættes ens hukommelse.
Jeg føler selv, at rygningen både går ud over korttidshukommelsen og genskabningen af information.
Jeg har røget hæftigt til her i sommerferien - hvor jeg til sidst måtte indse at det havde taget overhånd. Jeg er igang med at skrue ned på det, men det er dog stadig svært i weekenderne hvor det handler om socialt samvær

. Det må trænes lidt endnu ..
Men en af mine større irritationer er at jeg har fået meget svært ved at huske ting og sager, og eftersom jeg af en eller anden grund går i gymnasiet, er dette ikke for heldigt .. Jeg blev desperat og købte Ginkgo Biloba som kosttilskud.
- Gingko biloba skulle forbedre hukommelsen og ens koncentrationsevne. Jeg gør dog også andre ting for at prøve at stimulere min hukommelse og tænkeevne, såsom at spille musik og skrive indlæg herinde
Laver også regelmæssigt diverse retter eller Thee med bl.a. salvie hvilket også skulle være godt for koncentrationsevnen. Jeg synes jeg kan mærke en klar forbedring - men det har selvfølgelig også at gøre med min nedtrapning.
Men på Gingko pakken står der at præparatet er til ældre mennesker med hukommelsestab, koncentrationsbesvær, øresusen, svimmelhed, kolde hænder og fødder - hvor anden sygdom ikke ligger til grund for dette. Man skal faktisk have lægens anvisning.
>>Mit spørgsmål lyder: Kan det overhovedet betale sig at spise disse piller?
(har også set at man kan få Gingko Biloba i Tiger' butikken som The - de kalder den livsThe

eller noget i den retning Det ser ganske harmløst ud.