Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 00:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 72 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Har lige været til mundtlig eksamen i religion, det er jo mest et snakkefag og fik også en dejlig karakter. Men jeg ved jeg kunne have fået mere, religion var virkelig min stærke side og kunne det hele, men så snart jeg kom kom de berømte skyklapper ned for øjnene pga nervøsitet.

Så nu kommer det store spørgsmål, er der nogen her som kan anbefale et eller andet svagt beroligende som lige kan tage kanten af nerverne uden at lamme hjernen fuldkommen?

Og lad vær med at fyre den af med at jeg bare skal lære at overkomme min nervøsitet, det er der ikke tid til, og hvis der findes en kemisk genvej jeg lige kan skyde til de næste 3 eksamener så ville det være nice

Bøh - out

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Hm - jeg har faktisk hørt det modsatte - altså at man kunne bruge stimulanser - fx. Kokain til at styre selvtilliden - jeg har ikke selv prøvet det, og ved ikke om jeg tør med en betydende eksamen...

Kanna (jaja, kannanarkomanna) virker ret beroligende på mig- men igen, jeg har ikke prøvet, og ved ikke om jeg nogensinde kommer til det, det til en eksamen eller anden situation hvor man bliver ekstremt nærvøs!

Medlem

Geografisk sted: Århus
Sidste år til eksamen var der en pige fra min klasse der var så nervøs at hun ikke kunne huske sit navn da hun skulle præsentere sig selv! I år er det gået hende en del bedre faktsik! Hun har været ved lægen og fået noget beroligende hjerte medicin!
Så prøv at snak med din læge om det.. Så får du med garanti noget der virker..!

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Jeg vil sgu ikke anbefale dig at selvmedicinere dig med et eller andet i hvert fald!

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Hvis du virkelig er nervøs, og tror at det vil hjælpe dig, kan du nok få din læge til at skrive en recept på beta-blokkere. Det har hjulpet nogen stykker jeg kender.

Medlem

Geografisk sted: Utopia
Jeg var pissenervøs ved min sidste engelskeksamen, så jeg tabbede et par stesoer. BAD CHOICE! [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] Jeg sad og gloede tomt ud i luften da jeg skulle forberede mig og kunne slet ikke koncentrere mig. Var dog så heldig at jeg er en ørn til engelsk, så jeg fik da en karakter jeg ku leve med... Men tænk på hvad jeg kunne ha fået hvis jeg ikke havde dopet mig! Ellers kan en enkelt streg cola eller to sagtens tage det værste. Bare lad være med at kigge censor for meget i øjnene!!! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Kbh
Jeg overvejede en lille bitte streg amf inden de sidste eksamener.. Jeg ved godt at det måske ikke gør en mere begavet/vidende, men jeg skal op tidligt om morgenen til alle de sidste eksamener, og til den forrige (kl. 8.30!!!!!! [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] ) kørte min hjerne slet ikke ordentligt rundt, og gad vide om en rød ginseng og en knivspids amf ikke ville gøre underværker (altså hvis man da har nogenlunde styr på pensum)?

[ 04 Juni 2003: Besked ændret af: Hr. Regnvand ]

Dedikeret medlem

Bedre søvn ville nok være mest fornuftigt!

Medlem

Geografisk sted: Kbh
tjaeh... Men sidste gang havde jeg sovet 8-9 timer, og stået op 2 timer før eksamen, og jeg følte stadig at mit hoved var lidt tåget... Det er bare som at mit hoved først kommer i omdrejninger når jeg har været oppe i 4-5 timer...

Men udover det har jeg også hørt at beta-blokkere skulle være temmelig effektive hvis man er for nervøs til eksamen, og det skulle ikke være et problem at få dem hos lægen..

[ 05 Juni 2003: Besked ændret af: Hr. Regnvand ]

Medlem

Jeg kan anbefale beta-blokkere, de har taget det værste når jeg har været oppe til eksamen..

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
4-MAR ? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Måske en snert GHB ved hjælpe til eksamen? Nerverne kommer lidt i skyggen og man bliver glad, frisk og udadvendt.. Men tag for gudsskyld kun en lille dosis! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

In our memories

Optimal kapsler fra Natur Drogeriet, kan købes legalt i Helsam eller Matas + KavaKava.
Start indtagelse/opbygning et par dage i forvejen.
Naturligt, uden bivirkninger [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

dEEP

Dedikeret medlem

Eller maaske en guldbajer, de hjaelper ogsaa godt paa nerverne!

In our memories
Brugeravatar

Et godt trik man kan bruge til at dulme nerverne: Se aldrig censor direkte i øjnene! Se ham mellem øjnene, for censor vil det virke somom at du kigger ham direkte i øjnene.
Det der med at dope sig før en prøve er efter min mening meget dumt - men hvis man er helt fucked up ville noget citalopram måske ikke være helt dårligt. Det sløver i hvertfald ikke.

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Stonez:
Et godt trik man kan bruge til at dulme nerverne: Se aldrig censor direkte i øjnene! Se ham mellem øjnene, for censor vil det virke somom at du kigger ham direkte i øjnene.
Det der med at dope sig før en prøve er efter min mening meget dumt - men hvis man er helt fucked up ville noget citalopram måske ikke være helt dårligt. Det sløver i hvertfald ikke.
<HR></BLOCKQUOTE>

Ej har man eksamen angtst, så er coke sagen.

Foresten det der med at kigge folk i panden, det er umoralsk eftersom det er beregnet som psykisk forsvar og det trækker energi fra den anden...

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Foresten det der med at kigge folk i panden, det er umoralsk eftersom det er beregnet som psykisk forsvar og det trækker energi fra den anden...

HAHAHAHAHAHA

Site Admin

fem syretrips et par timer inden eksamen er sagen!

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af ken ishii:
fem syretrips et par timer inden eksamen er sagen!<HR></BLOCKQUOTE>

du må da være på syre...

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af dankdawg:
HAHAHAHAHAHA<HR></BLOCKQUOTE>

Nå nej man kan heller ikke gøre det ved at koncentrere sig om maven...

Helt ærligt kender du virkelig ikke til det helt basale...?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 72 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]