Halløjsa
Jeg er total blond på det her område men det er noget jeg gerne vil vide mere om - vil gerne høre jeres erfaringer inden jeg farer ud og gør et eller andet fjollet.
Jeg er over 30 år og bor for mig selv, jeg har levet et kaotisk liv og er så småt ved at falde på plads nu..
Jeg har ADHD, det vil sige, at min hjerne er ved at eksplodere med hyperaktiv tankegang - og især dem vil jeg gerne have ro på, og det er her i kommer ind i billedet.
Jeg har ikke lyst til at prøve noget som udforsker min hjerne og kan få mig til at se ting som ikke eksisterer (det prøvede jeg med Ritalin

.. ) Jeg vil have noget, hvor jeg kan slappe fuldstændig af uden at blive lammet i kroppen (som hash gør??). Hvad kan give mig ro i hovedet?
Jeg er meget sensitiv når det gælder medicin og andet (dog ikke koffein, det er jeg åbenbart immun overfor), så jeg ved, at jeg skal ikke prøve nogle stærke sager!
Jeg har slet ikke været inde i det her miljø før, aner ikke hvordan og hvorledes man gør tingene, så jeg håber, at i vil bære lidt over med min mentale blondhed.. hvis der er noget der hedder det =)
Håber at høre fra jer.