Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 17 jul 2025 11:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Nå, min far vil se at jeg tager Antabus i hans påsyn.

Et rimeligt krav vil jeg sige.

/men/, nu er det sådan at jeg skal ud og rejse med nogle venner, og der vil jeg gerne drikke. Jeg har desuden et lager af Risolid således at jeg kan komme "ud" igen uden problemer (jeg får ikke tømmermænd, jeg går i DT uden).

---

Hvilken slags brusetablet ligner en Antabus i udseende? Jeg har til hensigt at tage pillen op af mit glas og opløse den i vand, mens han ser på, op til ferien.

:cheers:

Jeg behøves ingen moralisering omkring alkohol, jeg ved hvad klokken er slået, men drømmer om at kunne deltage på lige vilkår med mine venner, en uge.

Mit problem er ikke at drikke med mine venner i en ferie, men at jeg drikker konstant, så derfor Antabus normalt, mens helst ikke på min ferie.

Moderator
Brugeravatar

Ville det ikke være smartere at tage en snak med din far. Jeg mener, nu du er enig i ideen om at have din far som en slags kontrolmyndighed, virker det kontra intuitivt at bedrage ham, for at kunne drikke en uge med dine venner. På den måde slipper du også for at falde i, overfor muligheden at bedrage ham på samme måde i hverdagen.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: den sorte muld
sorry, jeg kan ikke råde en alkoholiker til at snyde med sin antabus på en HR side, da alkohol efter min mening er noget af det mest ødelæggende der findes.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Drop det ..
Jeg ville personligt syntes det var ærgeligt at skulle lyve og snyde min far bare for at kunne drikke .. Prøv at tag en snak med ham; kan jo være i kan lave en aftale om du ikke tager antabus før du kommer hjem igen. Jeg mener herre Gud, en uge fra eller til. Så hop direkte på antabussen når du kommer hjem igen - så det bliver holdt under kontrol.

Junior medlem

Ja, alkohol er noget lort. Konsekvenserne af det har bl.a. kostet mig mit medicin studie, så kan jeg istedet sidde her med afkalkede knogler, ødelagt lever og hvad fanden der mangler fra min hjerne.

Nej, jeg kan ikke tale med min far, hans lillebror døde i sit bræk og hans storebrors spiserør sprak p.g.a. alkohol, han er ikke vild med konceptet for at sige det mildt. Og det er jeg sådan set heller ikke da jeg er ligeså disponeret for problemet (jeg kan drikke en 200kg rocker under bordet og gå lige bagefter (det er skidt)).

Anyways, jeg forstår jeres svar, og ville nok svare det samme. Ikke at jeg har ændret hensigt dog. Jeg har tonsvis af Risolid, så jeg ved at jeg kan komme "ud" på stedet (Risolid er også en ting der er noget skidt, det er derfor jeg aldrig har spist mere end hvad der lige var nødvendigt).

Fuck, måske skulle jeg bare købe boget amf. og smugle det til Ukraine, hvad kan gå galt? ;)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Denmark
du er blevet klogere.. men din far vil nok forsætte med at være allergisk over for lignede.
Hvis du ikke ligefrem kommer nærmere en fest stemning af at drikke er det vel ligegyldigt.. i lyset af du ikke blir motorisk påvirket.
Kan være to forskellige ting, aner det ikke.. Blir selv lystig før jeg vælter rundt, og derefter er der ikke meget mere godt humør at komme efter på den konto ;)
det er ikke for sjov afhængige bør holdes fra enhver stimulans hvis de selv ønsker afholdenhed

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]