Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 15:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: ...?...
Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: 1553
Jeg har som utrolig aktiv medlæser af dette board undret mig over den "hetz" der i de sidste par dage har kørt mod Ecstasy...

Jeg er helt klar på at Ecstsy medføre utroligt mange lamme topic!! Men udover det syntes jeg at der mellem linierne kan læses at det er et stof der ikke bliver anderkendt af de brugere der har været med længe... Og det har jeg lidt svært ved at forstå da jeg (uden at vide det) et eller andet sted er sikker på at mange af dem der har været med i lang tid også på et tidspunkt har haft stor glæde af de små runde, men som siden er blevet træt af dem og måske nu har glemt hvor fascineret de selv har været af pillerne!!

Jeg har selv haft en lang periode hvor ecstasy var det eneste rigtige for mig weekend efter weekend, men jeg blev som så mange andre træt af dem og har ikke taget dem i et par år bortset fra en enkelt gang. Men til gendgæld har jeg ikke glemt hvor fedt det var de første 15 - 20 gange hvor jeg bare sad og var forelsket i alle samtidig med at jeg efter bedste evne prøvede at gnave mit tandkød helt i smadder!!

Det korte af det lange er at hvis i lukker ecstasy ude af dette board pga de mennesker det tiltrækker samt deres lamme bemærkninger er det fint med mig!! Men selve stoffet er der sku ikke noget i vejen med!! Det kan godt være at det ikke er den store spirituelle oplevelse, men er der nogen der vil modsige mig i at i det øjeblik trippet sætter ind fejler det sku ingenting!?!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

jeg er helt sikker på at du gerne må diskutere MDMA, MDA koffein og hvad der nu ellers kan være af ingredienser i pillerne.. men derimod menes der med at vi ikke gider høre hvilke piller der var go sidste weekend, og hvor lam man var blevet af dem!
indholdet må gerne diskuteres i syntetiske, men ikk selve pillerne!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hvordan kan man diskutere indholdet i en pille, uden at diskutere selve pillen..?

"Hey, jeg tror der er MDMA og alt for meget speed i den her pille... jeg må bare ikke sige hvad det er for en!" [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Dedikeret medlem

hallo hvad sker der hvis nogle snakker om mærker eller vidste præcist hvad der var i.. det er da klart vi ikke gider at hører om hvor blæst de selv var,, men mærkerne skal man da have lov til at diskutere og hvad ville der sker hvis nogle gav et link til en forhandler... det er sgu da det hele boardet er bygget op om i de gamle dage.,.. Lad os få lavet et ordentligt reglsæt for denne forsamling, det er ikke ulovligt at nævne en forhandler. selvom insider reklame klart skal være forbudt.. ligesom sagen med ethnoplanet...

Medlem
Brugeravatar

ikke fordi jeg selv er en e-hapser/ kiks-hoved selv....

så har jeg det lidt på den måde at jeg mener at hvis man ikke gider at læse om alle de forskellige piller kan man jo bare lade være!

men jeg synes også det er træls at høre om det i længden!!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
jeg ser ikke skandalen i at E bliver diskoteret inde under syntediskte stoffer

der jo så mange varitioner at man aldrig kan regner med en skid over hovdet
indivioelt styrket på pillerne fra pille til pille, fra producent til producent og de virker jo også forskæligt på folk.

E: jo bare en betagnelse lige som matador mix eller fammilje guf en masse lort i samme pose,

jeg syntes ikke der er behov for at lave et hel forrumt for E piller som blandt andet indeholder mdma

hvis så man tog diskosionen op i systiskte drugs så kunne man også tage de forskællige stoffer i pillerne op istedet for hel heden som man jo ikke kunne regne med

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]