Der sker også ting og sager med min sjover og konkylierne, når jeg tager amfetamin. Det er jo en velkendt effekt af amfetamin, at det får blodkarrene til at trække sig sammen, hvilket giver skrumpediller, og hos mig trækker konkylierne sig også sammen.
Jeg har ved flere lejligheder oplevet at komme ud på toilettet, hvor der allerede var sevet en smule sæd ud i underbukserne da jeg trak dem af.
Det har især været slemt hvis det har været lang tid siden jeg sidst har fået en udløsning, og når nosbasserne så trækker sig sammen, så er det som om der ikke er ordentligt plads til vællingen mere, og så søger den mod nærmeste udgang.
Men det er også noget helt andet at fyre kanonen af under påvirkning af amfetamin synes jeg, og især dagen efter. Kan virkelig sende store kaskader af formeringssovs afsted, og snildt 3 gange i timen, og jeg er stadigvæk ligeså dunkende liderlig, som jeg var da jeg hev mig i fjederen første gang.
Jeg har også en enkelt gang flået så meget i den, at jeg til sidst fik den sygeste krampe i konkylierne og mellemkødet, og der var der ikke mere sovs at klemme ud af pjorten, andet end noget skum der lige kom til syne.
Efter det holdt jeg lige en pause med at trække i den, og gav den en chance for at komme sig, da jeg var bange for at de til sidst ville trække sig op i lyskekanalen eller andre ubehageligheder.
Konklusion: Jeg kender godt til det med de skæve udløsninger

.