Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 20:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

sidste år havde jeg et stort forbrug af hash hver dag.. i slutningen af 9klasse fik min skole psykolog mig på fontax. pga. vredesudbrud ( så jeg kunne være samme med mine forældre uden familien konstant skændes.)
efter jeg begynd på fontex hold jeg op med at ryge hash/skuk med det samme.. og nu hvor det er blevet sommer hvil jeg kunne være sammen med vennerne på en hyggelig måde og ryge en pind i ny og næ... tænker selv der i praksis ikke burge ske nogle væsen forskel, siden hvor jeg ikke tog fontex. da jeg ikk får fontex pga. drepri* eller angst.. men pga. vredesudbrud.

fontex fraråder også mod at drikke:
men ikke at tage stoffer samt hash?

Medlem

tror jeg ikke der vil ske noget ved ryg du bare

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hell right now
Jeg kender godt det der med vredesudbrud under et fast forbrug af cannabis. Man kan flippe ud over de mest latterlige ting, og blive hurtigt irriteret, hvis der er den mindste opgave, der skal løses. Så jeg tror ikke, der vil ske noget ved at ryge hash i ny og næ, hvis bare ikke det bliver permanent. Men prøv og se hvordan du reagerer på det til at starte med, og derefter kan du jo vurdere om det er noget du skal gøre igen, eller bare holde dig fra.

En helt anden ting er at hvis du før har haft et problem med hash, skal du passe på med at du ikke får et tilbagefald, for så kan vredesudbrudene jo begynde igen. Off topic - men blot et råd ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]