Jaaz skrev:
Exposed skrev:
200 heroin planter....
Vi ligger lige ud med noget flueknepperi... Det hedder ikke heroin planter. Ligesom det heller ikke hedder hasplanter, da der hverken gror heroin eller hash på nogen af planterne...
Nu ved jeg ikke om du har tjek på, hvordan man fremstiller heroin, men jeg tvivler personligt på at det er lige til.. Hvorfor gror alle så ikke bare deres knark, istedet for at købe det på Istedgade? Du er meget bedre stillet med at udvinde råopium fra planten..
Udover det, så er det langt fra alle frøene som bliver til en fuldvoksen valmue..
Og så er vi udenfor sæsonen..
Tak for dit svar - jeg har ikke planer om at plante valmuer! Jeg faldt bare over det, og synes det var temmelig billigt, for 200 valmuer, for 16 kr.. Derfor jeg spurgte.. Jeg har INTET forstand på heroin.. Har aldrig prøvet det, kender ingen der har prøvet det, og har bestemt ikke planter om at prøve det - men derfor er det lidt spændende, at man kan købe planterne SÅ billigt..
Det kan godt være det ikke hedder heroinplanter - men hey... Hvis nogen skrev HASHPLANTE, ville du også forstå hvad de mente.. Kom videre...
Håber nogen kan komme med et godt svar på, om der er forskel på valmueplanterne, eller det er fuldstændig ligegyldigt, hvilke valmueplanter man bruger...