Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=194418

fuck hvor er EB for nemme at gennemskue.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Hehe, jeg var lige selv på vej ind og poste det...

Ja de kan åbenbart ik klare at ik alle artikler er ligeså negative som deres! Og hvad er det da for noget pis at sige, at de unge tror de ik kan tage en gang kex mere pga. Chilis artikel! Så er man sq da selv for dum, hvis man gør det [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Jeg bliver snart muggen i skralden, man burde snakke med sunddhedsstyrrelsen/Henrik Rindom, også blive enige om at ecstasy = MDMA, ligesom at coke=kokain der findes sgu ikke flere slags ecstasy eller...

At der så er andre stoffer end MDMA i nogle "ecstasy"-piller et bare falske varebetegnelse.

Btw. jeg ville gerne have adgang til at poste nyheder på forsiden, hvis det kunne lade sig gøre ? [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Insane psychedelia user!

I kan godt huske ham der tog en OD på webcam ? Hans bror laver en skræmme-side

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
FUCK, hvor er den artikel uintelligent! Nogen burde give EB en seriøs verbal spanking for at udbrede den slags misinformation.
Ja, nyhederne på forsiden trænger der til at blive gjort noget ved. Hvis Jensus vil lægge lidt arbejde i det, stemmer jeg for at han får adgang.

Medlem

Geografisk sted: et eller andet sted
Det er jo klart de forsvare sig, Chili artiklen stiller et par kristiske spørgsmål ved EBs gamle anti ecstasy artikler.
Desværre råber EB nok højere end Chili.
Men al respekt for journalisten derinde fra, og hans chef, det er jo sindsygt dejligt at der er nogen som tør bringe den sags information, især når man ved hvilken reaktion man får tilbage.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

jeg tror squ ikk chili trækker sig tilbage af den grund, bare fordi de får lidt modstand af EB, det håber jeg ikke! anyways det er jo heller ikke til at vide, hvad præcis de misbrugsexkperter har udtalt.. EB citerer kun det, de vil citere!

Så boycut EB, køb BT! [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
jens jeg er uenig, ecstesy en blandings produkt som indeholder mdma men ikke mdma siger man mdma er det det rene stof (sådan da) og jeg syntes osse der er en betydelig forsken på disse trip dog med stor sammenligning e piller er et blandings produkt og jeg mener det er en misforståelese at sige at det ikke er farligt men do langt mere skadeligt, alt med måde, det er sjov men vær ikke blind og dum ren mdma har langt mendre bivirkninger end e men de er der vh. doeneg
ps. bægge artikler er vel misvisende, men det her lugter lidt af. her på psy hadder vi blindt alle som kritisere stoffre istedet for at prøve at finde en mellem vej dette er dog mest men til de mest højtråbende og jeg fortår i reagere som i gør peace doeneg

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]