Du kan også gro en rygrad og tage dig sammen.
Så svært er det at tabe sig:
Spis mindre
Motioner mere (Kan undlades)
Husk du er under 55 (Undlades punkt 2, undlades denne også)
Citat:
Det er en skam at det ene medie efter det andet skal behandle kvinder som om de var små, skrøbelige stakler der går i stykker under modstand. Kvinder skal træne ligeså hårdt som mænd – faktum. Gør de ikke det, udebliver deres resultater. Du, kvinde, skal spørge dig selv om du tror en mand får noget som helst ud af at resultater ud af at ligge og rulle rundt på gulvet eller gå op og ned i ben med mindre vedkommende mand var 80 år eller genoptræner efter en hjerneblødning.
Ét er sikkert. Ud af 100 kvinder der følger TV2’s videoer vil 99 intet få ud af det i form af synlige resultater. Kvinder har ikke brug for at vide at de skal ligge på gulvet og fjolle rundt med øvelser som er bedst egnet til en forkrøblet bedstemor, men har derimod brug for at forstå værdien af hard work. Det gider de fleste – kvinder eller mænd – dog ikke, og ikke længe nok til det giver nogen mening. Så tilbage er der kosten.
Man skulle tro at mange kvinder troede at opskriften på at komme fri fra mormorarme var flødeskumskage og McDonald’s – for de spiser alarmerende meget af det. Der er overvældende kausalitet mellem overskydende fedtmasse, og så forekomsten af mormorarme. Jeg kan afsløre hvordan dette mysterium forklares – det er fordi mormorarme langt hen ad vejen er fedt. Så hvis du, kvinde, alligevel ikke gider træne, men for alt i verden gerne vil af med dine mormorarme, så giver jeg en skræddersyet løsning her:
Formlen:
Er du over 55: Spis noget mindre, træn noget mere, og husk du er over 55.
Er du under 55: Spis noget mindre, træn noget mere, og husk du er under 55.
http://www.supertraining.dk
6990 ulfborg
Ullsgade 4a