Nu er jeg blevet inviteret til en facebookgruppe der omhandler salg af Melanotan II, både som opløsning til injektion og som næsespray.
Jeg synes det er fint at alt den slags halløj bliver solgt på det sorte marked, jeg synes bare det er dybt umoralsk at markedsføre RC peptier så aggressivt til unge piger, der jo både er dybt naive og på en endeløs jagt efter at blive M! forsidepige.
Og som man nok kan tyde ud fra navnet på gruppen, så har de sneaky bastards nu udviklet produktet med en lidt mere acceptabel administrerings metode, og som de jo selv skriver i gruppen: "Nå har du det som nesespray og du slipper å føle deg som en sprøytenarkoman." Ja det er jo ikke helt så nemt at sælge sprøjer til børn, lets sugarcoat it.
Som de unge piger melder sig på stribe og stiller spørgsmål så fortæller
Mary Rodriges (*Host* MAX FAKE *Host*) jo om hvor fantastisk et produkt det er og om hvor længe hun har brugt det imens alt negativt feedback bare bliver slettet.
Men ok, morale har jo aldrig været en drugdealers stærke side, er dog ret forarget over hvordan facebook kan udnyttes som online børnebazar. Har efterhånden lavet et par klager over den gruppe, men der sker intet fra deres side.
Er ofte selv stødt på det på egnen og det er svjv allerede ret udbredt, unge der tynder det op med øjenskyllevæske (NaCl opløsning) og sprøjter det uden at have den fjerneste idé om blandingsforhold og referer til dosen som antal streger på insulin sprøjten.
Peptider har jo en tildens til at have en lang række virkninger, og eftersom det er et RC og det giver bivirkninger som kvalme, hovedpine, prikken i hænder og fødder, blå læber og ændring i pigment og modermærker, nedsat appetit samt øget libido og formentligt også kræft, så synes jeg der er god grund til bare at have lidt viden omkring dosering og eventuelle symptomer, samt vigtigst af alt være afklaret med de risici det indebærer.
Er der nogen herinde fra der er opdateret på denne front? Nogle nyheder omkring MT2?
Hvordan er jeres holdning til det?