Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 23:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Nu er jeg blevet inviteret til en facebookgruppe der omhandler salg af Melanotan II, både som opløsning til injektion og som næsespray.
Jeg synes det er fint at alt den slags halløj bliver solgt på det sorte marked, jeg synes bare det er dybt umoralsk at markedsføre RC peptier så aggressivt til unge piger, der jo både er dybt naive og på en endeløs jagt efter at blive M! forsidepige.
Og som man nok kan tyde ud fra navnet på gruppen, så har de sneaky bastards nu udviklet produktet med en lidt mere acceptabel administrerings metode, og som de jo selv skriver i gruppen: "Nå har du det som nesespray og du slipper å føle deg som en sprøytenarkoman." Ja det er jo ikke helt så nemt at sælge sprøjer til børn, lets sugarcoat it.
Som de unge piger melder sig på stribe og stiller spørgsmål så fortæller Mary Rodriges (*Host* MAX FAKE *Host*) jo om hvor fantastisk et produkt det er og om hvor længe hun har brugt det imens alt negativt feedback bare bliver slettet.
Men ok, morale har jo aldrig været en drugdealers stærke side, er dog ret forarget over hvordan facebook kan udnyttes som online børnebazar. Har efterhånden lavet et par klager over den gruppe, men der sker intet fra deres side.

Er ofte selv stødt på det på egnen og det er svjv allerede ret udbredt, unge der tynder det op med øjenskyllevæske (NaCl opløsning) og sprøjter det uden at have den fjerneste idé om blandingsforhold og referer til dosen som antal streger på insulin sprøjten.

Peptider har jo en tildens til at have en lang række virkninger, og eftersom det er et RC og det giver bivirkninger som kvalme, hovedpine, prikken i hænder og fødder, blå læber og ændring i pigment og modermærker, nedsat appetit samt øget libido og formentligt også kræft, så synes jeg der er god grund til bare at have lidt viden omkring dosering og eventuelle symptomer, samt vigtigst af alt være afklaret med de risici det indebærer.

Er der nogen herinde fra der er opdateret på denne front? Nogle nyheder omkring MT2?
Hvordan er jeres holdning til det?

Senest rettet af Xtreme 09 mar 2011 16:21, rettet i alt 3 gange.

Site Webmaster
Brugeravatar

Det er dybt forkasteligt men ikke overraskende. 95% af alle RC vendore er amoralske dumme svin. Bag næsten hver vendor er der en idiot ala Læder Lars.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nørrebro
Bliver man slagtet hvis man taler godt om stoffet ^_^? :) ...

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Ja *sf* ^_^ lolz'er

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja Quaz, så kommer du til at finde hundelorte på dit dørtrin fremover :wink:

Det er ikke peptidet jeg har noget imod, det er den skruppelløse promovering af det til naive og alt for unge mennesker der nager mig.
Du kan skrive hvad du lyster, så længe det holder sig til emnet, så må debatten jo tage den derfra.

Medlem
Brugeravatar

Cool nok - enig omkring markedsføringen er blæst - men så er vi jo ovre i en diskussion omkring markedsføring af alle medikamenter? .. Det synes jeg generelt er fucking klamt ..
Især i min tid i USA .. Det var fucking lame .. alle fucking reklamer på tv hele tiden .. eller advokater og lorte morgenmad og biler ... men mest medikamenter >.< ...

Generelt er enhver af de her markedsføringskampagner, som blot går ud på at skabe et behov hos potentielle kunder udfra et angst-princip ved at skabe en følelse af utilstrækkelighed i en eller anden afskygning, nederen ...
Når så det drejer sig om et RC så kan alle vel være enige om at det er klamt fordi de netop ikke oplyser om samtlige og potentielle virkninger ...

Men det er HATE på markedsføring generelt - stoffet i omtale her kan jeg ik sige noget negativt om :)

Men - what to do then?:) .. Skal vi bare sidde og være enige?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Ja, bortset fra... DET ER IKKE ET FUCKING LÆGEMIDDEL.

Det kan godt være at du synes medicinalfirmaer er nogen værre nogen, men det er en vidt forskellig situation fra det her.

Et lægemiddel er:
1. Gennemtestet for at sikre at der ikke er ukendte bivirkninger
2. Produceret under sikkerhedskontrol så man ved at man rent faktisk får det rigtige lægemiddel, i de rigtige mængder og uden biprodukter

Melanotan bliver solgt til noget det slet ikke er udviklet til, og det er på ingen måde testet til at blive brugt på den måde af (fysisk) raske unge mennesker. Desuden er der ingen kontrol af hvad der rent faktisk er i ampullen, formentlig er mange af produkterne fake eller analoge peptider. Der er heller ingen kontrol af steriliteten omkring produktionen, hvilket er essentielt hvis man injicerer det.

Kontakt facebook angående det her, ellers post gruppen herinde så jeg kan gøre det. Det er ikke cool at de lader folk markedsføre RCs på en side hvor der er børn på ned til 13 år.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Done, tak.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det lyder som om det er fup

Citat:
"Nå har du det som nesespray og du slipper å føle deg som en sprøytenarkoman."

Det plejer da altid at være "not for human consumption", med store fede bogstaver

Site Webmaster
Brugeravatar

Hvorfor skulle det være fup?

Nogen vendorer noterer altid med NFHC, andre gør ikke. Det kan også være ligemeget. At sige en produkter er NFHC holder ikke i retten.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Sidder og overvejer at skrive en mail til en eller anden sensations liderlig journalist fra fx EB, og gøre ham/hende opmærksom på det. Så må der jo blive gjort noget ved det så snart det kommer i mediernes søgelys.
De stater selv at de ikke tolerer grupper der er "drug related", men de reagerer ikke på de reports man kan lave.

Medlem
Brugeravatar

Calm - > de og andre medier har skrevet om det stof mange gange .. det har været i medierne adskillige gange siden 2006 eller 2007 ... Barbie stoffet ... :) Det er "velkendt" men folk er jo ikke bevidste og tænker ikke - så de glemmer det alligevel ...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

QuaZ skrev:
Calm - > de og andre medier har skrevet om det stof mange gange .. det har været i medierne adskillige gange siden 2006 eller 2007 ... Barbie stoffet ... :) Det er "velkendt" men folk er jo ikke bevidste og tænker ikke - så de glemmer det alligevel ...

Quaz, fat noget. Fuck Melanotan, det er den gruppe jeg vil have lukket.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]