Frækfyr har fat i den lange ende.
Hvis I nu skal være inden for salg og marketing senere hen i livet, lærer I at der findes seks forskellige slags "hv-spørgsmål"
Kort fortalt:
Ja/Nej
Informative
Ledende
Uddybende
Enten eller
Lukkede
Gider ikke give den store undervisning i faget

Men hvis I vil have en god karakter for opgaven vil jeg råde jer til at få alle slags spørgsmål med
Nu ved jeg ikke hvor gamle I er? Altså om hvor uddybende og lang jeres opgave skal være?
Vil dog godt give jer lidt kød, så I ikke tror at alle der tager stoffer er dumme, sidder på deres flade røv og feder husleje af, betalt af staten.
Jeg selv begyndte i en meget tidlig alder af 12 år med at ryge tjald, drikke øl og ryge smøger. Da jeg var 14 prøvede jeg for første gang andre stoffer end de "gængse". Det blev amfetamin og ecstacy piller, en hel weekend hvor den fik masser af gas til festival med vennerne.
Tror jeg var 16 eller 17 første gang jeg prøvede psykedelia.
Jeg begyndte til dels (pga den tidlige "fødsel"), fordi at de "seje" venner gjorde det. Så skulle man jo følge flokken. Men det har altid været fordi jeg selv har fundet en interesse i de ændret sindstilstande, som de forskellige stoffer hjalp en med at opnå. Da jeg blev lidt ældre var det egen interesse og lyst der drev hobbyen, og ikke fordi at man skulle opnå streetcredit blandt vennerne.
Stoffer har haft en indvirkning på mit liv - lige som alkohol har haft på mange "normale unge", der ikke benytter andre rusmidler. Men må indrømme, at der har da været perioder af mit liv, hvor at indtaget af rusmidler nærmede sig grænsen for hvad der var "sundt" i den forstand - med bagklogskabens briller på.
Den dag i dag, har jeg de fedeste karrieremuligheder, en solid studentereksamen og et stort socialt netværk at falde tilbage på. Så de ting, som man eventuelt kunne frygte at "for mange stoffer" vil have en indvirkning på, målt på livskvalitetten af mit liv, så har det ikke haft nogen negativ effekt på mit liv. Det "værste", er at der engang var en pige der ikke kunne forstå at man godt kunne have en normal tilværelse ved siden af sin hobby, så hende debatterede jeg lidt frem og tilbage med. Men helt ærligt, der er mange fisk i havet