Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 23:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hejsa.

Jeg står og skal til eksamen på torsdag, og skal i den forbindelse bruge nogle fine oversigter over vand (ph-værdi og næringsoptagelse), planter (photosyntese, phototropisme etc) og noget omrking lys (nm, lumen, par osv)

Jeg ved der ligger et par stykker her på de forskellige fora, men jeg kan ikke rigtig finde dem jeg skal bruge. Så tænkte jeg at folk måske ville være lidt behjælpelige hvis de har kendskab til nogle. Helst i farver.

på forhånd mange tak.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Ved ikke hvilken skole der er tale om, men jeg regner ikke med at det er uni der er tale om.

Har du hørt om en side der hedder wikipedia, der står alt muligt om alt muligt (den engelske er bedst)

http://www.wikipedia.com

Hvis du ikke har tillid til et bruger genereret leksikon, synes jeg du skulle tag på biblio.
Jeg har efter hånden fået den erfaring, at nettet er fint nok til lige at snuse til et emne.
Men hvis man ville dybere med et emne, er det bedre at købe en rigtig bog eller låne den.

Junior medlem

Det var nu ikke for at få mere viden, men for at få nogle illustrationer jeg kunne bruge til min disposition. Mit projekt handler ikke om cannabis, men om at gro planter i hydroponics generelt.

Jeg er udmærket klar over at wikipedia eksisterer (som desuden er .org og ikke .com) :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
konggrats skrev:
Det var nu ikke for at få mere viden, men for at få nogle illustrationer jeg kunne bruge til min disposition. Mit projekt handler ikke om cannabis, men om at gro planter i hydroponics generelt.

Jeg er udmærket klar over at wikipedia eksisterer (som desuden er .org og ikke .com) :)

Det er også bare mig der laver gas :mrgreen: wikipedia.com eksisterer dog :lol:

Du var ikke helt præcis i hvad det skulle bruges til i din først besked.
Men brug google billed søgning (eller cooliris) Det plejer at virke godt for mig.

f.eks photosynthesis. Der ca. 600.000 billeder. Der må være en af dem du kan brug :D

Ellers lån en bog og scan dem ind, eller lav dem selv.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
Prøv her :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]