Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 23:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 74 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hej allesammen

Jeg har mødt en pige og vi har eksperimenteret utroligt meget med sex.

Nu er vi kommet så langt, at vi gerne vil skrue et gear mere op, og vi kom i tanke om stoffer.

Har I nogle forslag?

Jeg har selv tænk på hash, men vil det ikke gøre en sløv?

Kokain skulle vist også være godt?

Kom gerne med forslag!

Medlem

Jeg gør det tit på pot eller hash - det er bare med ikke at ryge for meget.. Bare ryg en lille smule (det behøver ikke give nogen virkning), virkningen kommer helt af sig selv, når man dyrker sex!

Hvis man ryger for meget, kan man nærmest ikke dyrke sex - har ofte røget for meget, og så ender det bare med man ikke kan trække vejret af grin! Så er det ikke meget sex tilovers :)

Junior medlem

Så hvad vi snakker bare om et hiv? Nu kommer det vel an på hvor stærkt det er man ryger vel.

Men ja. Kom endelig med flere forslag folkens.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Lige først, hvad er jeres erfaringer med stoffer?

Medlem

Hmm - jeg er også "svag-ryger", hvis man kan kalde det det..
Jeg plejer gerne at tage et par hiv, og min kæreste tager gerne ca. 4.

Det plejer at give nogle gode resultater for os.. Men prøv dig frem.. :)

Junior medlem

Jeg er letpåvirkelig.

Dvs. 2-3 hiv så kan jeg mærke det. Og det er med hash.

Men hvad med andre stoffer?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Synes også orgasmerne bliver meget voldsommere efter jeg har røget, om det så er sex med mig selv eller en pige. Især skunk giver godt der, for mig.

Men ellers så vil jeg sige dagen efter en tur på amfetamin, hvor man ikke kan sove osv. Jeg bliver altid utroligt liderlig der, og kan flå løs i abekatten flere gange i timen, altid med succes og en tsunamibølge til følge. Der er så andre der kan hive løs i halve døgn i træk, uden at der sker noget.

Men ellers kunne LSD også være en mulighed, hvis du er tryg nok ved det, når sanserne skærpes og danser for én.

Medlem
Brugeravatar

Jeg har det problem, at bare jeg drikker 4-5 genstande, eller ryger en enkelt joint, så får jeg problemer med at få gang i dyret :(
Any solutions?

Medlem

frækfyr skrev:
Jeg har det problem, at bare jeg drikker 4-5 genstande, eller ryger en enkelt joint, så får jeg problemer med at få gang i dyret :(
Any solutions?

Ryg et par enkelte hiv i stedet for! Som sagt, behøver man ikke være skæv for at mærke vildheden!

Junior medlem

Jeg er bange for at LSD vil være for stærkt for mig eftersom jeg er så uerfaret og let påvirkelig.

Hvad med MDMA????

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Igen, hvilke er faringer har i?

Det ville være dumt at gøre det med et stof i ikke har prøvet før, for det her virker lidt forhastet og uigennemtænkt. Du flagrer imellem depressanter, stimulanter, empatogener og psykedelika.

Junior medlem

OverSoul skrev:
Igen, hvilke er faringer har i?

Det ville være dumt at gøre det med et stof i ikke har prøvet før, for det her virker lidt forhastet og uigennemtænkt. Du flagrer imellem depressanter, stimulanter, empatogener og psykedelika.

Men første gang skal jo være den første?

Jeg har kun røget forskellige former for cannabis. Jeg vil tro at "ryst" har været det stærkeste som jeg VIRKELIG mærkede, men på en god måde.

Men er det ikke bedre med MDMA hvis det er under sex end et eller andet usikkert sted. Til en kæmpe fest eller hvad det kan være.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

I kan selvfølgelig sagtens have sex første gang i prøver et stof, det jeg mente med det var, at det måske virkede lidt forhastet. Det er en rigtig god idé at læse grundigt op på et stof inden man giver sig i kast med det.

Men derudover kunne MDMA også være et godt bud, som du selv skriver. Et let svampetrip kunne jeg også godt forestille mig var godt :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg er ikke sikker på at jeg ville have aftalt et samleje under påvirkning af MDMA, hvis ikke jeg havde prøvet MDMA før.

Du ved jo ikke hvordan du vil reagere på det, og så kan det måske blive lidt stressende at du ved at du har har aftalt med en fruentimmer at du skal bestige hende senere.

Det kan selvfølgelig også være at det bliver en succes, men jeg tror dog at jeg ville prøve stoffet for sig, og finde ud af hvordan det er og hvor meget jeg selv kan overskue imens jeg blæser.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
En jomfru tur på Emma er en stor og lang orgasme i forvejen, sex er unødvendigt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Sex på LSD kan være fuldstændig vanvittig lækkert! Jeg har prøvet denne kombo et par gange, og det er gerne noget jeg gentager, hvis chancen skulle byde sig. :D

Det skal dog også siges, at det sagtens kan gå hen og blive noget nær, den mest underlige oplevelse du kan komme ud for. :)

Citat:
Men ellers så vil jeg sige dagen efter en tur på amfetamin, hvor man ikke kan sove osv. Jeg bliver altid utroligt liderlig der, og kan flå løs i abekatten flere gange i timen, altid med succes og en tsunamibølge til følge. Der er så andre der kan hive løs i halve døgn i træk, uden at der sker noget.

Ja, det kan jeg også godt nikke genkendende til. Der har man taget sig nogle ordenlige ture.

Junior medlem

Så I anbefaler, at jeg starter roligt ud med noget hash og så senere evt. udvider det til andre stoffer?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

BehindMind skrev:
Ja, det kan jeg også godt nikke genkendende til. Der har man taget sig nogle ordenlige ture.

Om man har! Har hevet mig sig så meget i den på en enkelt dag, at der til sidst kun kom sådan noget tyndt skum ud, og jeg fik krampe i konkylierne.
Så tænkte jeg at de trængte til at blive ladet være i fred lidt. Men amfetaminen gjorde at jeg stadig var konfiliderlig.

Lordsasa skrev:
Så I anbefaler, at jeg starter roligt ud med noget hash og så senere evt. udvider det til andre stoffer?

Jeg anbefaler at du prøver det stof du vælger ved en anden lejlighed først, så du ved hvordan rusen er. Når det så peaker og du ved hvordan og hvorledes, så kan du jo prøve at mærke efter om du ville have overskud til sex lige nu. Ikke nødvendigvis under den samme rus på det tidspunkt, men så måske næste gang.

Det er bare hele den der med at du har en aftale under dit første trip, som jeg synes må være stressende. Medmindre man er fortrolig med stoffet selvfølgelig.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Klart cannabis, prøv en god sativa skunk, det har jeg haft held med et par gange. Er jeg den eneste der bliver væsentlig hårdere af at ryge inden? :S Der er flere piger der har bemærket det, så det er ikke bare inde i mit hoved. Tænker det måske kan have noget med cannabis' vasodilaterende effekt at gøre...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

jim fear skrev:
Klart cannabis, prøv en god sativa skunk, det har jeg haft held med et par gange. Er jeg den eneste der bliver væsentlig hårdere af at ryge inden? :S Der er flere piger der har bemærket det, så det er ikke bare inde i mit hoved. Tænker det måske kan have noget med cannabis' vasodilaterende effekt at gøre...

Nej, sådan har jeg det også, og synes også at blodårerne bliver mere fremtrædende.

Kan du også følge mig i at orgasmerne bliver længere, og mere intense og voldsomme?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 74 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]