Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 jul 2025 22:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Triprapporter
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Er det bare mig eller mangler der nogle flere rapporter??? Det ku være max nice hvos folk ville skrive lidt flere triprapporter [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: DK
Forbered nålen, og lad op.- Efter det kan du sikkert godt skrive et par historier!
Citronsyre gør lidt ondt, men det virker hurtigere.! [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: The Falafel Heights
Har sendt en triprapport for et par uger siden om LSD og modtog en mail fra Woody om, at den var blevet modtaget - men den ligger altså ikke under LSD. Så guderne må vide, hvor den så ligger???

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
det er fordi den lige skal gennelæses, rettes for evt åbenlyse fejl og godkendes før den ryger op under triprapporterne.

dette kan for en hashryger og weekend narkoman som os andre godt tage lidt tid. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Well, det burde det ikke, da der står at det max. tager 24 timer. Well, hvad sker der med det, Woodchucker?

-Psyko

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Okay... Jeg kan desværre ik selv bidrage med triprapporter, da jeg næsten aldrig tar stoffer... Men af indtrykket herinde fra tar de fleste da stoffer hver weekend så de må da ku komme med nogle [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hvis man lammer sig ofte, så gider man jo ikke at skrive det ned... desuden kan de færreste vel huske hvad de har foretaget sig! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Sodom & Gomorra
Trip rapporten jeg skrev er borte.. Den brukte å ligge der før (?)

[img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Jeg ved der har været en del ting med triprapporterne, jeg har rettet den *samme* fejl flere gange - det ser ud til der er nogen der opdatere trips.php med en gammel version hele tiden.

Men jeg vil se på det igen, jeg er bare presset med tiden - har startet firma og skal have lavet mit project færdigt, så jeg kan få solgt det. So bare with me [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] Rapporterne er derinde i databasen, de skal bare valideres manuelt på databasen.

Der er ikke noget gået til spilde don't worry ..

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Jeg synes efterhånden at man mister "troen" på at der er grund til at skrive triprapporter.
Der er allerede skrevet så sindssygt mange, og med mindre man har testet et helt nyt og sjældent stof eller har oplevet sideeffekter der før var ukendte, synes jeg at det er svært at tage sig sammen til at skrive en rapport.
Det er også lidt kedeligt at skrive triprapporter om stoffer som amf, coke osv. da mange oplever næsten det samme på dem, og det kan føles som om man forenkler sine (psykedeliske) trips hvis man forsøger at sætte ord på tankerne, følelserne, hallucinationerne osv..

[ 22 Oktober 2002: Besked ændret af: Zarathustra ]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Vi får jo også ualmindeligt mange rapporter som er så lamme at de IKKE bliver valideret...

Vi kan ikke bruge "og så åd jeg 15 kex og sniffede lidt amf det var herregodt mand, køb en masse <indsæt pillemærke her> de er voldgode mand!" til en skid!

Medlem

Geografisk sted: En lille sivhytte i Peru
Zarathustra> Jeg synes det er fedt at der efterhånden er skrevet rigtig mange rapporter, men det jeg savner er de rigtig lange, detaljerede, ekstremt beskrivende og nærmest roman-agtige rapporter, som der kun er nogle få stykker af.
Der er for mange "rapporter" med et 10 liniers overfladisk resume af et trip efter min mening.

Insane psychedelia user!

..og dem synes jeg ligeså godt man kunne slette!!!

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: spatielt promiskuøs
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Zarathustra> Jeg synes det er fedt at der efterhånden er skrevet rigtig mange rapporter, men det jeg savner er de rigtig lange, detaljerede, ekstremt beskrivende og nærmest roman-agtige rapporter, som der kun er nogle få stykker af

Helt enig, det er alt for fedt at læse de mere detaljerede triprapporter.

Måske var det en idé, hvis der blev lavet en funktion, så man kunne kommentere de enkelte rapporter? Det ville vel øge motivationen til at skrive rapporter, hvis man fik lidt respons så man vidste de faktisk blev læst af folk.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

klart.. detaljerede rapporter er alt for fede.. bare tag MDMA's historie om hans evner som vogter.. måske var det ikk en trip rapport, men den var detaljeret og yderst grundigt skrevet,.. noget som gør det direkte spændende at læse..

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Min yndlings er stadig denne her!
Den omhandler en dreng som er på vej hjem fra arbejde og bliver omvendt til "the dark side" af nogle flinke weekendnarkomaner [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

VH Jonas!

Edit: skulle lige ordne noget caps-lock-fnidder!

[ 25 Oktober 2002: Besked ændret af: MuscleBundt ]

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Jeg må erklære mig delvist enig med Zarathustra, det er ikke sjovt at skrive triprapporter hvis det eneste man tager er uppers og downers. Nogle gange gør jeg en undtagelse og skriver en rapport alligevel, som jeg f.eks gjorde med ketogan. Det var også mere for at holde jer andre opdaterede. Ehhh...Jeg har fuldstændig glemt formålet med denne post.

Mvh. Psyko

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
lol [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]