Nu tror jeg det er tid til narko-pause for mig. Fredag for to uger siden var jeg på rigtig rystetur, ecstasy, hash, amfetamin og foxy blev det til. Lørdagen havde jeg det som jeg plejer efter en narko-fredag. Små synsforstyrelser, lidt kvalme, i det hele taget lidt "ved siden af mig selv". Jeg slappede bare af hele lørdagen, og søndagen med. Jeg tog i skole mandag morgen, men hen af efter middagen fik jeg det dårligt. Jeg havde det som om jeg havde feber.
Jeg kom hjem, faldt i søvn foran fjernsynet. Jeg vågnede så kl. 19.00 ca. og havde det som om jeg havde stærk feber. Jeg tog temperaturen, jeg havde en normal temperatur. Derefter begyndte jeg at få en slags feber-vilderster, kunne ikke overskue fjernsynet, begyndte at græde uden nogen grund. Jeg har før haft det sådan da jeg var mindre og var syg.
Tirsdag morgen efter havde jeg det hele normalt, og tænkte ikke mere over det. I forgårs, tirsdag, fik jeg så indtaget en god del narko igen. Ecstasy, amfetamin og stærk hash. (hash for mig er et stærkt psychedelika!) Selv trippet igen fint nok (vidunderlig 7-8 timer faktisk [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]), men da det blev morgen og jeg skulle til hjem, fik jeg det underligt.
Da jeg kom hjem prøvede jeg at sove, hvilket jeg kunne i små intervaller af 30min. Rystede, fik små mindfuck's, visuels og var konstant svimmel. Om aften rejste jeg mig fra min seng efter at havde små sovet i 30min, jeg nåede lige at stå op og mærke en masiv svimmelhed, før jeg fik et black out og faldt til jorden. Jeg rejste mig med det samme op og svimmelheden var gået væk, men alligvel var det famne uhyggeligt!!
Kunne så godt sove om natten, vågnede her til morges og troede jeg var frisk. Efter morgenmad, fik jeg da så igen dårligt. Ikke fysisk, nærmere psykisk. Fik mange underlige tanker, kunne ikke fokusere på en bestemt. Blandt andet turde jeg ikke logge på psychedelia.dk, kan ikke rigtig huske hvorfor. Det er først nu jeg ikke rigtig har den der tanke-flugt mere. Jeg har dog stadig lidt syn-halløj ind imellem, fx når jeg ser på det væresler jeg befinder mig i, alle vægene ser skæve ud.
For et par timer siden var jeg seriøst bange for at det var gået galt, men nu har jeg ikke mere disse "underlige tanker", så jeg er en del lettet.
Men vil ihvertfald holde narkopause et par måneder!
Nóte; Begge gange har jeg taget den samme slags ecstasy piller, jeg har stærkt mistanke til at de indeholder noget mere end kun MDMA!
Mvh daffy
|