Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 17 jul 2025 00:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Av min sjæl!
Insane psychedelia user!

Nu tror jeg det er tid til narko-pause for mig. Fredag for to uger siden var jeg på rigtig rystetur, ecstasy, hash, amfetamin og foxy blev det til. Lørdagen havde jeg det som jeg plejer efter en narko-fredag. Små synsforstyrelser, lidt kvalme, i det hele taget lidt "ved siden af mig selv". Jeg slappede bare af hele lørdagen, og søndagen med. Jeg tog i skole mandag morgen, men hen af efter middagen fik jeg det dårligt. Jeg havde det som om jeg havde feber.

Jeg kom hjem, faldt i søvn foran fjernsynet. Jeg vågnede så kl. 19.00 ca. og havde det som om jeg havde stærk feber. Jeg tog temperaturen, jeg havde en normal temperatur. Derefter begyndte jeg at få en slags feber-vilderster, kunne ikke overskue fjernsynet, begyndte at græde uden nogen grund. Jeg har før haft det sådan da jeg var mindre og var syg.

Tirsdag morgen efter havde jeg det hele normalt, og tænkte ikke mere over det. I forgårs, tirsdag, fik jeg så indtaget en god del narko igen. Ecstasy, amfetamin og stærk hash. (hash for mig er et stærkt psychedelika!) Selv trippet igen fint nok (vidunderlig 7-8 timer faktisk [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]), men da det blev morgen og jeg skulle til hjem, fik jeg det underligt.

Da jeg kom hjem prøvede jeg at sove, hvilket jeg kunne i små intervaller af 30min. Rystede, fik små mindfuck's, visuels og var konstant svimmel. Om aften rejste jeg mig fra min seng efter at havde små sovet i 30min, jeg nåede lige at stå op og mærke en masiv svimmelhed, før jeg fik et black out og faldt til jorden. Jeg rejste mig med det samme op og svimmelheden var gået væk, men alligvel var det famne uhyggeligt!!

Kunne så godt sove om natten, vågnede her til morges og troede jeg var frisk. Efter morgenmad, fik jeg da så igen dårligt. Ikke fysisk, nærmere psykisk. Fik mange underlige tanker, kunne ikke fokusere på en bestemt. Blandt andet turde jeg ikke logge på psychedelia.dk, kan ikke rigtig huske hvorfor. Det er først nu jeg ikke rigtig har den der tanke-flugt mere. Jeg har dog stadig lidt syn-halløj ind imellem, fx når jeg ser på det væresler jeg befinder mig i, alle vægene ser skæve ud.

For et par timer siden var jeg seriøst bange for at det var gået galt, men nu har jeg ikke mere disse "underlige tanker", så jeg er en del lettet.

Men vil ihvertfald holde narkopause et par måneder!

Nóte; Begge gange har jeg taget den samme slags ecstasy piller, jeg har stærkt mistanke til at de indeholder noget mere end kun MDMA!

Mvh daffy

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hillerød... Tror jeg?
Det lyder sgu' da F***ing ulækkert...
Anyway go pause, du har sikkert brug for den [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] ..

C U

hey daffy duck
ja de er jo nok en gode ide og holde en pause fra stoffen.og se om de hjælpe .jeg er selv igen med min føste rigtig stof pause siden jeg state for snart 7år sien.så nu er tiden vist inde ...
men de hjælpe helt klart og slappe af med stoffe in i mellem..
vh trold

Insane psychedelia user!

Jeg er værre vendekåbe;

Jeg er 100% på baseline igen, og efter som kæresten ikke kan være sammen med mig og jeg har ferie, har jeg sindsyg meget lyst til at fyre den af igen..

Men det går jo nok ikke [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Det lyder fandme ikke sundt! Måske du skulle tage på nogle heftige drukture med mig [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: spatielt promiskuøs
yep...der er ikke noget der er så slemt at det ikke kan drikkes væk! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Ville nok være en god ide, hvis du lige skrev hvilke kix det var...så folk kunne træde lidt varsomt [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Scooby doo/snoopy pille

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Sur røv, daffy, well det er sikkert på tide med en pause under alle omstændigheder. Du må jo også lige huske at du ikke er så gammel igen, det er sgu ikke for at slå dig oven i hovedet med din alder, men det kan være farligt med psychedelia i din alder. Ecstasy og hash er jo delvist psykoaktive.

-Psyko

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Takker Daffy, så ved vi det [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af daffy duck:
Om aften rejste jeg mig fra min seng efter at havde små sovet i 30min, jeg nåede lige at stå op og mærke en masiv svimmelhed, før jeg fik et black out og faldt til jorden. Jeg rejste mig med det samme op og svimmelheden var gået væk, men alligvel var det famne uhyggeligt!! <HR></BLOCKQUOTE>

prøvede det samme engang, faktisk mange weekender i træk. det var altid når jag halv lå og stenede fjernsyn eller sådan noget efter en aften på tabs, og jeg så rejste mig for at få på lokum.

1. gang var jeg ved bevisthed under hele forløbet. først ga min krop et ryk, og ca. et sekund senere var jeg på vej mod gulvet, hvor jeg rystede et par sekunder (jeg var ved FULD bevisthed, kunne se min krop gøre det, men havde ingen kontrol). alle de andre gange har jeg ikke været ved bevisthed... f.x engang jeg kiggede mig selv i spejlet, og det næste jeg husker er at min ven råber på mig fra den anden side af døren. da jeg kigger omkring, ligger jeg på gulvet og svømmer i glasskår... og havde også lige smadret wc'et [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] ... Jeg fandt efterhånden ud af at man (jeg) skal rejse mig lidt langsommere op, når det blir den tid på morgenen, og hvis jeg begynder at blive svimmel, så sætter jeg mig på hug, eller vender hovedet lidt nedad, blir der lidt, og rejser mig meget langsomt op.

fik så senere at vide (jeg fortalte min mor (som er sygeplejeske) om blackouts'ene og rysteturende, men det var jo pga druk [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] ) at jeg havde haft epilepsi som baby, og det kunne maget godt ha noget med det at gøre...

Jeg burde nok være gået til læge (læs mellem linierne: gå til læge), men efterhånden kunne jeg jo "styre" det med blod til hovedet... og efter endnu længere tid forsvandt det helt... nu har jeg ikke haft noget lignende siden december (tror jeg)... faktisk ikke siden min 3 mdrs kex'e pause... så jeg vil sq nok også anbefale en lille pause...

held og lykke!!!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus V.
Tror også det er en god ide med en pause. Det er sikkert en god ide for de fleste, der tager stoffer regelmæssigt - bare lige for at få proportionerne rigtige igen.

Hvis du engang beslutter dig for at tage stoffer igen, så vil jeg nok også foreslå, at du holder lidt længere pause imellem hver gang.

Relativistisk båthorn

Spænd mavemusklerne så hårdt du kan så snart du føler et svimmelhedsangreb nærme sig. På den måde presser du blodet til at blive i hjernen og får næppe blackout.

Blackouts når man rejser sig pludseligt fra en afslappet stilling er helt normale (og kun skadelige hvis man falder om og slår sig. Selve blackoutet er ikke skadeligt da det kun er en meget kortvarig blodmangel man bli'r udsat for). Kroppen slapper jo af når man ligger/sidder meget behageligt og afspænder musklerne. Når man så rejser sig vil tyngdekraften få blodet til at strømme mod benene (og det modvirker man bedst ved at spænde mavemusklerne hårdt)

Mere dramatisk er det altså heller ikke [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Så bare tag det roligt.
(at ha' epilepsi er naturligvis en anden historie)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]