Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 23:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey folkens..
Jeg vil bare komme med et (måske) dumt spørgsmål, da jeg ikke selv kender noget til det.
Kan man køde nogen form for medicin i håndkøb som man kan blive høj/påvirket af, naturligvis uden at sætte sig i livsfare ved at over dosere og så videre..

Junior medlem

*købe

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ved et træ, nær en flod hvor manden fra Aran går rundt og rundt.
Du bliver påvirket af ALT medicin.
Og ja, det kan du.

"The universe doesn't owe us condolence or consolation; it doesn't owe us a nice warm feeling inside." ― Richard Dawkins

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nørrebro
Køresygepiller ...
http://www.psychedelia.dk/wiki/Antihistaminer

Men tænk dig om :-) farmaceuter er barske løjer

Meget vigtig pointe fra Wiki'en
Inden du tripper, skriv "Jeg er på Marzine" på hånden, hvis noget skulle gå galt undervejs.

Det bør understrege hvor mind fuckende og virkeligheds ændrende det kan være ...
Det er samme pointe som fra Inception .. Og det er ikke noget man bør ignorere hvis man vælger at trippe på Marzine ...

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
HrKnudsen skrev:
Og ja, det kan du.

Det var fandme et ubrugeligt udsagn.

Til trådstarter: så vidt jeg ved er der pt. ikke noget der kan indtages direkte - udover de køresygepiller som der bliver nævnt. Det der er ved dem, er at alle rapporter jeg har set gennem tiden på det kraftigste har frarådet folk at indtage dem. Det er i bedste fald en meget rodet og forvirret oplevelse, grænsende til det ubehagelige.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nørrebro
Flak skrev:
HrKnudsen skrev:
Og ja, det kan du.

Det var fandme et ubrugeligt udsagn.

Til trådstarter: så vidt jeg ved er der pt. ikke noget der kan indtages direkte - udover de køresygepiller som der bliver nævnt. Det der er ved dem, er at alle rapporter jeg har set gennem tiden på det kraftigste har frarådet folk at indtage dem. Det er i bedste fald en meget rodet og forvirret oplevelse, grænsende til det ubehagelige.

Jeg kan både be- og afkræfte netop dét !

Yderst ubehagelige, skræk indjagende og grænseoverskridende oplevelse, de første gange .. Enormt rodet og forvirret - blandet med alkohol, endte i tab af bevidsthed ..
Men man kan lære meget fra disse ... Og det gjorde jeg ..
Og delirium kan være ganske spændende og på ingen måde skræk indjagende eller ubehageligt - men fuld af strømmende kreativitet og usete fænomener ..

Det er et eventyr man skal træde varsomt ind til ..

Heksene her til lands og i det øvrige nordlige europa eksperimenterede også med dilerium via ethnogener fra Natskygge familien såsom Pigæble som (kan) indeholder store mængder atropin og scopolamin som begge er stærke alkaloide delirianter !:) .. Det var vidt kendt at ved brug af bulmeurt, eller pigæble skulle der udvises yderst varsomhed og forsigtighed, da de "åndelige evner" af disse planter, siges at være så stærke for sjælen, at den helt kan fravriste sig kroppen, for aldrig kunne returnere ...

igen Disse planters aktive alkaloider er enormt potente, og burde under alle omstændigheder undgås, undtagen af meget erfarne brugere, som muligvis har adgang til antidoter.

Tænk dig om :-) .. det er seriøst ...

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Tja, det er muligt at få sig et Apoteksbuzz, men jeg vil kraftigt fraråde dig det. Marzin er ikke for sjov (generaliserende, ja, men en nødvendighed) og kodein (fra kodimagnyler) er der både en risiko fra ekstraktionen og doseringen.

@HrKnudsen: Tænk over, hvordan du svarer nye brugere af psy. Det er ikke alle, der render rundt med din enorme viden :roll:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
HrKnudsen skrev:
Og ja, det kan du.

Fald nu ned fra din piedestal Knudsen.

Medlem

Kan fentatyl næsespray ikke købes og ryges? Har aldrig selv gjort det, mener bare de stadigvæk bliver solgt..

Insane psychedelia user!

Lange skrev:
Kan fentatyl næsespray ikke købes og ryges? Har aldrig selv gjort det, mener bare de stadigvæk bliver solgt..

Fentatyl, hvad er det? det har jeg aldrig hørt om, tror heller ikke det findes. Hvis det derimod er Fentanyl næsespray, for det findes, så skal du nok ikke regne med at finde det i håndkøb. Det er et af de stærkeste opioider som findes. ;)

Medlem

Fjas skrev:
Lange skrev:

Fentatyl, hvad er det? det har jeg aldrig hørt om, tror heller ikke det findes. Hvis det derimod er Fentanyl næsespray, for det findes, så skal du nok ikke regne med at finde det i håndkøb. Det er et af de stærkeste opioider som findes. ;)

Så du ved det ikke? :D Tak for flueknepperiet.

Insane psychedelia user!

Det har da ikke en skid med flueknepperi at gøre. Du giver forkerte oplysninger om en vandrehistorie du mener at have hørt, Og jeg fortæller dig der ikke findes noget lægemiddel, på næsespray, i håndkøb, i DK, som hedder Fentatyl. Get it.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Fjas skrev:
Det har da ikke en skid med flueknepperi at gøre. Du giver forkerte oplysninger om en vandrehistorie du mener at have hørt, Og jeg fortæller dig der ikke findes noget lægemiddel, på næsespray, i håndkøb, i DK, som hedder Fentatyl. Get it.

Slap dog af man, eller gift dig med det 't' som han skrev for meget som skulle ha' været et 'n'.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
At hive Fentanyl frem i en diskussion om håndkøbslægemidler er altså også lidt fjollet - det er trods alt et paragraf 4 præparat...

Medlem

Jeg hev det frem fordi jeg lige havde læst en gammel tråd hvor dextrose skrev han havde prøvet det i næsespray, og præperatet hed Fentanyl... Derfor kunne det da godt ske det havde været solgt som næsespray på apoteket(?).. Men ok, kan da godt være det er smule fjollet =)

Fjasbårj: Nu giver jeg jo ikke rigtig informationer ud, men stiller nærmere et spørgsmål.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
Lange skrev:
Jeg hev det frem fordi jeg lige havde læst en gammel tråd hvor dextrose skrev han havde prøvet det i næsespray, og præperatet hed Fentanyl... Derfor kunne det da godt ske det havde været solgt som næsespray på apoteket(?).. Men ok, kan da godt være det er smule fjollet =)

Fjasbårj: Nu giver jeg jo ikke rigtig informationer ud, men stiller nærmere et spørgsmål.

Han kan meget vel også have købt en næsespray på apoteket, men det kræver en recept fra en læge, da det som sagt oven over §4 narkotika, og dermed underlagt mere og strammere kontrol.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Lange skrev:

Der var tale om fentanyl tartrat eller-citrat, opløst i vand og dispenseret fra en Otrivin næsespray - stealth narko - helt uden om receptbureaukratiet ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]