Flak skrev:
HrKnudsen skrev:
Du bliver påvirket af ALT medicin.
Og ja, det kan du.
Det var fandme et ubrugeligt udsagn.
Til trådstarter: så vidt jeg ved er der pt. ikke noget der kan indtages direkte - udover de køresygepiller som der bliver nævnt. Det der er ved dem, er at alle rapporter jeg har set gennem tiden på det kraftigste har frarådet folk at indtage dem. Det er i bedste fald en meget rodet og forvirret oplevelse, grænsende til det ubehagelige.
Jeg kan både be- og afkræfte netop dét !
Yderst ubehagelige, skræk indjagende og grænseoverskridende oplevelse, de første gange .. Enormt rodet og forvirret - blandet med alkohol, endte i tab af bevidsthed ..
Men man kan lære meget fra disse ... Og det gjorde jeg ..
Og delirium kan være ganske spændende og på ingen måde skræk indjagende eller ubehageligt - men fuld af strømmende kreativitet og usete fænomener ..
Det er et eventyr man skal træde varsomt ind til ..
Heksene her til lands og i det øvrige nordlige europa eksperimenterede også med dilerium via ethnogener fra Natskygge familien såsom Pigæble som (kan) indeholder store mængder atropin og scopolamin som begge er stærke alkaloide delirianter !:) .. Det var vidt kendt at ved brug af bulmeurt, eller pigæble skulle der udvises yderst varsomhed og forsigtighed, da de "åndelige evner" af disse planter, siges at være så stærke for sjælen, at den helt kan fravriste sig kroppen, for aldrig kunne returnere ...
igen
Disse planters aktive alkaloider er enormt potente, og burde under alle omstændigheder undgås, undtagen af meget erfarne brugere, som muligvis har adgang til antidoter.Tænk dig om

.. det er seriøst ...