Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 23:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej.
Vi er 2 kammerater, der gerne vil prøve et stof med psycadelics hallunitioner.
Vi ved bare ikk,e hvordan vi skal gribe det helt an.
Hvad er at fortrække som nybegynder? Og hvilke stoffer er lettest tilgængelig?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvorfor vil i gerne prøve et stof med psycadelics hallunitioner? :lol:
Har i prøvet andet?
Og hvor gamle er i?

Junior medlem

Vi er 21 år, og vi har prøvet hash, amf og coke. Men det sagde os ikke noget.

Så nu vil vi prøve noget som virkelig er fasinerede. En engangs oplevelse!

Medlem
Brugeravatar

hmm, en god start ville nok være Hawaiian baby woodrose frø eller morning glory frø som indeholder LSA
pas på med hbwr frøende og skrald dem grundigt, da skalden er giftig(fik mig en slem vasocontraction i hele kroppen engang jeg åd 10 frø uden at fjerne skalden)

slå dosis op på Erowid

Hawaiian baby woodrose dosis
http://www.erowid.org/plants/hbw/hbw_dose.shtml

Morning glory dosis
http://www.erowid.org/plants/morning_gl ... dose.shtml

i må desværre selv anskaffe jer frøene, da reglerne herinde forbyder forhandler links, men det burde ikke være et alt for stort problem, da jeg tror de stadig er lovlige i dk.
og husk at starte med en lav dosis, better safe than sorry;)

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Hvad er det lige der får jer til at vælge psykedelika, bare fordi i vil prøve noget fascinerende?
I kunne få jer en fascinerende hobby i stedet for at tage narko..

Søg rundt her på siden og læs en masse, så i er forberedt så godt som muligt..

Virker ikke som om i har sat jer ind i hvad i går ind til, overhovedet..

Men svampe er fine til første gang, men ulovlige
LSA kræver noget forarbejde for at undgå forgiftning, men er lovlige i blomsterbiksen

Junior medlem

Frugthat skrev:
Hvad er det lige der får jer til at vælge psykedelika, bare fordi i vil prøve noget fascinerende?

LSA kræver noget forarbejde for at undgå forgiftning, men er lovlige i blomsterbiksen

Hvorfor hetzer du istedet for at hjælpe? Hvad laver du selv på forummet, vist du har så meget imod vi gør det her!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

LSA kombineret med hash giver mig virklighedstwists og visuals, samtidig med et overvældende tankespind. Men ja, de kan også have mærkbare bivirkninger som slem kvalme, lammelse i benene, forvirrende følelser og bodyload på come-up.

Jeg ville hellere starte ud med en lille dosis cubensis svampe, hvis jeg skulle give et godt råd. Men hvis i søger en engangsoplevelse, så kan jeg fortælle jer at jeg i hvert fald ikke har lyst til at spise HBWR lige med det samme igen, efter at jeg vågner op efter mig trip. Haha! :)

Men synes at i skal overveje tingene nøje inden i gør noget.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: CTU
Evt kig på de milde 2c'ere, 2c-c el 2c-b. I kommer nok ikke til at snakke med gud eller få nogen dyb indsigt, men det er et meget aktivt stof rent visuelt.

Et mildt svampetrip måske.

LSA som nævnt oven for er også en mulighed, men der er stor risiko for badtrip.

Ellers som sagt, søg her på siden for at lære lidt mere om de forskellige stoffer.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Fox skrev:
Frugthat skrev:

Hvorfor hetzer du istedet for at hjælpe? Hvad laver du selv på forummet, vist du har så meget imod vi gør det her!

I stedet for at hjælpe? Det er da noget vås.
Frugthats post er den mest hjælpende post ind til videre...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Et svar jeg skrev i en anden tråd, men som også kan bruges her:

Citat:
Ud over det er jeg meget enig med Culpepers og hans udtagelser om LSD. Jeg vil til en hver tid anbefale et lav dosis LSD trip, til en jomfru.
Selv om 2C-B kan virke som det indlysende valg for en første gangs tripper, synes jeg det er en dårlig idé. Personligt for jeg et ekstremt bodyload og desuden mangler de dybe mentale effekter (som burde være grunden til at give sig i kast med psykedelika), hvilket kan give jomfruen et forkert mind-set hvis han går videre til nogen af de mere traditionelle substancer.

Medlem

Geografisk sted: 2400 Kbh NV
Velkommen til.

Jeg synes I skal sørge for at lave en tryg ramme (læs grundigt op på begrebet "set and setting" - afgørende viden for at få en gavnlig og/eller behagelig oplevelse)!
Jeg ville vælge svampe. Jeg ville først tage en lav dosis, for at se hvordan jeg reagerer på det. Her skal man selvfølgelig stadig iagttage set og setting. Ikke noget med at tage i byen eller begynde at drikke eller sniffe undervejs. Man får klart mest ud af psykedelika, hvis man laver mindst muligt imens.
Når jeg så har haft den oplevelse, og konstateret at jeg reagerer normalt, så ville jeg forberede en rigtig god og tryg set og setting med alt hvad jeg kunne få brug for af frugt, nødder, te osv. Hvis jeg har en ven der er vant til at tage psykedelika, så vil jeg fortælle vedkommende om min plan, når jeg kender tidspunktet for den, og have vedkommendes tlf nummer liggende på bordet. Så har jeg en nødlinje, hvis jeg går helt i panik. Link til én der kan hjælpe med at tale mig igennem det. Læs evt. lidt om "psychedelic emergency" i forvejen også. Just in case.
Og så vil jeg ellers tage en høj dosis svampe på tom mave, sidde lidt, slukke lyset, ligge på hver sin madras og bare være i det, indtil det rinder ud. Ikke snakke en masse, ikke lave noget, ingen transport, ingen tanker om musikvalg og skal vi ryge en joint osv osv. Bare fokuser på alt det der foregår indeni mig selv.

Læs gerne bogen "Doors of Perception" af Aldous Huxley som en del af forberedelserne. Den er rimelig tynd og giver en god introduktion til psykedelika. Fås på biblioteket. Og nettet. Endda som lydbog.

Husk det er ulovligt at tage svampe i Danmark, så jeg mener selvfølgelig ikke at I bare skal gøre det. Men hvis I insisterer på at gøre det, så ville det være sådan jeg ville gribe det an, hvis det var mig.

Medlem

Geografisk sted: 2400 Kbh NV
og husk at psykedelika er TOTALT anderledes end coke, amf, alkohol og tjald. Det er IKKE nødvendigvis en behagelig oplevelse! Det kan det godt være. Og det er mest sandsynligt, at det er det ved de lavere doser. Men der er noget andet i den psykedeliske oplevelse, som jeg personligt synes er meget interessant. Det er bare ikke overhovedet relateret til fest, optur, oppustet selvtillid osv osv. Det er en rejse ind i én selv på godt og ondt.
Og det er pisse vigtigt at have respekt for det og forberede sig ordenligt ved at læse om de forskellige stoffer, så man ved hvad man kan forvente. Og så iagttage set og setting!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nørrebro
Jeg kan helt bestemt anbefale et mildt svampetrip, cubensis eller spids nøgenhat eller LSA, og i fald i vælger LSA så ikke vælg morning glory :P .. de er fandme for besværlige xD der er SÅÅÅ mange af dem ... Hawaiian Baby Woodrose frø synes jeg er rare, man skal bare lige huske at skralle dem - men det lyder voldsommere end det er :)- ...

Jeg kan godt li' jeres motiv :-) hvorfor I gerne vil, det er nemlig den helt rette indstilling ! :-) Nysgerrighed, uden bestemt retning ... "retningen" skal nok komme tidsnok!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]