Don Karnage skrev:
Jeg har set mine venner starte i det små
og nu er det nogen hjernedøde idioter halvdelen af dem
der har smadret deres krop og nu bare er store betændte væskebylder
der kun score overfladiske piger uden hjerne, hele deres verden er til grin.
Og de eneste der ikke kan se det, er selvf dem og deres blondine kærester,
og deres bodybuilder venner, men ellers griner verden af dem...
selvf er der da nok nogen der kan styre sig.................
Jeg kender vist ... een.... der sådan virkelig respektere sig selv på det pungt.
men bræk du dig bare.
Jeg bliver bare trist når jeg ser folk mishandle sig selv,
en sund kost og en god træning burde være nok, hvis ikke ?
ja så er man måske bare ikke bygget til at være en stor mand,
og har svært ved at acceptere sig selv som man er.
Det er da også meget federe at kunne vise sine muskler frem og tænke
( dem her har JEG lavet - ikke et eller andet lorteprodukt )
Sjovt nok lyder dine venner, som disse "brian typer" - No offence!
Det sjove er, at der er langt flere, som tager krudt end folk lige går og tror - Netop fordi folk kun bemærker de kæmpe store gutter med "store betændte væskebylder" som du så flot selv siger.
Tråd-starteren har tænkt sig at køre en primo/anavar kur i lave doser - Og du er endda i tvivl om hvorvidt det er steroider eller ej. Det er milde præparater, som der lige netop ikke trækker den mængde vækse, som for eksempel testosteron eller deca gør. "Hjern'død steroide makker" er bestemt ikke den første tanke der ville komme op i ens hoved, hvis du så en person, der netop havde gennemført en kur magen til denne, som sin første. Det er seriøst milde præparater i disse doser, og man ville nok nærmere tænke "Hey, han er da flot veltrænet ham der".
Jeg bliver også trist når jeg ser folk mishandle sig selv - Så er jeg sådan set ligeglad om det er med alkohol, stoffer eller anabolske steroider. Jeg skal ikke sidde og lyde som en højrøvet samt bedrevidende idiot, men det er en svær diskussion at tage når du ikke ved mere om det end du gør. Højst sandsynligt fordi dine venner har krudtet den med hovedet under armen.