Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 23:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

hey.
her i forgårs ringede vores klasselære hjem fordi at mig og 1 af mine andre venner var mistænkt og skulle have en pisprøve her på mandag.
og jeg skriver nu pga. sidst jeg røg var i lørdags, men det var kun ca. 2 væs eller sådan noget, og det gør vel ikk så meget?
håber nogen har styr på det, og om der er noget jeg kan gøre for at få det ud eller om 2 væs er ingenting? please svar hurtigst muligt
pelle
og det skal lige siges, jeg er 15 år og jeg træner ca 2-3 gange om ugen

Senest rettet af pelle1 26 jan 2011 20:23, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Syd for Skagen
Oy Dude...

Du er kommet ud i en meget besværlig situation, og der er ikke så meget du kan gøre igen for sat skjule det, må jeg sige :(
Du kan prøve at drikke en masse vand da det renser kroppen en del, men hvis du drikker for meget og din pis prøve bliver for klar (Dit tis er ikke særlig gult, altså korsentrænet) skal du have en anden pis prøve..
Ellers er der en masse råd om at drikke "Eddike" eller andet syrerigt (Appelsin saft). Selv om ide lyder klam skulle den gerne virke.
Sport forbrænder fedt, og da THC ophober sig i fedt vævet, vil jeg da mene at en masse motion skulle gøre godt på at forbrænde THC i fedt vævet væk.

Sorry for de mærkelige svar, er en smugle fuld xD... Hvis du da ikke forstod dem -_-'

DDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...
kong.svamp: øhm har du HTX på 2 år med fyskik OG kemi på A?

Junior medlem

tak for svaret, har hørt meget med det citronsyre og masser af vand , men tak for rådet og fordi du gider svare :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

http://www.erowid.org/plants/cannabis/c ... ting.shtml Det skal nok gå

Men hvad er det for noget med pisprøver alle vegne? Går du i alm. folkeskole, eller hvad?

Junior medlem

ja, og har hørt vis den visser positiv kan det gå ud over eksamen og alt muligt lort...

Junior medlem

det der står på den hjemmeside er at det måske ikk er i kroppen længere ?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det kommer an på hvor tit du har røget, på det seneste

Junior medlem

kun 1 gang i sidste uge ellers er det nok der i midten af december

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Så skal det nok gå. Bare rolig :)

Men brok dig lige over, at du skal pisse i en kop. Det kan da ikke være rigtigt!

Junior medlem

hvorfor luftkaptajnen ? :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Fordi man kan få pis på fingrene!
Og hvor står der at du skal pisse i en kop, når de siger det?

Junior medlem

haha :) men er bare lidt usikker på at måske det kunne sidde i kroppen alligevel efter bare 2 væs efter en uges tid..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Slap af. Hvis testen slår ud, så er der fejl i testen

Insane psychedelia user!

Hvad er det lige der gør at din skole har ret til at kræve urinprøve af dig? Bliver du smidt ud hvis den er positiv?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvis den er positiv første gang, ville jeg i din situation blive vred på læreren, og sige det at ikke kan være rigtigt, og forlange en ny prøve. Og eftersom det er så længe siden du har røget meget, vil den anden pis-prøve højst sandsynligt blive negativ. Ellers så bare husk at drikke en masse vand her dagene op til, det har set ud til at have positiv effekt på flere af mine kammerater.

Derud over har jeg hørt om et trick, om det virker eller ej, skal jeg ikke kunne sige. Men personen der fortalte mig det, var klart overbevist om at det virkede, og han havde brugt det flere gange med succes. Han tog og smed noget tobak i et kaffefilter, og hældte derefter kogende vand igennem filteret, og opsamlede "tobaks-vandet" op i en bøtte under. Når han så skulle til pris prøve, dryppede han et par dråber af det tobaksvand i, og det skulle eftersigende ødelægge pisprøven. Hvis metoden virker, er den let at bruge, da det ikke er svært at smule en lille smule vand med, eller hele tiden have en lille smule vand på sig, hvis man ikke ved hvornår prøven bliver taget.
Man kunne evt. på en lille shot flaske..

Held og lykke med pis prøven.

Junior medlem

tak for tricket Rellek og vis den visser positiv forlanger jeg sku en ny pisprøve :-)
og Fjas jeg ved ikke præcis hvad de for ud af det. Men jeg træner også normalt så det kan godt gå ud over det tror jeg, vis det går ind under doping

Insane psychedelia user!

Ahh. Jeg havde nægtet at pisse i det glas. Hvis det er folkeskole du går i, så kan jeg ikke se hvad det rager dem.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: CTU
Det kan ikke påvirke din skolegang hvis det er en almindelig folkeskole du går i. Det er ikke noget privatskole?

Anyway, så kommer det selvfølgelig an på testens nøjagtighed, men du burde teste negativ.

Alle de "tricks"... Dit bedste bud vil være at forsøge at gøre testen ugyldig. Men med mindre du er så dum at ryge her i weekenden, behøver du ikke at bekymre dig.

Junior medlem

jeg går i en normal folkeskole, det var fordi vores lærer hørte mig og min ven sad og snakkede om at ryge når vi kom hjem til ham. Men er bare pisse nervøs om den visser positiv.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: CTU
Han/Hun har ingen ret til at teste jer så vidt jeg ved. Derudover kan du ikke straffes for at have røget, hverken af loven eller af din lærer/skole.

Edit. Jeg tager vist fejl angående det første. Der er vidst en del skoler der tester nu ved mistanke :(

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]