Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Den Anden Verden?!?
Jeg sender jer alle herindefra en tanke fordi i alle har været så behjælpelige overfor mig som jeg er meget taknemlig for [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Jeg sender jer allesammen en varm tanke som kan varme lidt denne kolde 11 september hvor vi mindes sidste år...

Må vi alle blive bedre til at holde af hinanden.

/Kasper aka MÐM@

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Tak for det MDM@!
Og guds fred til USA, og (måske lidt mere...) også til alle de mennesker der bliver hjemløse/forældreløse/invalide/dræbt af USA hvert år...
Fred til alle tak...

Medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af MuscleBundt:
Tak for det MDM@!
Og guds fred til USA, og (måske lidt mere...) også til alle de mennesker der bliver hjemløse/forældreløse/invalide/dræbt af USA hvert år...
Fred til alle tak...
<HR></BLOCKQUOTE>

Hørt...

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Indeed...

Go´ karma til dig MÐM@ og til alle Jer andre

[img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Peace Love Unity and Respect... må jorden blive til én samlet jord - en tanke til alle dem der døde - fred på jorden

Fedt indlæg MDM@ - rigtigt godt initiativ

Insane psychedelia user!

Tak, i lige måde [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Kunne godt bruge det da jeg lige blev ramt af en mindre bølge af negativ karma [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

/Jensus

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Peace Love and Understanding &
Peace, Love, Unity, Respect til alle jer wankers derude bag computerskærmene.

"Lønnen for en god gerning er selve det at have gjort den" - Seneca

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Jensus:
Tak, i lige måde [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Kunne godt bruge det da jeg lige blev ramt af en mindre bølge af negativ karma [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]
/Jensus
<HR></BLOCKQUOTE>

Total offtiopic... Men hvad skete der?

VH

Insane psychedelia user!

MuscleBundt, nothing speciel, bare damen som er "lidt" nærtagende [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

[ 11 September 2002: Besked ændret af: Jensus ]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Positive energier i din retning, MDMA! [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Dextrose:
Positive energier i din retning, MDMA! [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

Right back at ya [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
en tanke til jer alle, og alle som behøver det. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Relativistisk båthorn

Ja det er værd at tænke over; hvis ikke i andre besøgte boardet her (jer som skriver), så ville jeg være den eneste der skrev indlæg...skummel tanke synes jeg nok så tak skal i ha' for al den tid i bruger her.

Jeg er altid i gødt humør når jeg har været her og det er faktisk jeres skyld [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Jeg er også glad for vi globalt kom fredeligt igennem 1 årsdagen for angrebet
Men jeg er meget skeptisk overfor Bush's kommende irak-angreb. Og når man ser på Israel er det ikke svært at forstå hvorfor terror mod usa/vesten indimellem sker. Uligheden i verden må vi til livs, men hvordan gør vi det? Hvordan sikrer vi at mennesker får lyst til at værne om hinanden og det hele? Hvordan forhindrer vi at folk hellere vil slå på hinanden, end de vil sidde og ryge tjald sammen?

Medlem

Geografisk sted: VesterBrooklyn
Nu lod jeg lige dagen passere,, altså den dag de alle sørger 11. sept.. og helt ærligt...

Jeg brækker mig - gør jeg..

D er nu ikke sådan, at jeg ikke har en dybfølt respekt for dem, der bære sorgen, altså dem der direkte mistede, ved terror aktionen sidste år.

Men at tænke sig, at 13.000 børn dør hver dag, og halvdelen af disse,, altså 6000 børn dør primært pga. USA´s handels restriktioner.

Ja så burde vi sørge og tænde lys, hver eneste fucking dag.

Jeg græder for børnene mest fordi, de ikke får en chance, men de voksne er vel i princippet med til at sætte dagsordenen.

STOP Terror = STOP USA´s krigsførelser, USA´s magtbegærlighed, ja bare STOP USA.

Så ville verden "måske" blive et udholdeligt sted at befinde sig i.

Medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Simone:
Nu lod jeg lige dagen passere,, altså den dag de alle sørger 11. sept.. og helt ærligt...

Jeg brækker mig - gør jeg..

D er nu ikke sådan, at jeg ikke har en dybfølt respekt for dem, der bære sorgen, altså dem der direkte mistede, ved terror aktionen sidste år.

Men at tænke sig, at 13.000 børn dør hver dag, og halvdelen af disse,, altså 6000 børn dør primært pga. USA´s handels restriktioner.

Ja så burde vi sørge og tænde lys, hver eneste fucking dag.

Jeg græder for børnene mest fordi, de ikke får en chance, men de voksne er vel i princippet med til at sætte dagsordenen.

STOP Terror = STOP USA´s krigsførelser, USA´s magtbegærlighed, ja bare STOP USA.

Så ville verden "måske" blive et udholdeligt sted at befinde sig i.
<HR></BLOCKQUOTE>

Simone jeg føler og forstår dig, jeg sørger ikk for usa jeg sørger over det en fucked op verden vi lever i og 11 september er nok den bedste måde at se hvor fucked op den er,

Fred på jord.
Spred kærlighed!

Medlem

Geografisk sted: Gentofte
>>Patience, understanding and love<<

>>Most of all you need love<<

Godt initiativ !!!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hvis vi skal til at citere Infected Mushroom, såeh er den her møntet på USA:

"Do you hear me..? You... PSYCHO!"

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Der døde tusindevis af mennesker i WTC. Ligegyldigt hvad man mener om USA, kan dert ALDRIG retfærdiggøres at man slår uskyldige mennesker ihjel. Det er jo folks koner, mænd, søkende, børn og forældre man myrder.

MDM@ , godt indlæg [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Århus - bøndernes hovedstad
Enig.

Terror er noget lort - positive vibrationer til jer alle [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] !

Bare husk på at USA ikke er den lille uskyldige duks i dette her spil. Terror kan udføres på mange måder, og USA udfører osse terror, bare på et langt mere politisk sofistikeret plan; men stadigvæk: dybe følelser herfra til dem der led under terrorangrebet

Slam Bong (everyone)

Medlem

Geografisk sted: VesterBrooklyn
dankdawg skrev "Der døde tusindevis af mennesker i WTC. Ligegyldigt hvad man mener om USA, kan dert ALDRIG retfærdiggøres at man slår uskyldige mennesker ihjel. Det er jo folks koner, mænd, søkende, børn og forældre man myrder."

Jeg retfærdiggør ikke den sag, at uskyldige blev dræbt i WTC sidste år. For jeg er på ingen måde fortaler for, at skyldige som uskyldige bør dø, fordi andre syntes d.

Men JEG BRÆKKER MIG, ganske simpelt fordi, at selv min egen borgmester syntes jeg burde sørge for USA denne dag. Og JEG BRÆKKER MIG fordi, hvis jeg burde sørge denne dag,, burde jeg sørge hver eneste dag.

DEATHS SINCE WORLD WAR II

Since WWII, USA has promoted, financed and participating in over 20 separate wars, killing over 8,000,000 people.

- 1952-79, 70,000 Iranians killed. (Ayatollah Khomeini, US public enemy for the 1980s, was on the CIA payroll while in exile in Paris in 1970s, as were Saddam Hussein and Osama bin Laden at different times and in different places.)

- 1954, 120,000 Guatemalans killed

- 1954-1975, 4,000,000 Vietnamese and Cambodians killed.

- 1965, 3,000 Dominican Republicans killed

- 1965, 800,000 Indonesians killed

- 1973, 30,000 Chileans killed

- 1975, 250,000 East Timorese killed

- 1970s, 1,000,000 Angolans killed

- 1984, 30,000 Nicaraguans killed

- 1980s, 80,000 El Salvadoreans killed

- 1989, 8,000 Panamanians killed in an attempt to capture George H. Bush's CIA partner now turned enemy, Manuel Noriega,

- 1980s, over 700,000 Libyans, Grenadians, Somalians, Haitians, Afghanistanis, Sudanese, Brazilians, Argentineans and Yugoslavians killed,

- 1991, over 1,000,000 Iraqis killed, including over 500,000 children about which Madeline Albright (then, Secretary of State) said "their deaths are worth the cost". While George W. Bush owns over 80% of the oil wells in Kuwait, trouble will continue there.

(Source: Philip Bradbury, Insight Magazine, November 2001)

Som jeg også pointerede i mit forrige indlæg, så har jeg den dybeste respekt for de efterladtes sorg.

Men fanme om jeg vil sørge, for et land der selv har frembragt terror og bidraget med våben til de lande, de nu kæmper imod.

Peace on earth,, not in this century...

Chillout and smoke some cocain, then maybe u will not be able to feel the PAIN...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]