Fjas skrev:
Nu står der ikke rigtig noget om det. Jeg får dog 'følelsen' af at de slappede af, og ikke hastede tøsen, som sov, på hospitalet, trods at hun lå og sov i samme lejlighecd som den døde dude, og højst sandsynligt må ha indtaget samme stof som ham.
Jeg tror man skal passe på med at antage for meget. Uden at vide noget som helst om det, vil jeg tro det er meget normalt at hvis man har én person der ikke viser livstegn og man har én der gør, så koncentrerer man sig om den person der ikke udviser livstegn først, hvis der vurderes at være chance for at få personen tilbage. Da Carsten stod og snakkede om det, havde han sgu sikkert selv nedtur på over at de ikke havde fokuseret 100 % på tøsen fra starten af, så de ikke stod med to døde personer.
NightflierDk skrev:
Kommer lige til at tænke på hvordan det kan være at politiet fandt parret i lejeligheden?
Den ene er død, den anden sover.
De har ingen info, altså ingen andre i lejeligheden der har alarmeret dem?
Altså, der kan jo være 117 grunde til at strisserne var der på det tidspunkt, at de ikke har nogen info om det hvad der ligger bag dødsfaldene behøver jo ikke betyde at de overhovedet ingen info har om parret... Ifølge wikipedia har Hørve lige knapt
2400 indbyggere, så det kan jo være at politiet ved hvem de skal holde lidt ekstra øje med...