Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: beyond sanity
Sidder her og lurer boardet igennem efter lang tids pause fra dette i sandhedens verden ondeste sted :P

noget der slår mig er mange omtåler tics/stø d i kroppen, og at de har det i mere eller mindre omfang, og jeg har kun en ting at sige, DET ER FORDI I TAGER FOR MEGET NARKO [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] jeg har selv oplevet det, oplevet det og ignoreret det, og så oplevet og ignoreret det nogle flere måneder, samtidig med jeg holdt et kæmpe forbrug oppe, og det blev sq bare værre og værre, om morgenen når jeg stod op hakkede hele min verden den første halve times tid, jeg kunne ikke stå stille, sidde, noget som helst uden det kom, når jeg skulle sove blev det nærmest til kramper. alt i alt var det der fik mig til at "stoppe" med narko, jeg var helt slidt ned, mest fysisk men selvfølgeig tager det også en del på psyken, det er jo ikke sjovt at indse man imod alle forventninger og indbildninger rent faktisk ikkke kan holde til det vel? [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

nå men det jeg vil sige er bare, de tics/stød er de første tegn på man er ved at være derude hvor ingen hører hjemme, lyt til jeres krop [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

ps: det tager LANG tid at komme over, ca et halvt år for mig, selvfølgelig er jeg ikke stoppet helt, men tror stadig jeg kan tælle de gange jeg har guflet i år på en hånd

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Han mener alle stoffer....!
btw godt at se dig MacAx....skriv lige en gang på ICQ (som hvis kan findes i min profil, hvis du ikke har det mere)

[ 19 September 2002: Besked ændret af: Liquid- ]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
navnet narko stammer fra narkotika som er stoffer til at sætte folk i narkose.. Morfin Heroin etc.

Medlem

Geografisk sted: beyond sanity
hoho at diskutere hvad ordet narko kommer fra, eller betyder er vel underordnet, den post jeg skrev før er jeg sikker på rammer dem som har behov for det.

btw, jeg mente ikke centrallammende drågs ( kommer af latin dro åge sejler) jeg mente coke/lsd/xtc/amph, jeg holder ikke så meget af medicin, rører det meget sjældent

YO LIQUID [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

[ 19 September 2002: Besked ændret af: Ax/Chill ]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
CNS-stimulerende stoffer bliver kaldt stimulanser (surpriser!)... og det er bl.a. amfetaminer, coke og BZP!

Medlem

Geografisk sted: VesterBrooklyn
Når du lige siger, at du har eller tager NARKO er d = for mig Centralstimulerende, bedøvende stimulanser. Altså morfin/lignende præparater.
Og hvis d så lige er denne NARKO du får tics/stød af, er d vel ikke så sært..

Mener selv, at folks opfattelse og brug af ordet NARKO er så meget = misbrug af hvad ordet egentlig betyder..

Så NO WONDER, folk tror jeg er NARKOMAN, selv om jeg sjældent indtager NARKO..

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
er jeg den eneste der har det sådan at engang imellem når jeg får de 'tics' så er det ligesom at få losset 2ton eufori op bagi. Bare lige sådan for et splitsekund. Så tænker av, hvad var det, det var sq egentlig rart nok. Og næste gang det så kommer, så er det bare ikke så fedt mere. (jeg er forvirret)

In our memories

Well... efterhånden, hvad enten det kommer i form af kraftige deja-vú eller 'operativ-system-crash-flimren-for-virkeligheden' (hvis man rejser sig for hurtigt op)... eller såmænd 'bare' en normal rundtossethed, så sætter jeg efterhånden stor pris på det [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] det er nogle af dagliglivets små morsomheder! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
en mystisk ting jeg har oplevet den sidste uges tid...

hver gang jeg ryger hash/pot begynder mit venstre underlår at sove..

sker også hvis jeg drikker..

temmeligt mystisk.... andre som har oplevet noget af det samme?

In our memories
Brugeravatar

Måske fordi du bliver for lam, og sidder for tungt på det? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Det er vel bare noget som der skal ske... alt´så....

det er vel ikke så galt

man må jo tage konsekvensen af hvad man gør ikke

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]