Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 20:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Hey.

Jeg tror sku at infected kommer på Påske Tam Tam.

Ifølge infecteds hjemmeside kommer de til Danmark på docken den 20. April.
Påske Tam Tam skulle være den samme dato.

Jeg glæder mig allerede.

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Well, så mangler der bare Neelix, Ace Ventura og et par andre navne, så er lineuppet identisk med alle de andre Tam Tam

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Tamfesterne er vel efterhånden lidt af en plagiat på sig selv. Jeg har mine personlige grunde til ikke at komme, men lineup er simpelthen det samme igen og igen. Synd de ikke går efter nogle andre navne. Så, enig Frugthatten.

Men ja, det ser ud til at Infected godt kunne finde på at vise sig.

God fornøjelse (O;

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Infected er simpelthen bleven for underligt

Altså underligt som i underligt

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
edeeo skrev:

Ja, eller næsten mainstream i mangel på bedre ord.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Manze skrev:
edeeo skrev:

Ja, eller næsten mainstream i mangel på bedre ord.

De er vel mainstream indenfor psy trance. I hvert fald deres nye. Jeg håber lidt at man kan se nogle setlists fra deres tour før Tam Tam. Hvis alle numre er nye så gider jeg ikke tage derhen. Men jeg vil sgu skide gerne opleve en masse af de gamle sange.

At Tam Tam bruger det samme lineup igen og igen kan være ligegyldigt for mig da jeg aldrig har været der.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

http://www.youtube.com/watch?v=z7Ch8kkp ... re=related

:D Sørg for at hav din ansigtstatovering og dine stiksikre vest klar, ellers kommer E-spark og Dr. Phill efter dig (O;. Spøg til side, god fornøjelse når du kommer så langt.

At Infected er super mainstream indenfor Psytrance/fullon passer vel perfekt til Tam festerne. Mere mainstream bliver det ikke i DK.

Steadman...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ja ok. Indrømmet publikummet der ses på den video ligner ikke nogen jeg normalt bryder mig om.
Det kunne jo være at Infected Mushrooms musik ville blive ødelagt af en stemning der ikke ligner noget for mig.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tja, det bliver ikke bedre af at publikummet 110% afspejler hvad du ser i deres officielle promo video postet ovenfor. Min erfaring er at der er super dårlige attituder til Tam-festerne. Ikke kun hos gæsterne, men helt op på arrangørniveau. Jeg vil ikke skræmme dig væk, men synes helt sikkert du skal vide hvad du går ind til. Specielt når der er SÅ mange andre arrangører i KBH der arrangerer Psy fester, hvor hovedmålet er gode attituder, fantastisk musik og INGEN banderelaterede mennesker. Læs: Sumeru, Seed, Freaky Alliance etc etc.

Steadman!

Dedikeret medlem

De fleste i den video ser da meget flinke ud. Bliver I skræmt af tatto'erne, som et flertal i Danmark efterhånden render rundt med, eller hvad er det? :)

Noget jeg så ikke bryder mig om ved videoen er, at det ser ud til at folk står som sild i en tønde. :shock:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tror bare det er den generelle stemning der skræmmer mig

Og derudover har jeg i tidernes morgen lovet mig selv, ALDRIG mere at sætte mine ben til et TAM TAM arrangement
Ydmygelse har jeg fået nok af, og jeg håber de idioter får en kæmpe depression og paranoia af alt det coke de render og tager. :evil:

Læs hvorfor her:

http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... 20#p419305

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Jack von Hashluder skrev:
At Tam Tam bruger det samme lineup igen og igen kan være ligegyldigt for mig da jeg aldrig har været der.

Jeg er et sikker på at de lever af folk som dig, har du først været til et af deres Tam Tam, vil du opdage det er sidste gang du gider det.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det lyder som om jeg skal blive hjemme. Der er jo ikke en eneste i denne tråd som omtaler tam tam festerne positivt. Og jer som skriver plejer at have nogle holdninger jeg kan stå inde for.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Nu skal det heller ikke gøres værre end det er drenge.. Jeg har været til tam tam en enkelt gang, og vil sige at tonen var positiv, selv blandt de rockerfolk man havde set i fjernsynet. Og hvis man ikke blæser den for hårdt af, så er det altså noget af en lineup de har fået bikset sammen gennem årerne. Det er en oplevelse at høre så mange store navne sammen hvis man ikke har gjort det før.

Junior medlem
Brugeravatar

Jeg var der første gang her d. 6 November til Winter Tam Tam, og jeg har stort set kun udelukkende positive ting at sige omkring det. Jeg havde absolut ingen problemer med aggressive typer, nærmere tværtimod. Folk var ovenud flinke, og selv den Brian jeg uheldigvis kom til at brænde med min smøg, tilbød mig at låne sin lighter så jeg kunne tænde den igen. Bare pak lommerne fulde af tyggegummi og gå amok. :)

Det eneste negative omkring det var, at de til sidst begyndte at sælge vandflasker uden propper. Men hvis du bare tager en almindelig Denice prop med i lommen, så kan man sagtens danse med sin vandflaske. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg er ikke ude på at skræmme manden væk, men for mange badedyr på steroider og amfetamin er bare en skidt coctail. Jeg har været til mange af deres fester, kun for musikkens skyld, og har aldrig personligt været udsat for noget ubehageligt. Men jeg har set mangen ansigtstatoverede brider flyve i flæsket på hinanden til Tam. Du skal skam nok overleve, og musikalsk får du dig da helt sikkert en på opleveren, hvis du da aldrig har set nogle af de navne live. Jeg har mine egne grunde til ikke at vise mig til deres fester, og var det ikke sådan, havde jeg da nok også vist mig igen. På trods af de lettere brogede typer(;

Steadman!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Puha, det kan godt være gutterne ser tåbelige ud, men de tøser i videoen får det godt nok til at kilde i tis'trolden

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Morten på 14 skrev:
Puha, det kan godt være gutterne ser tåbelige ud, men de tøser i videoen får det godt nok til at kilde i tis'trolden

Pigerne, ser sgu fine ud. Men de ligner ikke nogle med mange brikker at rykke rundt med.

Jeg er glad for der lige kom noget positivt omkring det også, nu må jeg vælge hvad jeg selv vil. Jeg er ikke provokerende og hvis nogle provokere mig lader jeg dem gøre det, så vinder de og jeg slipper for tæsk. Nogle ville kalde mig kujon, jeg er bare ligeglad. Men min taktik sørger oftest for at jeg ikke får tæsk.

Men nu må vi se. Jeg skal først kende en billetpris og om jeg har venner der tager derover.

Medlem

Jeg håber selv på at opleve dette arrangement til påske, har alrig været til tam tam før. Synes dog det er vildt at se så mange tale dårligt om arrangementet, da jeg kender flere der møder op år efter år, og roser arrangementet til skyerne, men hver mand sin smag.

Det eneste der holder mig tilbage er typerne, ikke fordi jeg er specielt fordomsfuld, men fordi jeg ikke er god til at opføre mig ordentligt, når jeg først har fået lidt indenbors. For så ryger min situationsfornemmelse desværre helt, og det ender tit med et par på hovedet.

Synes Steadman sagde det meget godt
[quote="Steadman!"]Jeg er ikke ude på at skræmme manden væk, men for mange badedyr på steroider og amfetamin er bare en skidt coctail. quote]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

10hi-f9z skrev:
Jeg håber selv på at opleve dette arrangement til påske, har alrig været til tam tam før. Synes dog det er vildt at se så mange tale dårligt om arrangementet, da jeg kender flere der møder op år efter år, og roser arrangementet til skyerne, men hver mand sin smag.

Det handler ikke en skid om smag, men om at de der arrangerer Tam Tam festerne er nogle fucking ignorante, egocentrede fuckheads, der sætte profit over alt andet.

Første og fremmeste: Købte en gang en billet i forsalg til påske tam tam, og da vi kom derud var der en kæmpe kø, og de lukkede ikke flere mennesker ind, også selvom man havde købt billet i forsalg. Efter vi havde stået i 2-3 timer og ventet i en mega koger, besluttede vi os for at skride. Brugtet så lige 180 kr på at stå og fryse i 2-3 timer, og jeg mener også at jeg brugte 40 kroner på transport. Altså 220 kr. og en masse tid på ingen ting.

Derudover oplevede jeg til anden fest de holdte ude på Halvandet. Der havde de sat nogen skildte op ude på toiletterne, hvor der stod man ikke måtte drikke vandet pga. forurening. Vandet kostede så 20 kr. i baren, men da de så løb tør for vand ud på natten, solgte de bare det samme vand fra hanen til 20 kr.

Nu er det bare sådan at jeg tilfældevis også boede ude på holmen dengang og det var rigtig nok at vandet for forurenet, men der skete altså ikke noget hvis man drak vandet en gang imellem. Der var ingen overhængende fare ved at drikke vandet, med mindre det kun var det vand man drak.

Til sidst og ikke mindst har jeg hørt fra en del artister at de er blevet 'bollet' temmelig voldsomt af netop de arrangøre. På et tidspunkt var der lige frem til advarsel på Isratrance imod Tam folkene.

Det har intet med P.L.U.R. at gøre, som jeg ellers synes er en temmelig fornuftig tankegang. Men der intet peace, ingen love, ingen unity og mildest talt ingen respekt.

Tam folkene køre efter M.M.M.M. Money, money, money and money...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]