10hi-f9z skrev:
Jeg håber selv på at opleve dette arrangement til påske, har alrig været til tam tam før. Synes dog det er vildt at se så mange tale dårligt om arrangementet, da jeg kender flere der møder op år efter år, og roser arrangementet til skyerne, men hver mand sin smag.
Det handler ikke en skid om smag, men om at de der arrangerer Tam Tam festerne er nogle fucking ignorante, egocentrede fuckheads, der sætte profit over alt andet.
Første og fremmeste: Købte en gang en billet i forsalg til påske tam tam, og da vi kom derud var der en kæmpe kø, og de lukkede ikke flere mennesker ind, også selvom man havde købt billet i forsalg. Efter vi havde stået i 2-3 timer og ventet i en mega koger, besluttede vi os for at skride. Brugtet så lige 180 kr på at stå og fryse i 2-3 timer, og jeg mener også at jeg brugte 40 kroner på transport. Altså 220 kr. og en masse tid på ingen ting.
Derudover oplevede jeg til anden fest de holdte ude på Halvandet. Der havde de sat nogen skildte op ude på toiletterne, hvor der stod man ikke måtte drikke vandet pga. forurening. Vandet kostede så 20 kr. i baren, men da de så løb tør for vand ud på natten, solgte de bare det samme vand fra hanen til 20 kr.
Nu er det bare sådan at jeg tilfældevis også boede ude på holmen dengang og det var rigtig nok at vandet for forurenet, men der skete altså ikke noget hvis man drak vandet en gang imellem. Der var ingen overhængende fare ved at drikke vandet, med mindre det kun var det vand man drak.
Til sidst og ikke mindst har jeg hørt fra en del artister at de er blevet 'bollet' temmelig voldsomt af netop de arrangøre. På et tidspunkt var der lige frem til advarsel på Isratrance imod Tam folkene.
Det har intet med P.L.U.R. at gøre, som jeg ellers synes er en temmelig fornuftig tankegang. Men der intet peace, ingen love, ingen unity og mildest talt ingen respekt.
Tam folkene køre efter M.M.M.M. Money, money, money and money...