Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 09:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Berlin
Godaften alle

Ville høre om der er nogen af jer som har været på denne festival, eller har planer om at tage til den kommende festival?
Er selv ret interesseret i at tage dertil og kunne godt tænke mig at høre om det er noget som kan anbefales? og eventuelt nogle tips til festivalen ville også være meget velkommen.

Så kom endelig med jeres mening!

og et link
http://www.universoparalello.org/

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Jeg har ikke selv været derovre, men har hørt rigtig meget godt om den fra folk der har :)
Forskelligartet lineup, god stemning og godt vejr. Man skal dog vist passe lidt på sine ting.

Der findes også noget video på youtube, hvor man kan se omgivelserne.

Ved ikke om jeg har lyst til at tage så langt væk for at opleve lige den festival, jeg synes der er nogle europæiske der har det samme at byde på (måske lige bortset fra varmen)
Men 25 grader med høj sol og et i hvert fald næsten lige så godt lineup, er også at finde her på kontinentet om sommeren. Men det kommer jo helt an på hvad man er til :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Havde igen planer om at tage den i år, og igen i år må jeg erkende at min økonomi ikke tillader det. Men det er helt sikkert på listen over festivaler der skal besøges.

Lineupwise tror jeg heller ikke der er meget mere at komme efter end Europa, som frugthatten skriver. Men jeg er egentlig ligeglad. Det er i Brasilien og alt hvad jeg har set af video dernede fra ser fantastisk ud. Den må og skal opleves hvis du spørger mig (O;

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Berlin
Er sgu også bange for at det bliver for dyrt for mig. Mest på grund af flybilletten. Men det ville sgu ikke være dårligt at komme til Brasilien i december/januar. Kunne virkeligt godt trænge noget sol og varme snart og det går kun ned af bakke. Det må sgu nok blive et andet år. Men ok så det er altså ikke pga. lineup man tager dertil.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Det er med garanti et dope line-up, men jeg er også ret sikker på man kunne finde et mere komplet et af slagsen i europa.

Men det er jo også smag og behag, så hvad ved jeg(O:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]