Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 08:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej, jeg søgte på google. Og fandt ikke rigtig svar.
Men går hash i hjertet?
Og må man ryge hash, når man tager beroligene, i stil af lykkepiller :-).

Insane psychedelia user!

Cannabis kan øge hjertefrekvensen, men det er ikke noget man skal være bekymret for, medmindre man har hjerteproblemer.

Lykkepiller er ikke beroligende medicin(i hvert fald ikke i traditionel forstand). Man kan sagtens ryge cannabis når man er på lykkepiller. MEN det er ikke særlig smart at gøre, da man må gå ud fra at du får disse tabletter, af en eller anden årsag. Få styr på den først, inden du roder med rusmidler!

:)

Medlem
Brugeravatar

Uden at være helt sikker, så vil jeg mene, at nogen af de samme bivirkninger ved tobaksrygning går igen ved hash-rygning (der er trods alt som regel tobak indblandet). Og det er jo fx. hjerte-kar sygdomme, så ja det går i hjertet.
Jeg kan desværre ikke give et svar med hensyn til blanding med lykkepiller. Men altså, hash kan jo nemt forstærke dine følelser, så hvis du er deprimeret, synes jeg det er en dårlig idé at ryge ;)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Der hvor solen altid skinner.
Der er jo også dem der får decideret hjertebanken af at ryge, dog er det mere en reaktion på rusen, end det er noget fysisk med hjertet som sådan.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Hullubullu Lotte skrev:
Der er jo også dem der får decideret hjertebanken af at ryge, dog er det mere en reaktion på rusen, end det er noget fysisk med hjertet som sådan.

Den kan jeg hoppe med på. Ofte når jeg har røget hash (Forekommer mest ved høje doser), så kan jeg godt føle mit hjerte slår meget "Hårdere" end normalt. Altså hvis jeg ligger på maven, kan jeg nærmest mærke hjertet i hele kroppen, når det slår. Sådan en bølge .. Svært at forklare - Er også ret underligt =)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]