Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 08:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Her i søndags vågnede jeg op med en forfærdelig hold i nakken, jeg startede dagen som jeg plejer, køre en potion havregryn ned, og grundet min hovedpine tog jeg 2 panodiler. 4 Timer senere, skulle jeg op og træne og jeg snupper 2 panodiler fordi jeg stadig havde hovedpine. Udover dette hældte jeg også 600mg koffein ned inden træningen.

Omkring 1-1½ time senere, begynder jeg at få det mærkeligt, jeg følte mig helt ved siden af mig selv, underlig og forstod ikke rigtig hvad der foregik omkring mig.

Det stillede af hen af aftenen, effekten kunne bedst beskrives som at være lidt efterskæv efter en meget tung ryger aften - dog forstærket.

Kunne det være paracetamollen og koffeinen der har lavede den mærkelige effekt? Jeg skal ihvertfald ikke blande de 2 ting igen.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
600mg koffein er da lidt af en betragtelig dosis i ét hug, så mon ikke den er synderen?
Ved den dosis ryster jeg på hænderne og har svært ved at tænke helt sammenhængende og jeg er ikke intolerant overfor koffein.

Medlem
Brugeravatar

Ved store mængder koffein får jeg hovedpine og hjertebanken... det med at tænke sammenhængende ved jeg ikke om jeg nogensinde har kunnet ;)

Dedikeret medlem

600 mg koffein er i overkanten. Har læst et eller andet sted at den højst effektive dosis ligger på ca. 480 mg for en person på 80 kg.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ved et træ, nær en flod hvor manden fra Aran går rundt og rundt.
Puny_pete skrev:
Jeg har kommet til at tage alt for meget koffein, har det virkelig dårligt, det ringer for mine øre, har kvalme, sure opstød, svimmel og føler mig helt ved siden af mig selv... Dosen lå på mellem 600-800mg taget på 1 gang... Hvad skal jeg gøre? Det er helt uudholdeligt...

Du burde ta ved lære af dine fejl.

"The universe doesn't owe us condolence or consolation; it doesn't owe us a nice warm feeling inside." ― Richard Dawkins

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]